Super Major syöttöpumppu ongelmia

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

fordson harrastaja
Viestit: 8
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 11:43 pm
Viesti:

Super Major syöttöpumppu ongelmia

Viesti Kirjoittaja fordson harrastaja »

Pumpun öljyn ylivuodosta vuotaa(ei tiputa vaan vuotaa) naftaa. Että vuotaakohan elementit öljytilaan polttoainetta vai mikä on. Ja saako elementit itse vaihdettua/korjattua kuinka helposti,vai voiko johtua jostain muusta
Viimeksi muokannut fordson harrastaja, Ma Heinä 29, 2019 1:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fordson harrastaja
Viestit: 8
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 11:43 pm
Viesti:

Re: Supee Major syöttöpumppu ongelmia

Viesti Kirjoittaja fordson harrastaja »

Ja voiko johtua käytön puutteesta kun kone seissyt pari vuotta
Major58
Viestit: 1991
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2015 12:07 pm

Re: Super Major syöttöpumppu ongelmia

Viesti Kirjoittaja Major58 »

Ei se vuoda öljytilaan, ei ole yhteydessä sinne. Sitä vois koittaa öljytä, eli ota se sivukoppa auki, 8 pulttia ja tippakannulla ruikit joka paikkaan öljyä ja nitkuttelet eestaas sitä sammutinta, minä joskus oon laittanu niin sitä öljyä sinne että aukasen sen ylivuotoreiän ja valutan sen niin kauan että sieltä tulee öljyä ja sitte takas nippuun, siellä sivukopan pohjalla on siis se kanava mistä se ylimääränen tavara valuu alas.
Tuohon elementtien vaihtoon en osaa sanoa, en ole omaani ikään aukassu, mutta ihmisiä ne korjaajatkin on, että kyllä se varmaan on tehtävissä.
Edittiä, joo nyt käsitin väärin, eli siis tarkotit sitä pumpun öljytilaa, nii sinne menee naftaa joo, se voitelee sitä pumppua, mutta ei sen pitäs norona vuotaa. Kyllä sille varmaan jotain tarttee tehä, mulla oli se alipainekalvo rikki, se aiheutti monenlaista ihmettelyä eikä ollut loppujen lopuksi mikään kallis tai vaikea homma vaihtaa.
Niin ei taida ollakkaan tuossa superissa sitä alipainekalvoa tai sivuluukkua jos ei ole vanhemmasta majorista vaihettu, eli nämä neuvot menikin metsään sori :|
Tumppi 865
Viestit: 8135
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Super Major syöttöpumppu ongelmia

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Niin ei taida ollakkaan tuossa superissa sitä alipainekalvoa tai sivuluukkua jos ei ole vanhemmasta majorista vaihettu, eli nämä neuvot menikin metsään sori :|
Kyllä superissa on molempia pumppuja käytetty, ja varmaan alipainesäätösiä eniten, kun mekaanisella säätimellä oli vaan viimoset 63-64 mallit.
Elementit ja muuten rakenne melko sama, ettei neuvot hukkaa menny!
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa