Ford 5610:n hydrauliikka

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

F5610
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Marras 13, 2018 3:02 pm
Viesti:

Ford 5610:n hydrauliikka

Viesti Kirjoittaja F5610 »

Kyseessä -83 Ford 5610. Vaihdoin uuden hydepumpun perään, entinen ei ennään jaksanut nostaa painetta.
Kun käynnistin koneen se rupesi käymmään tosi vaikeasti, uusi pumppu kuormittaa konetta tosi paljon. Ulkopuoliset lähdöt ovat kiinni.
Osaisko joku antaa vinkkejä?
routi
Viestit: 189
Liittynyt: To Heinä 23, 2015 1:46 pm
Viesti:

Re: Ford 5610:n hydrauliikka

Viesti Kirjoittaja routi »

Oliko hydrauliikan käytöllä mitään vaikutusta kuormitukseen?
F5610
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Marras 13, 2018 3:02 pm
Viesti:

Re: Ford 5610:n hydrauliikka

Viesti Kirjoittaja F5610 »

Ei suuremmin, tottakai jonkin verran lisää kuormaa. Tänään päivän valossa kattelin tapausta niin pumpussa on kuusiokoloruuvi kanavan kohdalla joka johtaa neliveon paine lähtöön, mikähän lienee ko. ruuvin merkitys. Ruuvi on tuumakokoa, hommaan sopivan avaimen ja testaan ruuvailun vaikutusta.
Tumppi 865
Viestit: 8138
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Ford 5610:n hydrauliikka

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Ei suuremmin, tottakai jonkin verran lisää kuormaa.
Siis tyhjää nostolaitetta käytettäessä kuormittuu lisää?
pumpussa on kuusiokoloruuvi kanavan kohdalla joka johtaa neliveon paine lähtöön, mikähän lienee ko. ruuvin merkitys.
Nelivetohan kytketää matalapaineella!?
Ilman painemittaria ei kannata ruuvailla umpimähkää yhtää mitää :!:
karir
Viestit: 824
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 11:42 pm
Viesti:

Re: Ford 5610:n hydrauliikka

Viesti Kirjoittaja karir »

8210 alapumpun vaihdon yhteydessä mittasin Dual Power lähdön paineet. Oli luokkaa 30-40bar. Eli paljon alemmat kuin nostolaite piirissä.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eräilves, Paalari, Vallu 405 ja 55 vierailijaa