Kyseessä -83 Ford 5610. Vaihdoin uuden hydepumpun perään, entinen ei ennään jaksanut nostaa painetta.
Kun käynnistin koneen se rupesi käymmään tosi vaikeasti, uusi pumppu kuormittaa konetta tosi paljon. Ulkopuoliset lähdöt ovat kiinni.
Osaisko joku antaa vinkkejä?
Ford 5610:n hydrauliikka
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ti Marras 13, 2018 3:02 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 189
- Liittynyt: To Heinä 23, 2015 1:46 pm
- Viesti:
Re: Ford 5610:n hydrauliikka
Oliko hydrauliikan käytöllä mitään vaikutusta kuormitukseen?
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ti Marras 13, 2018 3:02 pm
- Viesti:
Re: Ford 5610:n hydrauliikka
Ei suuremmin, tottakai jonkin verran lisää kuormaa. Tänään päivän valossa kattelin tapausta niin pumpussa on kuusiokoloruuvi kanavan kohdalla joka johtaa neliveon paine lähtöön, mikähän lienee ko. ruuvin merkitys. Ruuvi on tuumakokoa, hommaan sopivan avaimen ja testaan ruuvailun vaikutusta.
-
- Viestit: 8138
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Ford 5610:n hydrauliikka
Siis tyhjää nostolaitetta käytettäessä kuormittuu lisää?Ei suuremmin, tottakai jonkin verran lisää kuormaa.
Nelivetohan kytketää matalapaineella!?pumpussa on kuusiokoloruuvi kanavan kohdalla joka johtaa neliveon paine lähtöön, mikähän lienee ko. ruuvin merkitys.
Ilman painemittaria ei kannata ruuvailla umpimähkää yhtää mitää
-
- Viestit: 824
- Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 11:42 pm
- Viesti:
Re: Ford 5610:n hydrauliikka
8210 alapumpun vaihdon yhteydessä mittasin Dual Power lähdön paineet. Oli luokkaa 30-40bar. Eli paljon alemmat kuin nostolaite piirissä.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eräilves, Paalari, Vallu 405 ja 55 vierailijaa