MF TED20 eli Harmaa Fergu vm 1956 ja nostolaitteen toiminta.
MISTÄ saa lisätarvikkeita jolla nostolaitteeseen saa nostokorkeuden säätöominaisuudet eli nostolaitteen käyttövivulla säädettävät väliasennot?
Ferguson TE-20 keskustelua
-
- Viestit: 204
- Liittynyt: La Joulu 26, 2020 9:06 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 128
- Liittynyt: To Maalis 14, 2013 1:06 pm
- Viesti:
Re: Ferguson TE-20 keskustelua
Pahaa pelkään ettei mistään. Tuota ei ole alunperin suunniteltu kovin hyvin toimimaan noin. Uutena kun pumpun venttiili on välyksetön on nostolaitteen asento kaiketi mahdollisuus saada pysähtymään haluttuun korkeuteen hienosäätämällä vipua.
Suoranaista mekanismia tuohon tietyn asennon pitämiseen ei ole harmaaseen koskaan tehty.
Näitä rakennusohjeita löytyy jolla tuo ongelma saadaan ratkaistua. Laita videota jos saat toimimaan :
http://fergusontractors.org/nfs/wp-cont ... -20-30.pdf
Suoranaista mekanismia tuohon tietyn asennon pitämiseen ei ole harmaaseen koskaan tehty.
Näitä rakennusohjeita löytyy jolla tuo ongelma saadaan ratkaistua. Laita videota jos saat toimimaan :
http://fergusontractors.org/nfs/wp-cont ... -20-30.pdf
Jos jotain ei voi ostaa, täytyy se tehdä itse.
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Ti Touko 29, 2018 9:02 am
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
- Viesti:
Re: Ferguson TE-20 keskustelua
Moi. Semmonen (yleinen?) ongelma fergussa että pakki ja vaikka 2 vaihde jää yhtäaikaa päälle. Ilmeisesti se vaihdekepin pallo tai mikä lieneekään nimeltään on kulunut. Uskaltaako siihen hitsata vähän tavaraa lisää? Ei varmaan paljoo tavaraa tarvis..
-
- Viestit: 128
- Liittynyt: To Maalis 14, 2013 1:06 pm
- Viesti:
Re: Ferguson TE-20 keskustelua
Varmaan laatikossa messinkinen osa kulunut enemmän kuin itse vaihdekepin pallo.
Laatikossa on sisällä vaihtajien liukutappien ja laatikon rungon väliin laitettu sellaiset tapit jotka estää että ei voi kahta vaihdetta saada päälle samanaikaisesti. Huomaamaton huoltomies purkaessaan tiputtaa pienet osat hukkaan eikä tuo näin toimi kunnolla. Vaihdekepin ja laatikon vastakappaleiden hitsaus voi auttaa asiaa.
Laatikossa on sisällä vaihtajien liukutappien ja laatikon rungon väliin laitettu sellaiset tapit jotka estää että ei voi kahta vaihdetta saada päälle samanaikaisesti. Huomaamaton huoltomies purkaessaan tiputtaa pienet osat hukkaan eikä tuo näin toimi kunnolla. Vaihdekepin ja laatikon vastakappaleiden hitsaus voi auttaa asiaa.
Jos jotain ei voi ostaa, täytyy se tehdä itse.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: tapaniv, Universal Four ja 48 vierailijaa