Case IH 845 (international)
- Matsikka
- Viestit: 16219
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Pitäis olla 2-toiminen etukuormaaja niin öljytilavuus vaihtelis vähemmän.KKA kirjoitti:Etukuormaajan aisat kun ovat ylhäällä ja yrittää nostaa vetovarsia niin ei lähde silloinkaan... mutta kun lasken aisat alas niin johan nousee vetovarret(kun on vetovarren vipu ylös asennossa)
Voisikohan nyt johtua ihan hyde nesteen vähyydestä....? Mitä tässä mallissa oli hyde tilavuus? Paljonkohan menee etukuormaajaan hyde nestettä?
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
On kaksitoiminen etukuormaaja..
Ohjeitten mukaan tein.
Ohjeitten mukaan tein.
- Matsikka
- Viestit: 16219
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
No sitten ei pitäisi kovin paljon tilavuus heitellä jos sylinteriin menee tarpeeksi öljyä alas laskeutuessakin.KKA kirjoitti:On kaksitoiminen etukuormaaja..
Ohjeitten mukaan tein.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 8190
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Kuormaajan lohko kytketty väärin!
Kuormaajan lohkolla on sarjanippa, tai ainakin pitäs olla, mihin menee nipan jälkeen letku traktorissa?
Kuormaajan lohkolla on sarjanippa, tai ainakin pitäs olla, mihin menee nipan jälkeen letku traktorissa?
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 8190
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Vapaa paluu lohkossa, onko siinä mitään kirjainta tai tekstiä?
Toiminta kuulostaa että nuo, out ja vapaa paluu letkut väärinpäin.
Toiminta kuulostaa että nuo, out ja vapaa paluu letkut väärinpäin.
-
- Viestit: 103
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2009 2:53 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että paluu letkut olisi kytkettty kuormaajan lohkossa väärinpäin. Tosin silloin kun kuormaajaa ei ohjata, ko. lohkon varoventtiilin pitäisi antaa läpi öljyä... Onhan kuormaajassa varo?
Tämä kyllä selittäisi voimanpuutteenkin.
Ennen kun olet selvittänyt asian, niin vaarana ainakin ylilämpöä hydrauliikassa, jos ei pahempaakin.
Tämä kyllä selittäisi voimanpuutteenkin.
Ennen kun olet selvittänyt asian, niin vaarana ainakin ylilämpöä hydrauliikassa, jos ei pahempaakin.
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Ei tässä ruveta hommiin ennen kunnon vika selvitetty...
Ei kai tässä nyt ole sit kun kokeilla vaihtaa tuo vapaa paluu ja out putki.
NYT MENEE!
kohdasta 2menee IN
OUT menee kohtaan 4
Vapaa paluu menee kohtaan 5
Ei kai tässä nyt ole sit kun kokeilla vaihtaa tuo vapaa paluu ja out putki.
NYT MENEE!
kohdasta 2menee IN
OUT menee kohtaan 4
Vapaa paluu menee kohtaan 5
-
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Käsittääkseni tuossa venttiilissä paine tulee vasemmalle in ja vastakkaiselta puolelta out tulee ulos ja menee taikaisin
traktoriin ja kolmas on vapaa paluu.
Paine tulee sille puolelle missä on painevaro.
traktoriin ja kolmas on vapaa paluu.
Paine tulee sille puolelle missä on painevaro.
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Vasemmalla lukee IN ja OUT!
-
- Viestit: 8190
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Niin mutta mitä lukee oikealla, joka nyt menee vapaana paluuna perään??Vasemmalla lukee IN ja OUT!
Kaverin setkassa on tuon näkönen lohko (kontak) ja siinä on sarjanippa oikealla, eli tuossa mikä kuvissa on panjopultilla lähtevä letku.
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Oikealla lukee kontak.
Nyt vaihdoin 2letkun paikkaa ja alkoi toimia (hitaasti nousee vetoaisat mutta voimaa on)
Eli nyt menee
OUT kohtaan 5
Vapaa paluu kohtaan 4
Nyt vaihdoin 2letkun paikkaa ja alkoi toimia (hitaasti nousee vetoaisat mutta voimaa on)
Eli nyt menee
OUT kohtaan 5
Vapaa paluu kohtaan 4
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Sitten tällainen kysymys.
Pyyhkijä toimii mutta pissapoika ei. Eli voisiko katkaisija olla rikki?
Miten sen testaa?
Ps. Edelleen Kaipainen tietoja noihin jarruvaloihin..
Pyyhkijä toimii mutta pissapoika ei. Eli voisiko katkaisija olla rikki?
Miten sen testaa?
Ps. Edelleen Kaipainen tietoja noihin jarruvaloihin..
-
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Minusta tuossa on 4 ja 5 on ristissä, jos vapaa paluu on niinkuin minä sen ymmärrän.KKA kirjoitti:Oikealla lukee kontak.
Nyt vaihdoin 2letkun paikkaa ja alkoi toimia (hitaasti nousee vetoaisat mutta voimaa on)
Eli nyt menee
OUT kohtaan 5
Vapaa paluu kohtaan 4
Kaavakuvan venttiili eroaa siinä että päätyt on eripäin kuin käytössä olevassa venttiilissä, joka ehkä sekottaa.
Jos traktorissa on sen-so-raulik plus hydrauliikka niin nostovivussa (vasenvipu) on nopeannoston alue ylhäällä.
-
- Viestit: 8190
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Ilmeisesti KKA on sekottanu vapaan paluun ja sarjanipan nimityksen keskenää, eli sarjanippa on oikealla josta paine menee takasin raktorin käyttöön.Minusta tuossa on 4 ja 5 on ristissä, jos vapaa paluu on niinkuin minä sen ymmärrän.
Lohkon "out" tarkottaa vapaa tankkiliitäntä, jota ei saa paineistaa.
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Edelleen mietityttää miksi vetovarret ei nouse enää yhtä nopeasti kuin ennen eikä ole vaikutusta kun hitusen kun koneelle antaa kierrosta...?
Vauhtia on tippunut noin puolet entisestään... kuristaako siellä nyt joku?
Vauhtia on tippunut noin puolet entisestään... kuristaako siellä nyt joku?
-
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Kohdassa 4 lukee sisältää suodattimen, jos se on täynnä putkista tullutta rojua.
-
- Viestit: 2141
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Case IH 845 (international)
Siellä menee nyt osa virtauksesta eli litroista kuormaajan lohkon läpi kaiken aikaa. Lääkettä en tiiä kun en tunne laitetta lähemmin. Oisko se prioriteettiventtiiliä vailla se systeemi?KKA kirjoitti:Edelleen mietityttää miksi vetovarret ei nouse enää yhtä nopeasti kuin ennen eikä ole vaikutusta kun hitusen kun koneelle antaa kierrosta...?
Vauhtia on tippunut noin puolet entisestään... kuristaako siellä nyt joku?
T. Kauko Ollila
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 310B, Google [Bot] ja 53 vierailijaa