Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
timoraimo

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja timoraimo »

Miten kytkit mistä paine mihin väliin letkutus .
Avatar
Matsikka
Viestit: 16219
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

KKA kirjoitti:Etukuormaajan aisat kun ovat ylhäällä ja yrittää nostaa vetovarsia niin ei lähde silloinkaan... mutta kun lasken aisat alas niin johan nousee vetovarret(kun on vetovarren vipu ylös asennossa)
Voisikohan nyt johtua ihan hyde nesteen vähyydestä....? Mitä tässä mallissa oli hyde tilavuus? Paljonkohan menee etukuormaajaan hyde nestettä?
Pitäis olla 2-toiminen etukuormaaja niin öljytilavuus vaihtelis vähemmän.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

On kaksitoiminen etukuormaaja..
Ohjeitten mukaan tein.
Avatar
Matsikka
Viestit: 16219
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

KKA kirjoitti:On kaksitoiminen etukuormaaja..
Ohjeitten mukaan tein.
No sitten ei pitäisi kovin paljon tilavuus heitellä jos sylinteriin menee tarpeeksi öljyä alas laskeutuessakin.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Tumppi 865
Viestit: 8190
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Kuormaajan lohko kytketty väärin!
Kuormaajan lohkolla on sarjanippa, tai ainakin pitäs olla, mihin menee nipan jälkeen letku traktorissa?
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

http://aijaa.com/ELhUb7

Vasemmalla in ja out. Oikealla vapaa paluu
Tumppi 865
Viestit: 8190
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Vapaa paluu lohkossa, onko siinä mitään kirjainta tai tekstiä?
Toiminta kuulostaa että nuo, out ja vapaa paluu letkut väärinpäin.
v602
Viestit: 103
Liittynyt: Ke Marras 18, 2009 2:53 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja v602 »

Kyllähän tuo kuulostaa siltä, että paluu letkut olisi kytkettty kuormaajan lohkossa väärinpäin. Tosin silloin kun kuormaajaa ei ohjata, ko. lohkon varoventtiilin pitäisi antaa läpi öljyä... Onhan kuormaajassa varo?
Tämä kyllä selittäisi voimanpuutteenkin.
Ennen kun olet selvittänyt asian, niin vaarana ainakin ylilämpöä hydrauliikassa, jos ei pahempaakin.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Ei tässä ruveta hommiin ennen kunnon vika selvitetty...
Ei kai tässä nyt ole sit kun kokeilla vaihtaa tuo vapaa paluu ja out putki.
NYT MENEE!
kohdasta 2menee IN
OUT menee kohtaan 4
Vapaa paluu menee kohtaan 5
roopenpoika
Viestit: 1527
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Käsittääkseni tuossa venttiilissä paine tulee vasemmalle in ja vastakkaiselta puolelta out tulee ulos ja menee taikaisin
traktoriin ja kolmas on vapaa paluu.
Paine tulee sille puolelle missä on painevaro.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Vasemmalla lukee IN ja OUT!
Tumppi 865
Viestit: 8190
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Vasemmalla lukee IN ja OUT!
Niin mutta mitä lukee oikealla, joka nyt menee vapaana paluuna perään??

Kaverin setkassa on tuon näkönen lohko (kontak) ja siinä on sarjanippa oikealla, eli tuossa mikä kuvissa on panjopultilla lähtevä letku.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Oikealla lukee kontak.

Nyt vaihdoin 2letkun paikkaa ja alkoi toimia (hitaasti nousee vetoaisat mutta voimaa on)

Eli nyt menee
OUT kohtaan 5
Vapaa paluu kohtaan 4
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Sitten tällainen kysymys.
Pyyhkijä toimii mutta pissapoika ei. Eli voisiko katkaisija olla rikki?
Miten sen testaa?

Ps. Edelleen Kaipainen tietoja noihin jarruvaloihin..
roopenpoika
Viestit: 1527
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

KKA kirjoitti:Oikealla lukee kontak.

Nyt vaihdoin 2letkun paikkaa ja alkoi toimia (hitaasti nousee vetoaisat mutta voimaa on)

Eli nyt menee
OUT kohtaan 5
Vapaa paluu kohtaan 4
Minusta tuossa on 4 ja 5 on ristissä, jos vapaa paluu on niinkuin minä sen ymmärrän.
Kaavakuvan venttiili eroaa siinä että päätyt on eripäin kuin käytössä olevassa venttiilissä, joka ehkä sekottaa.
Jos traktorissa on sen-so-raulik plus hydrauliikka niin nostovivussa (vasenvipu) on nopeannoston alue ylhäällä.
Tumppi 865
Viestit: 8190
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Minusta tuossa on 4 ja 5 on ristissä, jos vapaa paluu on niinkuin minä sen ymmärrän.
Ilmeisesti KKA on sekottanu vapaan paluun ja sarjanipan nimityksen keskenää, eli sarjanippa on oikealla josta paine menee takasin raktorin käyttöön.
Lohkon "out" tarkottaa vapaa tankkiliitäntä, jota ei saa paineistaa.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Edelleen mietityttää miksi vetovarret ei nouse enää yhtä nopeasti kuin ennen eikä ole vaikutusta kun hitusen kun koneelle antaa kierrosta...?
Vauhtia on tippunut noin puolet entisestään... kuristaako siellä nyt joku?
roopenpoika
Viestit: 1527
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Kohdassa 4 lukee sisältää suodattimen, jos se on täynnä putkista tullutta rojua.
jouto
Viestit: 2141
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja jouto »

KKA kirjoitti:Edelleen mietityttää miksi vetovarret ei nouse enää yhtä nopeasti kuin ennen eikä ole vaikutusta kun hitusen kun koneelle antaa kierrosta...?
Vauhtia on tippunut noin puolet entisestään... kuristaako siellä nyt joku?
Siellä menee nyt osa virtauksesta eli litroista kuormaajan lohkon läpi kaiken aikaa. Lääkettä en tiiä kun en tunne laitetta lähemmin. Oisko se prioriteettiventtiiliä vailla se systeemi?

T. Kauko Ollila
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 310B, Google [Bot] ja 53 vierailijaa