Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
tommi
Viestit: 6082
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:12 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja tommi »

Vielä tuosta omasta kytkennästä, lisälohkolle paine on otettu penkin vierimmäisestä lohkosta. Kaksi muuta toimivat normaalisti, vaikka kolmas olisi jatkuvan pumppauksen asennossakin.
Fordson Major Diesel -56 Fordson Super Major Manuel 2703E -62 Fordson Super Major Weatherill -62 Ford 5000 +Vammas kersantti -75 BM Volvo T600 -71 + Ponsse S15 vaunu Sampo Rosenlew 500 -79 Case IH mx4230 -96 Valtra T120 -05
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Suuttimien kunnosta ei mitään tietoa...
Ilmanputsari suht ok.. paineilmalla putsailtu 3viikkoo sitten. Sisempi suodatin melkein täysin valkoinen (tummia pieniä pisteitä vaan siellä täällä )
Kyllä pitäisi irrottaa kun kiihtyy hitaammin nelivetopäällä...
Tässä oli se imuilman anturikin ja ei ole syttynyt.
bps
Viestit: 329
Liittynyt: To Tammi 05, 2012 7:07 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja bps »

Suutinhuolto voisi olla ihan paikallaan. Saattais tuo polttoaineen kulutus pienentyä sitä kautta.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Suutinhuolto? Eli suutinkärjet uusiks...reilu 30€/kpl ohhoh....
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Eikös nuo vanhat suuttimet pysty tarkistaa ku ottaa irti ja polttoneputket pitää paikoillaan ja starttaa? Näkis mimmoisena ruikkii?
tommi
Viestit: 6082
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:12 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja tommi »

Näkee kai sitä niinkin, mutta niitä polttoaineputkia ei kannattaisi kovin taitella. Se ilmansuodatin voi olla tukossa, vaikka onkin puhalleltu. Jossakin vaiheessa puhaltelut ei enää riitä, paperi kyllästyy pikkuhiukkasilla. Itse puhaltelen muutaman kerran suodattimen käytön aikana ja sitten vaihdan tuhannen tunnin perästä. Joku voi pitää liian verkkaisena tahtina.
Fordson Major Diesel -56 Fordson Super Major Manuel 2703E -62 Fordson Super Major Weatherill -62 Ford 5000 +Vammas kersantti -75 BM Volvo T600 -71 + Ponsse S15 vaunu Sampo Rosenlew 500 -79 Case IH mx4230 -96 Valtra T120 -05
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Imupuoli Jos on tukossa niin rupeaako se imemään enemmän polttoainetta? Mites pakolaispuoli? Voiko pakoputki mennä niin tukkoon että sekin vaikuttaa? Onhan tässä aika pilli toi putki!
Tumppi 865
Viestit: 8190
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Ei polttoainetta mene koneesee enempää mitä ruiskupumppu antaa maksimi syötöllä.
Pakoputki tuskin tukossa, jos ei kuluta paljon öljyä ja käytetty paljon joutokäynnillä.
Pakoputki muuten mekaanisesti voi tukkeutua, esim sisuskalut lahonneet ja irtopalat ahtautuvat johonkin estäen ilman läpikulun.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt heräsi epäillys, kun pakoputken otin irti ja laitoin kylmänä käyntiin. Niin valkoista savua antoi niin paljon että konepelti hävisi näkymästä... onko tässä nyt pumpun ennakko pielessä?
Miten tässä säädetään ennakkoa???
Valkoinen savu hävisi pikku hiljaa jonka jälkeen tuli hieman sinertävä savua ja tyhjäkäynnillä kone hörski ja kierrokset nousi ja laski hitaasti ja vähän.. tyhjäkäynti oli niin 600-700
antti78

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja antti78 »

Tommonen pieni vinkki. Kannattaa rasvata etuakselin 8 rasvanippaa usein. Olkatapit ovat kovilla etukuormain käytössä.
Erääseen 845 oli vaihdettu olkatapit viime syksynä. Ja eilen oli taas olkatappi päskana.
En sit tiedä onko kenties käyttäjässä vikaa. On aika armoton kuski noille koneille....
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Pitää etupaino myös ottaa poies niin auttaa vähän...liekkiä siinäkin painoa 150-200kg ku en saa nostettua maasta
1000r
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2013 8:24 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja 1000r »

KKA kirjoitti:Nyt heräsi epäillys, kun pakoputken otin irti ja laitoin kylmänä käyntiin. Niin valkoista savua antoi niin paljon että konepelti hävisi näkymästä... onko tässä nyt pumpun ennakko pielessä?
Miten tässä säädetään ennakkoa???
Valkoinen savu hävisi pikku hiljaa jonka jälkeen tuli hieman sinertävä savua ja tyhjäkäynnillä kone hörski ja kierrokset nousi ja laski hitaasti ja vähän.. tyhjäkäynti oli niin 600-700

Tarkasta vaihda suuttimet.
Lisää tyhjäkäyntiä 750
1000r
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2013 8:24 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja 1000r »

antti78 kirjoitti:Tommonen pieni vinkki. Kannattaa rasvata etuakselin 8 rasvanippaa usein. Olkatapit ovat kovilla etukuormain käytössä.
Erääseen 845 oli vaihdettu olkatapit viime syksynä. Ja eilen oli taas olkatappi päskana.
En sit tiedä onko kenties käyttäjässä vikaa. On aika armoton kuski noille koneille....

Kannattaa laittaa se vahvempi laakeri niin kestää pidempään.
Ei sitä etupainoa tarvi pois ottaa.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Penkki on otettu irti ja nyt pitäis yrittää ettiä oikea putki ja suuntaus nesteille... kukas se olikaan tehny tän saman homman???
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

roopenpoika kirjoitti:Otetaan istuin ja matot pois ja istuimen alla oleva luukku pois avataan kannen yli menevän putken
liitin etupäästä auki otetaan paine putkesta ja palautetaan paine venttiilin päässä olevaan liittimeen, paluu vakka täyttö tulppaan, lisävettiilissä pitää olla sarjaliitin
Tarkoittaako tässä tapauksessa että paine tulee (traktorin etu puolelta) putkeen joka menee kannen yli taakse ?

Missä on täyttä tulpan kohta??
roopenpoika
Viestit: 1527
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

KKA kirjoitti:
roopenpoika kirjoitti:Otetaan istuin ja matot pois ja istuimen alla oleva luukku pois avataan kannen yli menevän putken
liitin etupäästä auki otetaan paine putkesta ja palautetaan paine venttiilin päässä olevaan liittimeen, paluu vakka täyttö tulppaan, lisävettiilissä pitää olla sarjaliitin
Tarkoittaako tässä tapauksessa että paine tulee (traktorin etu puolelta) putkeen joka menee kannen yli taakse ?

Missä on täyttä tulpan kohta??
Paine tulee ensin lisähallintaventtiilille ja sitten putken kautta nostoventtiilille.
Siinä ei taida ollakkaan täyttöroppua, kun siinä on lisäsäiliö johonka menee putki siitä ropun paikalta.
Paluun voi laittaa tyhjennystulppaan.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Roopenpoika soitatko?

Laitoin koneen käyntiin ja nyt valuttaa hyde nesteen venttiilipöydältä vai mikä lie se on?
Tulee kolmesta kohtaa neste pihalle. Siitä mihin laitetaan vaijerit kiinni.. nyt ei vielä ole vaijerit kiinni!!
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

roopenpoika
Viestit: 1527
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Kuva ei näy ei ole julkinen
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt pitäisi näkyä.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa