zetorin 7045 vaihelaatikkoon pääsy? (kuvia halkaisusta)
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Nonnih!
tuossa katselin jarruvaloja ja huomasin että polkimien kohdalta on ne väkäset taitettu sivuun (jotka kytkee valot päälle ja poiis) no eihän siinä mitään.
mutta joku onkin katkassu kaikki piuhat poikki (eikä nyt ole tietoa mistä löytyy piuhojen toiset päät!
kuvia pitää laittaa, mutta on jollakin välähtäny joskus! (onneksi se en ole ollut minä)
tuossa katselin jarruvaloja ja huomasin että polkimien kohdalta on ne väkäset taitettu sivuun (jotka kytkee valot päälle ja poiis) no eihän siinä mitään.
mutta joku onkin katkassu kaikki piuhat poikki (eikä nyt ole tietoa mistä löytyy piuhojen toiset päät!
kuvia pitää laittaa, mutta on jollakin välähtäny joskus! (onneksi se en ole ollut minä)
-
- Viestit: 1141
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 4:36 pm
- Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Tuota jos tarkoitat että nostolaite laskee itsestään ja sitten hetken kuluttua nostaa sen ite takasin ylös, toisin sanoen pilkkii, niin sillon männän tiivisteet vuotaa ja se käytättää nostolaitekannen irti. Juuri vaihdoin tuohon omaan ja männän tiivisteistä ei ollu juuri mitn jäljellä.KKA kirjoitti:Nostolaite rumpsauttaa ittensä automaatisti ylös koko ajan, koska jokupaikka päästää paineet pois..
Vika alkoi pahentua selvästi viime kesänä kun laitoin hydraulihalkojan väärin (ulostulo ja sisään meno meni väärin) ja ampui hytin sisälle nesteet kun o- tiiviste petti (toisessa jutussa olen lisännyt kuvia paikasta)
Eli tiedossa ei ole mikäpaikka on pettänyt mutta vikaa on jostain alettava selvittää (vai olisiko pumppu mennyttä?)
Pystyykö tähän tilalle vaihtamaan isomman pumpun kun virossa näyttää olevan eri kokoja tarjolla?
Mutta jos pumpun pystyy pohjassta ottamaanpois niin otetaan ja katsotaan miltä se näyttää!
Perhana kohta ei oo zetorissa mitään jälellä ku purkaantuu liian helposti
Nakkaat istuimen ulos ja irrotat istumen alla olevan tason. Neljällä pultilla alun perin kiinni edestä ja kahdella takkaa. Otat nostolaitevivuista nupit irti ja irrotat vetokoukun laukaisun, käsikytkimen ja käsijarrun vaijerit. Se taso pitäs nousta nyt poies. Irrottelet letkut ja suodattimelle menevän putken nostolaitekannesta ja reunoilla olevat pultit sekä työntövarren korvakkeen. Nostat taljalla kannen kattoluukusta ylös. Tilaa Setori Sakarilta uudet männän tiivisteet, O-renkaat paineputkenpätkään, alumiiniprikan siihen samaiseen putkenpätkään ja uuden tiivisteen kannen ja perärepun väliin. Samalla saat kasan ohjeita Kansi pitää laskea takaisin tasaisesti ja mieluusti ohjainpulttien avulla.
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 2706
- Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 12:11 pm
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
-
- Viestit: 611
- Liittynyt: Su Marras 06, 2011 7:22 pm
- Paikkakunta: Etelä-Savo
- Viesti:
voin 100% varmuudella sanoa, että ur1 sarjan setorin pumppuun pääsee alakautta. Ja vaikka pumpun saa näkyville kun nostaa nostolaitekannen pois ni joutuu puhjalevyn silti irrottamaan et pumpun saa irti.
Ford 5000 Um
Sisu r-142 koneenkuljetusauto
Valmet 605
Susi SM Hiab 650 ja multilift 16t
Valmet 602
Zetor 7745+Ek
scania vabis vm.74 "Vajokki" matkailuauto projekti
http://www.konekansa.net
http://zetormiehet.munfoorumi.com
www.sisua.net
Sisu r-142 koneenkuljetusauto
Valmet 605
Susi SM Hiab 650 ja multilift 16t
Valmet 602
Zetor 7745+Ek
scania vabis vm.74 "Vajokki" matkailuauto projekti
http://www.konekansa.net
http://zetormiehet.munfoorumi.com
www.sisua.net
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Joitain kuvia oon käyny kansioon lisäämässä ja työt sen kun jatkuu...
kytkinpaketti menee uusiks kokonaan, mutta viron kaubamajasta tarjos osista kootun paketin ja siellä oli keraaminen kytkin levy, mut onko kellään kokemusta ?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag ... 20&lang=fi
kytkinpaketti menee uusiks kokonaan, mutta viron kaubamajasta tarjos osista kootun paketin ja siellä oli keraaminen kytkin levy, mut onko kellään kokemusta ?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag ... 20&lang=fi
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Joitain kuvia oon käyny kansioon lisäämässä ja työt sen kun jatkuu...
kytkinpaketti menee uusiks kokonaan, mutta viron kaubamajasta tarjos osista kootun paketin ja siellä oli keraaminen kytkin levy, mut onko kellään kokemusta tällaisesta levystä?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag ... 20&lang=fi
kytkinpaketti menee uusiks kokonaan, mutta viron kaubamajasta tarjos osista kootun paketin ja siellä oli keraaminen kytkin levy, mut onko kellään kokemusta tällaisesta levystä?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag ... 20&lang=fi
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 6512
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
joo keraamisella ei luistatus onnistu.. ja esim jos takakauha hommaa tai etukuormaaja missä välil tulee luistateltua niin levy hajoo.. näin ainakin yks same mies kiros aikanaa ku toinen levy jo meni rikki.. katteli viereist fordia ja sanoi ja tos ei kytkin lopu vaikka luistattaa koko pvä.. eiks se massa levy oo parempi kuitenkin sinne laittaa..
- ihmehitsari
- Viestit: 18627
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Kainuu
- Viesti:
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 611
- Liittynyt: Su Marras 06, 2011 7:22 pm
- Paikkakunta: Etelä-Savo
- Viesti:
kannattaa muutenkin ottaa etukuormain käyttöön 310mm levy 280mm sijasta, kestää paremmin
Ford 5000 Um
Sisu r-142 koneenkuljetusauto
Valmet 605
Susi SM Hiab 650 ja multilift 16t
Valmet 602
Zetor 7745+Ek
scania vabis vm.74 "Vajokki" matkailuauto projekti
http://www.konekansa.net
http://zetormiehet.munfoorumi.com
www.sisua.net
Sisu r-142 koneenkuljetusauto
Valmet 605
Susi SM Hiab 650 ja multilift 16t
Valmet 602
Zetor 7745+Ek
scania vabis vm.74 "Vajokki" matkailuauto projekti
http://www.konekansa.net
http://zetormiehet.munfoorumi.com
www.sisua.net
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 595
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 2:23 pm
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Kampi-akseli lähti matkaan kohti H.C. PETERSENiä. siellä hiovat kaikki 9 kaulaan ja uusitaan laakerit.
Juttelin samalla zetori-sakarin kanssa ja hän ilmoitti että viron kaubamajan tavarat on intiasta lähtöisin, etteivät ole alkuperäisosia!?!?!?!?
Minä kun olen ollut siinä uskossa että ne olisi ollut originaali osaa...
mitäs muut on mieltä?
Juttelin samalla zetori-sakarin kanssa ja hän ilmoitti että viron kaubamajan tavarat on intiasta lähtöisin, etteivät ole alkuperäisosia!?!?!?!?
Minä kun olen ollut siinä uskossa että ne olisi ollut originaali osaa...
mitäs muut on mieltä?
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Kampi-akseli lähti matkaan kohti H.C. PETERSENiä. siellä hiovat kaikki 9 kaulaan ja uusitaan laakerit.
Juttelin samalla zetori-sakarin kanssa ja hän ilmoitti että viron kaubamajan tavarat on intiasta lähtöisin, etteivät ole alkuperäisosia!?!?!?!?
eli ei kannattais ostaa sieltä kytkinpakettia.
Minä kun olen ollut siinä uskossa että ne olisi ollut originaali osaa...
mitäs muut on mieltä?
Juttelin samalla zetori-sakarin kanssa ja hän ilmoitti että viron kaubamajan tavarat on intiasta lähtöisin, etteivät ole alkuperäisosia!?!?!?!?
eli ei kannattais ostaa sieltä kytkinpakettia.
Minä kun olen ollut siinä uskossa että ne olisi ollut originaali osaa...
mitäs muut on mieltä?
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
- ihmehitsari
- Viestit: 18627
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Kainuu
- Viesti:
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot], Google [Bot] ja 48 vierailijaa