jep. oot tainnu onnistua polttaan kansipahvin,,, niillä laihoilla nesteillä (ei pahalla) testaa: "kupliiko" syylärin korkista ilmaa, koneen käydessä paikallaa reipasta joutokäyntiä (yleensä jos pahvi tai kansi vuotaa näin käy) jos ylävesiletku lämpenee mut alavesiletku pysyy kylmänä, vaikkakin moottori on lämin on syytä epäillä termostattia,, yleensä termostaateissa on ns,ilmaus-reikä ilmojen poistumiseen moottorista joten pientä kiertoa tapahtuu sen reijänkautta syyläriin. mutta kun kansi vuotaa ilmaa liikaa kiertoon tulee ns.ilmalukko jolloin vesipumppu ei pääse kierrättämään nestettä ja "höyryveturi" on valmis,, samasta syystä ei myöskään lämmityslaitteen letkut lämpene.
Täytyy todeta että päivittäin kun näitä härveleitä rassaan, on reilu kolmenkymmenen vuodenaikana tullut kaksi vesipumppuvammasta vastaan (VW,, ja honda civic,, näissä oli heikot nesteet ja pumppupyörä oli jäätynyt jumiin ja auto sitten hinaamalla käyntiin ni jo irtoo