Sivu 1/1

supermajor jakopään tiivisteen valinnan vaikeus

Lähetetty: To Huhti 17, 2014 4:24 pm
Kirjoittaja hamsteri
agriline tiiviste sjr pitää sisällään 2 eri jakopään levyn ja lohkon väliin tulevaa tiivistettä. toisessa on isompi ovaalin muotoinen reikä nokka akselin kohdalla ja toisessa taas pieni pyöreä nokan läpi mentävä reikä

eroa on myös kampiakselin alaosassa toisessa kapea kannas toisessa leveämpi sekä myös nokka akselin reiän kohdalta vas alaviistoon menevä ura tiivisteessä ja toisessa sitä ei ole. liekkö öljyn nousun ura nokan C renkaille etupäässä?

kumpaako olette superin koneeseen työntänyt

hää

Lähetetty: To Huhti 17, 2014 11:29 pm
Kirjoittaja hamsteri
oho onko näin vaikea osio, luettu on paljon mutta kukaan ei ilmeisesti muista kumpi käy

Lähetetty: Pe Huhti 18, 2014 3:23 pm
Kirjoittaja vesa
Jos nokka-akselin hammaspyörä on yhdellä isolla pultilla kiinni, niin tulee se tiiviste jossa ura öljykanavalta nokka-akselille.

HYVÄ

Lähetetty: La Huhti 19, 2014 9:16 pm
Kirjoittaja hamsteri
ok homma eli laitan sen tiivisteen jossa ei ole sitä uraa nokalle päin.
tässä superin koneessa nokka ratas on kiinni 3 pultilla

Lähetetty: Su Huhti 20, 2014 3:34 pm
Kirjoittaja vesa
Sitten en kyllä ole varma kumpi siihen tulee kun on 3-pultilla nokka.

Onkos öljypumpun yhteydessä paineensäätöventtiili ?, jos super niin kuuluu olla.

Lähetetty: Su Huhti 20, 2014 3:34 pm
Kirjoittaja vesa
Sitten en kyllä ole varma kumpi siihen tulee kun on 3-pultilla nokka.

Onkos öljypumpun yhteydessä paineensäätöventtiili ?, jos super niin kuuluu olla.

on kyllä

Lähetetty: Ma Huhti 21, 2014 11:13 am
Kirjoittaja hamsteri
pumpun yhteydessä on se yklipaineventtiili.

mistä nyt et ole varma: jos kerrot että tiiviste jossa on se ura kuuluu koneeseen jossa nokka akseli on 1 pultilla kiinni niin ei meille jää muistavvaihtoehtoja kuin se että se toinen tiiviste jossa ei ole uraa tulee silloin koneesen jossa nokka akseli on kiinni 3 pultilla.


onko muilla majorin koneen kassaajilla samanlainen näkemys asiasta?

Lähetetty: Ma Huhti 21, 2014 10:54 pm
Kirjoittaja vesa
Haluan vaan varmistaa, etten anna väärää tietoa. Itselle tuli -56 diesel majoriin, tiiviste jossa ei ole uraa. Siinä on paineventtiili jakopään levyssä, ja nokka-akselin ratas 3-pultilla.

Tuota vaan jäin miettimään kun sulla tuo nokka- akseli on 3 pultilla, mutta paineventtiili öljypumpun yhteydessä.

Joku vois varmistaa, kumpi tulee tuossa sinun tapauksessa.