***hahjusape kirjoitti:Kuka ny mezzoa haluais jos haluu ajella varmatoimisella x03 sarjalaisella
Ei ronaa sähköt kun kaikki toimii mekaanisesti....
(paitsi laturi, startti ja valot, sekä puhallin ja lasinpyyhkijä)
valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
-
- Viestit: 1653
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 7:46 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 2506
- Liittynyt: Su Loka 26, 2008 10:27 pm
- Viesti:
Mikäpä se särkymätön oisi.
Kyllä ne nopeudet pitäisi saada jo siellä suunnittelupäydän ääressä kohilleen eikä jälkeen päin rakennella. Vaikka onhan tuo hi-trac tavallaan sinne kai suunniteltu, mutta jos se/laatikko ei sitten sovellu ns. kaasupohjassa tieajoon niin onko se sitten sitä Puottaahan se kierrokset alemmaksi tiellä ajaessa niin ei tarvitse lämä tiskissä painaa
Mihinkä näillä(kään) enää on kiire?
Kyllä ne nopeudet pitäisi saada jo siellä suunnittelupäydän ääressä kohilleen eikä jälkeen päin rakennella. Vaikka onhan tuo hi-trac tavallaan sinne kai suunniteltu, mutta jos se/laatikko ei sitten sovellu ns. kaasupohjassa tieajoon niin onko se sitten sitä Puottaahan se kierrokset alemmaksi tiellä ajaessa niin ei tarvitse lämä tiskissä painaa
Mihinkä näillä(kään) enää on kiire?
- Matsikka
- Viestit: 16179
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
+1retku kirjoitti:***hahjusape kirjoitti:Kuka ny mezzoa haluais jos haluu ajella varmatoimisella x03 sarjalaisella
Ei ronaa sähköt kun kaikki toimii mekaanisesti....
(paitsi laturi, startti ja valot, sekä puhallin ja lasinpyyhkijä)
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 667
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 8:51 pm
- Viesti:
tarkennus
siis ratasparin 27/31 ja 30 piikkisen kytkinakselin.
Hi-tracin ratas jonka sisälle pääakseli tulee on ilmeisesti sama alentavissa versioissa 26 piikkinen,joten sitä ei tarvitsisi vaihtaa ko.hammaspyörän hinta n.800e
Onko kytkinakseli mukana / ei , pitääkö ratas hitsata akselille ?
Onkohan kaikissa 4 eri välitysversiossa sama 26 hammasta ulosmenevässä. http://kuvablogi.com/nayta/3278382/
siis ratasparin 27/31 ja 30 piikkisen kytkinakselin.
Hi-tracin ratas jonka sisälle pääakseli tulee on ilmeisesti sama alentavissa versioissa 26 piikkinen,joten sitä ei tarvitsisi vaihtaa ko.hammaspyörän hinta n.800e
Onko kytkinakseli mukana / ei , pitääkö ratas hitsata akselille ?
Onkohan kaikissa 4 eri välitysversiossa sama 26 hammasta ulosmenevässä. http://kuvablogi.com/nayta/3278382/
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 11:17 pm
- Paikkakunta: Kauhava
- Viesti:
valmet 903
eikös se hammaspyörä ole kiinteästi kytkinakselilla?Pitäisi olla valmis paketti.Kyllähän näille osille ottajia olisi,kun saisi hinnan kohdalleen?Pitäisi jonkun ,jolla on ko. osat pajassa mitoittaa ne ja teettää niitä edes puoleen hintaan.Eipä taida vallun alihankkijat myydä omiin nimiin näitä.
-
- Viestit: 5847
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- Viesti:
Re: valmet 903
Ja kohta huomataan, että tämä ei Suomessa onnistu. Pitäisi pistää kuvat lahden taakse tai jopa Kiinaan asti.vantela kirjoitti:eikös se hammaspyörä ole kiinteästi kytkinakselilla?Pitäisi olla valmis paketti.Kyllähän näille osille ottajia olisi,kun saisi hinnan kohdalleen?Pitäisi jonkun ,jolla on ko. osat pajassa mitoittaa ne ja teettää niitä edes puoleen hintaan.
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 1653
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 7:46 pm
- Viesti:
- Matsikka
- Viestit: 16179
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Meidän 903 meni aika mukavasti (165:n kans yhtä lujaa, silloin se otti vähän enempi kierroksia). Harmi vaan kun luottamus sen kestämiseen romahti ja nelivetohinku painoi päälle.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ma Kesä 12, 2006 10:42 pm
- Paikkakunta: kajaani
- Viesti:
http://aijaa.com/v.php?i=001748977152.jpg
Hankkijan nopeuttamat, tekivätkö korjaamolla ite vai tehtaalla. Tuo mainos on 84 vuojelta.
Hankkijan nopeuttamat, tekivätkö korjaamolla ite vai tehtaalla. Tuo mainos on 84 vuojelta.
-
- Viestit: 1653
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 7:46 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 11:17 pm
- Paikkakunta: Kauhava
- Viesti:
hi-trac
tuttavapiirissä parilla isännällä ylentävää versiota,kulkee molemmat lähes 50km/h...kuinka se peräöljyn jäähdytys toteutettu...,stefat pois vai oikein syylärillä?Mitä hankkijan aikaisessa tehd.kunnostuksessa oikeasti tehtiin laatikolle?Kovin oli varman oloista mainos tekstiä v.84 olevassa kuvassa.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 9:10 pm
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Vieläkö joku tarvitsee ylentävän pika vaihteen rattaita, on irrallaan minulla.
-
- Viestit: 5847
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Loka 17, 2021 8:17 pm
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Kyllä ylentävät hi-track hammaspyörät kiinnostaa.
En vaan onnistunut laittamaan viestiä setämiehelle. tai ainakin luulen niin.
jos löytyy niin laittakaa viesti o4o8614960
En vaan onnistunut laittamaan viestiä setämiehelle. tai ainakin luulen niin.
jos löytyy niin laittakaa viesti o4o8614960
-
- Viestit: 259
- Liittynyt: Su Kesä 19, 2011 7:43 am
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Yksi arveluttava osa nopeutetuissa 4-vedoissa on etuvedon kardaani. Ei ole alkuperäisenä ehkä riittävän hyvin tasapainotettu.
Nivelet ja akselien booritukset oltava kunnossa. Pyörii kuitenkin aika haipakkaa.
Nivelet ja akselien booritukset oltava kunnossa. Pyörii kuitenkin aika haipakkaa.
-
- Viestit: 655
- Liittynyt: La Marras 12, 2016 11:00 am
- Paikkakunta: Nastola
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Ohoh, ei nuo kovin lujaa pyöri. Carraron AE 3 vissiin 903 myös. Tuossa 1690 taavetissa sellainen, Kulki joskus 55kmh , mutta ilman kardaania kun ei etuperää sovitettu vielä. 39kmh max nykyisin tuolla 1690-4
Viimeksi muokannut tiko, To Loka 21, 2021 10:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Case 1594-4HS
Case 1494-4HS+isme 140
Case 1690-4T
Case 1390
Sampo 680 -89
VM 300SK
Valtra N101H -11
Case 1494-4HS+isme 140
Case 1690-4T
Case 1390
Sampo 680 -89
VM 300SK
Valtra N101H -11
-
- Viestit: 655
- Liittynyt: La Marras 12, 2016 11:00 am
- Paikkakunta: Nastola
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Sehän on suora keppiakseli
Case 1594-4HS
Case 1494-4HS+isme 140
Case 1690-4T
Case 1390
Sampo 680 -89
VM 300SK
Valtra N101H -11
Case 1494-4HS+isme 140
Case 1690-4T
Case 1390
Sampo 680 -89
VM 300SK
Valtra N101H -11
- Matsikka
- Viestit: 16179
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: valmet ylentävä hi-trac 703,803,903
Juu. 1203 on kartaani ja -05/-15-sarjalaisis joista tiedän kartaania menneenkin.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: povk ja 55 vierailijaa