Kun letkuja poisti lisää tieltä, lohkossa olikin neljä (4) pikaliitintä - yksi pikaliittimellinen letku tässä vielä kiinni:
https://ibb.co/S3YMvnC
Koko sunnuntain saldo oli kymmenen irroitettua letkua ( jossa ei ole mukana laskettuna pikaliittimellisiä (4) ja yhtä pientä letkua joka haarautui kuvan eturivin 3. vasemmalta olevasta liittimestä - se näytti menevän ohjaamoon "sivusiirtolaitteen" hanalle - sen irroitin ja uusin myös. Täytyy sanoa on likaisemmasta päästä harrasteita mitä voi tehdä ja tuntuu kropassa kyllä on jotain ollut tekemässä tänään
Nämä letkut uusin nyt 1. bumptsissa
https://ibb.co/HHPN1bq
Meinaan varmaankin laittaa pikaliittimillä nuo muutkin letkut, sen verran haastava on liittimiä avata - varsinkin jos joutuisi myöhemmin vaikkapa yhden keskellä olevan letkun vaihtamaan.
Jos jollekkin pitäisi kuvailla tuota letkujen vaihtoa, tän videon katsoin ennen töiden aloitusta ja aika hyvän kuvan antaa mistä on kyse, ja tekniikka aina laidalta aloittaa avaus. Videolla on Case 580G:n "pahin kilpailija" - tosin selvästi huonommin suunniteltu, Ford 555 https://www.youtube.com/watch?v=Itl4w3v6SYI
Mulla toimi hyvin Bahcon 18" kaksi melko uutta jakoavainta + n. 70-80 cm paksut putkenpätkät jatkovarsina. Lisäksi vaihtelevasti avopää-avaimia oli käytössä, 19mm, 22mm, 24mm, 26mm, 32mm, mutta ne tiukimmat väännöt meni noilla Bahcon avaimilla, kiintolenkit/avopäät tahtoivat joustaa (yllättäen) enemmän ja tahtoivat välillä lipsua.
Kiitos taas vinkeistä!