Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ti Loka 13, 2009 11:38 pm
- Paikkakunta: Sipoo
- Viesti:
Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Onko kokemuksia ko laitteista?
Mitkä ovat tyyppivikoja?
Erot eri mallien välillä, S, SLE,K,G,F?
Mitkä kommervenkit tulee ehdottomasti tarkastaa myytävänä olevasta laitteesta?
Osat ilmeisesti hinnakkaita Konekeskolta? Mistä muualta löytyy?
Moottoriin käy ilmeisesti normi DB osat.
Mitkä ovat tyyppivikoja?
Erot eri mallien välillä, S, SLE,K,G,F?
Mitkä kommervenkit tulee ehdottomasti tarkastaa myytävänä olevasta laitteesta?
Osat ilmeisesti hinnakkaita Konekeskolta? Mistä muualta löytyy?
Moottoriin käy ilmeisesti normi DB osat.
-
- Viestit: 2701
- Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 8:55 pm
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Kaivurin puomi on kaikissa näkemissäni Caseissa ratkennut. Monissa erittäin pahasti. Taitaa olla tehty kaivurikäyttön epäsopivasta materiaalista.Mähis kirjoitti:Onko kokemuksia ko laitteista?
Mitkä ovat tyyppivikoja?
Erot eri mallien välillä, S, SLE,K,G,F?
Mitkä kommervenkit tulee ehdottomasti tarkastaa myytävänä olevasta laitteesta?
Osat ilmeisesti hinnakkaita Konekeskolta? Mistä muualta löytyy?
Moottoriin käy ilmeisesti normi DB osat.
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ti Loka 13, 2009 11:38 pm
- Paikkakunta: Sipoo
- Viesti:
Löytyi Case 580F, jossa kaivulaitetta ei ole hitsailtu.
Normaaleja välyksiä toki löytyy. Moottori on DB:n tuotantoa.
Nyt olisi tarkoitus tehdä huoltoja ja hakusessa onkäyttöohje/korjaamokäsikirja. Löytyykö joltain sellaista?
Kone-Keskolta ei tunnu oikein löytyvän, kun ranskasta tilaamalla ja kestää 2 kk!!
Mitä oljyjä suosittelette moottoriin, laatikkoon ja hydrauliikkaan? Hydrauliikassa on ilmeisesti käytetty 10w-30 öljyä?
Harraste käytössä menee ilmeisesti.
Miten on ohjaustehostus rakennettu? Nyt ei tehdosta juuri ollenkaan. Mistä tämä ohjaustehostimen tehottomuusvoi johtua ja mistä lähtisi vikaa hakemaan?
Normaaleja välyksiä toki löytyy. Moottori on DB:n tuotantoa.
Nyt olisi tarkoitus tehdä huoltoja ja hakusessa onkäyttöohje/korjaamokäsikirja. Löytyykö joltain sellaista?
Kone-Keskolta ei tunnu oikein löytyvän, kun ranskasta tilaamalla ja kestää 2 kk!!
Mitä oljyjä suosittelette moottoriin, laatikkoon ja hydrauliikkaan? Hydrauliikassa on ilmeisesti käytetty 10w-30 öljyä?
Harraste käytössä menee ilmeisesti.
Miten on ohjaustehostus rakennettu? Nyt ei tehdosta juuri ollenkaan. Mistä tämä ohjaustehostimen tehottomuusvoi johtua ja mistä lähtisi vikaa hakemaan?
-
- Viestit: 10594
- Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
- Paikkakunta: Uusimaa
- Viesti:
Tuolta valitsemaan korjausopasta:
http://business.shop.ebay.com/i.html?_n ... m270.l1311
CD:t tulee yleensä muutamassa päivässä ja sisältävät hyvin täydelliset korjausohjeet. Kirjatkin OK, mutta maksavat yleensä suolaisesti.
Olisiko tehostajannesteet vuotaneet vähiin? Mikäli ratinjuuresta lähtee pari putkea seuraa niitä. Mikäli hydrostaattinen tehostus, niin putkien toisessa päässä on pumppu, minkä yhteydessä on öljysäiliö. Ensiapuna sinne riittävä määrä 10W30 Universal-öljyä ( ei samaa, kuin 10W30 perusmoottoriöljy ).
http://business.shop.ebay.com/i.html?_n ... m270.l1311
CD:t tulee yleensä muutamassa päivässä ja sisältävät hyvin täydelliset korjausohjeet. Kirjatkin OK, mutta maksavat yleensä suolaisesti.
Olisiko tehostajannesteet vuotaneet vähiin? Mikäli ratinjuuresta lähtee pari putkea seuraa niitä. Mikäli hydrostaattinen tehostus, niin putkien toisessa päässä on pumppu, minkä yhteydessä on öljysäiliö. Ensiapuna sinne riittävä määrä 10W30 Universal-öljyä ( ei samaa, kuin 10W30 perusmoottoriöljy ).
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: To Touko 05, 2011 5:13 pm
- Viesti:
Minä käytän omassa Case580F:ssä näitä öljyjä:Mähis kirjoitti:Löytyi Case 580F, jossa kaivulaitetta ei ole hitsailtu.
Normaaleja välyksiä toki löytyy. Moottori on DB:n tuotantoa.
Nyt olisi tarkoitus tehdä huoltoja ja hakusessa onkäyttöohje/korjaamokäsikirja. Löytyykö joltain sellaista?
Kone-Keskolta ei tunnu oikein löytyvän, kun ranskasta tilaamalla ja kestää 2 kk!!
Mitä oljyjä suosittelette moottoriin, laatikkoon ja hydrauliikkaan? Hydrauliikassa on ilmeisesti käytetty 10w-30 öljyä?
Harraste käytössä menee ilmeisesti.
Miten on ohjaustehostus rakennettu? Nyt ei tehdosta juuri ollenkaan. Mistä tämä ohjaustehostimen tehottomuusvoi johtua ja mistä lähtisi vikaa hakemaan?
Ohjaus:
Mobil ATF 220
Hydrauliikka:
Mobifluid 426
Momentinmuunnin:
Mobil ATF 220
Vaihteisto ja "Final drivet"
Mobilube HD 80w-90
Ohjaus on ainakin mun laitteessa toteutettu hydrauli sylintereillä, pumpulla ja orbitrolilla.
Kun avasin tuon pumpun, niin sisältä löytyi suodatin joka oli rakenteeltaan lähinnä paperia ja oli hyvää vauhtia "lahoamassa" pumpun sisään, vauriota olisi varmasti tullut ellen olisi ajoissa puuttunut asiaan.
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ti Loka 13, 2009 11:38 pm
- Paikkakunta: Sipoo
- Viesti:
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Tein tänään kaupat Case 580F kaivurikuormaajasta. Pitäisi moinen saada vielä tontille. 60km olisi matkaa, uskaltaisikohan lähteä ajamaan tuota matkaa? Kone ei ole rekisterissä, mutta on sille joskus siirtokilvet saatu joten kai ne saisi uudelleenkin.
Kone itsessään on siinä ja tässä-kunnossa. Kaikki toimii, mutta esimerkiksi ainakin kaivurin venttiililohko vaikuttaisi vuotavan, mutta ei mitään kovin hälyttävää. Jarrut myös tuntuvat todella heikoilta, siksikin tuo siirtoajo hieman hirvittää.
Kauhoja tuli kaivuriin kolmekin kappaletta, mutta kaikki on siinä kunnossa että joutuu kunnostelemaan. Sama pätee etukauhaan. Mutta ne on simppeleitä juttuja ne, vehkeet löytyy kotoa ja jonkin verran materiaaliakin.
Minkäs tyyppiset jarrut tässä vehkeessä on? Saisiko jarruja pikaelvytettyä kenttäolosuhteissa? Minkälainen remontti jarruissa odottaa?
Mitä vinkkejä raati nyt alkuun antaa?
Käsikirja olisi tarpeen, samoin tietysti korjauskäsikirja. Mistäs näitä? Netistä varmaan löytyy, mutta osaako joku suositella? Saa se maksaakin. Mieluiten ottaisin ainakin peruskäsikirjan ihan fyysisenä versiona.
Kiitokset neuvoista etukäteen
Kone itsessään on siinä ja tässä-kunnossa. Kaikki toimii, mutta esimerkiksi ainakin kaivurin venttiililohko vaikuttaisi vuotavan, mutta ei mitään kovin hälyttävää. Jarrut myös tuntuvat todella heikoilta, siksikin tuo siirtoajo hieman hirvittää.
Kauhoja tuli kaivuriin kolmekin kappaletta, mutta kaikki on siinä kunnossa että joutuu kunnostelemaan. Sama pätee etukauhaan. Mutta ne on simppeleitä juttuja ne, vehkeet löytyy kotoa ja jonkin verran materiaaliakin.
Minkäs tyyppiset jarrut tässä vehkeessä on? Saisiko jarruja pikaelvytettyä kenttäolosuhteissa? Minkälainen remontti jarruissa odottaa?
Mitä vinkkejä raati nyt alkuun antaa?
Käsikirja olisi tarpeen, samoin tietysti korjauskäsikirja. Mistäs näitä? Netistä varmaan löytyy, mutta osaako joku suositella? Saa se maksaakin. Mieluiten ottaisin ainakin peruskäsikirjan ihan fyysisenä versiona.
Kiitokset neuvoista etukäteen
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Jahas, ei taida olla case-tietäjiä mestoilla?
Tänään sitten ajeltiin noin 20km tuota värkkiä kotiin päin. Tulin siihen tulokseen, että ennen ajourakan loppuun saattamista (n 40km) kysyn parista paikasta saisiko koneen kuljetettua kuorma-autolla järkevin kustannuksin. Pääasia että sain koneen pois tuolta myyjän tiluksilta.
Tältä se sitten näyttää:
Hytistä ei ainakaan ole pidetty huolta. Inhottavimmat ruosteet ja pitsit, reijät yms löytyy nimenomaan hytistä. Muutoin vaikuttaisi siltä, että perusasiat ja runko on kunnossa.
Ajeleminen on periaatteessa ihan ok, mutta on se hieman stressaavaa kun edessä on väljä tappi joka heijastuu ohjaukseen ikävällä tavalla. Lisäksi kuskin penkki on ihan hirveä ja ei ole juuri kiinnikään, ajaessa välillä lenkotti miten sattuu yms.
Mutta joo, neuvoja ja vinkkejä tarvitaan. Erityisesti tuo käsikirja pitäisi nyt löytää jostain. Ehdotuksia?
Tänään sitten ajeltiin noin 20km tuota värkkiä kotiin päin. Tulin siihen tulokseen, että ennen ajourakan loppuun saattamista (n 40km) kysyn parista paikasta saisiko koneen kuljetettua kuorma-autolla järkevin kustannuksin. Pääasia että sain koneen pois tuolta myyjän tiluksilta.
Tältä se sitten näyttää:
Hytistä ei ainakaan ole pidetty huolta. Inhottavimmat ruosteet ja pitsit, reijät yms löytyy nimenomaan hytistä. Muutoin vaikuttaisi siltä, että perusasiat ja runko on kunnossa.
Ajeleminen on periaatteessa ihan ok, mutta on se hieman stressaavaa kun edessä on väljä tappi joka heijastuu ohjaukseen ikävällä tavalla. Lisäksi kuskin penkki on ihan hirveä ja ei ole juuri kiinnikään, ajaessa välillä lenkotti miten sattuu yms.
Mutta joo, neuvoja ja vinkkejä tarvitaan. Erityisesti tuo käsikirja pitäisi nyt löytää jostain. Ehdotuksia?
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
En tiedä kuinka paljon F:llä ja G:llä on eroa, mutta tuolla on korjausohjeita
http://case580g.e-monsite.com/
http://case580g.e-monsite.com/
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Noh, kiitoksia, tosin ranskikselta vaikutti (ne parlais francais).. tutkitaan.
Semmoista muuten ihmettelin, että minusta toinen takarengas hankaa tassuun, onkohan se ihan normaalia? Vai onko väärä rengas, jotakin vääntynyt vai mistä lie johtuu? Ei se ajossa niin näytä itseensä ottavan, mutta kyllä se vaan siihen hankaa. Laskin noita tassuja hieman alemmas ajoon, mutta siis tuntuisi ottavan siihen tassun runkoon jossain määrin.
Semmoista muuten ihmettelin, että minusta toinen takarengas hankaa tassuun, onkohan se ihan normaalia? Vai onko väärä rengas, jotakin vääntynyt vai mistä lie johtuu? Ei se ajossa niin näytä itseensä ottavan, mutta kyllä se vaan siihen hankaa. Laskin noita tassuja hieman alemmas ajoon, mutta siis tuntuisi ottavan siihen tassun runkoon jossain määrin.
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
-
- Viestit: 1870
- Liittynyt: La Helmi 02, 2013 11:30 am
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Eikai tommonen traktorikaivuri ole edes tiukilla nivelillä mikään unelma ajaa, omassani jo ohjekirja käskee hidastamaan jos pelottaa saatikka losolla etukeinulla ja horoilla raidepäillä, en voi luvata sen kulkevan 38km/h mutta tunne on täysin sama, sano entinen mies.
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Joo, tän pitäisi olla virallisesti kaivurikuormaaja. Traktorikaivuri on kai semmoinen jonka pohjana on traktori.. noh sama tuo.C20 kirjoitti:Eikai tommonen traktorikaivuri ole edes tiukilla nivelillä mikään unelma ajaa, omassani jo ohjekirja käskee hidastamaan jos pelottaa saatikka losolla etukeinulla ja horoilla raidepäillä, en voi luvata sen kulkevan 38km/h mutta tunne on täysin sama, sano entinen mies.
Mutta todellakin, olet oikeassa "ajettavuuden" suhteen. Saa*ana soikoon. Vaan tottui siihen jossain määrin. Kerran ajettiin hupikisassa kilpaa hammerfestiin ja takaisin semmoisella ladalla, jonka ohjaus vengurti vähän samaan tapaan. Mutta tottui sitä siihenkin niin, että loppumatkasta ei juuri edes huomannut.
Eniten kaipaan sitä ohjekirjaa kyllä tähän.
Ja tietäiskö joku miten ja mistä toi kaivurin sivusiirto toimii? Kaivurin kiinnityspisteen pitäisi saada siirrettyä ihan sivulle ja sitten puomin 90 astetta..
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
-
- Viestit: 1870
- Liittynyt: La Helmi 02, 2013 11:30 am
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Kannattaa pitää kiinni siitä traktori sanasta jos vain rekisteriotteessa niin lukee, viimeistään vakuutusta ottaessa haluaisi traktorin eikä työkonetta, noin 5xkalliimpi vakuutus työkoneena.
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Noh, tämä ei ole rekisterissä, että sinällään ei niin väliä. Mutta tiedän kyllä tuon kertomasi ja olen monta kertaa ihmetellyt että miksi hitossa se vakuutus on niin paljon kalliimpi työkoneelle kuin traktorille.C20 kirjoitti:Kannattaa pitää kiinni siitä traktori sanasta jos vain rekisteriotteessa niin lukee, viimeistään vakuutusta ottaessa haluaisi traktorin eikä työkonetta, noin 5xkalliimpi vakuutus työkoneena.
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
-
- Viestit: 10594
- Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
- Paikkakunta: Uusimaa
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Traktori vai työkone, kyse traktorikaivureissa todennäköisesti merkinnästä rekisteröintikatsastuksessa. Traktori-statuksesta kannattaa pitää vakuutusmaksujen takia, mikäli mahdollista.
Sivusiirto toimii kunhan ensin vapauttaa lukituksen ( joku vipu kaivuulaitteen vivuista ) ja tämän jälkeen vie kauhavarren pitkälle suoraksi koneen viereen. Tämän jälkeen kauhaa tulee liikuttaa niin, että koko asetelma liukuu haluttuun kohtaan kiskoilla. Siirron lukitus toimii usein paineistamalla jokin puomiston sylintereistä tiettyyn asentoon.
Asetelman liikuttaminen vaatii yleensä harjoittelua ja kauhan pää kannattaa upottaa maahan melko syvään. Takkuaa nimittäin aloittelijalla helposti.
Kätevä ominaisuus, kun oppii käyttämään.
Tieto-opuksia koneesta kannattaa googlata koneen merkillä ja mallilla, sekä sanoilla owners manual, service manual tai repair manual.
Sivusiirto toimii kunhan ensin vapauttaa lukituksen ( joku vipu kaivuulaitteen vivuista ) ja tämän jälkeen vie kauhavarren pitkälle suoraksi koneen viereen. Tämän jälkeen kauhaa tulee liikuttaa niin, että koko asetelma liukuu haluttuun kohtaan kiskoilla. Siirron lukitus toimii usein paineistamalla jokin puomiston sylintereistä tiettyyn asentoon.
Asetelman liikuttaminen vaatii yleensä harjoittelua ja kauhan pää kannattaa upottaa maahan melko syvään. Takkuaa nimittäin aloittelijalla helposti.
Kätevä ominaisuus, kun oppii käyttämään.
Tieto-opuksia koneesta kannattaa googlata koneen merkillä ja mallilla, sekä sanoilla owners manual, service manual tai repair manual.
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ti Loka 13, 2009 11:38 pm
- Paikkakunta: Sipoo
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Aikoinaan yritin etsiä manuaaleja netistä, mutta laihoin tuloksin.
Ainoa mitä on löytynyt niin CD:llä ostettavissa ebayn kautta.
Omassa on jarrut vielä toiminut, niin ei ole tarvinnut niihin kajota.
Perusöljyjä olen käyttänyt osittain samoja mitä 580 kirjotti edellä.
Tunteja on tullut omaan ihan hyvin ja mitään suuren suurta ei nyt ole tullut vastaan, mutta kansi poka ja muutamien sylintereiden tiivisteet täytyy tässä kevään korvella tehdä/vaihtaa
DBn konemanuskat löytyy jos tartteen niin voin tökätä meilillä.
Ainoa mitä on löytynyt niin CD:llä ostettavissa ebayn kautta.
Omassa on jarrut vielä toiminut, niin ei ole tarvinnut niihin kajota.
Perusöljyjä olen käyttänyt osittain samoja mitä 580 kirjotti edellä.
Tunteja on tullut omaan ihan hyvin ja mitään suuren suurta ei nyt ole tullut vastaan, mutta kansi poka ja muutamien sylintereiden tiivisteet täytyy tässä kevään korvella tehdä/vaihtaa
DBn konemanuskat löytyy jos tartteen niin voin tökätä meilillä.
Valmet 602T
Case 580F
Hyster H60F
Case 580F
Hyster H60F
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Ainahan tulee ostettua myös vikoja. Ne sitten ajankanssa voi laittaa. Epäilen että suurimmat hommat tulee sen kaivurin kanssa. Lopullinen hinta mitä maksaa kunnossa. Ellei niitä puutteuta laita on niillä ikävä taipumus kumuloitaa ja voivat särkeä vielä lisää. Jarruttomuus eräs.
-
- Viestit: 1408
- Liittynyt: La Joulu 20, 2014 11:10 am
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Tänään ajoin sitten koneen kotipihalle asti. 40 kilsaa on melkoinen istuttava tuossa koneessa kun ajomukavuus on todella persiistä. Mutta tulipahan tehtyä! Sellainen 2,5 tuntia tuohon meni. Piti välillä pysähtyäkin. Noh, pihassa on kuitenkin. Karmeeta ääntä tuo pitää alamäkeä laskiessa..
Kyllä tuolla netissä näytti olevan operators manuaalia maksullisena. Pitänee jossain välissä ostaa. Ja oli se workshop manuaalikin.
Täällä korjaus/workshop-manuaali:
http://www.agrimanuals.com/case-580f-di ... 1601-p.asp
Ja normimanuska:
http://www.themanualstore.com/Case-580F ... /19215.htm
Mutta täältä saa PDF-muodossa manuskan:
http://catexcavatorservicerepairmanual. ... -download/
Kaikki nuo on maksullisia. Saiskohan jostain maahantuojalta? Suomenkielisenä? Hmm.. Keskolta tai jostain kai niitä varaosiakin vielä saa?
Mistäs olette varaosia hankkineet?
Kyllä tuolla netissä näytti olevan operators manuaalia maksullisena. Pitänee jossain välissä ostaa. Ja oli se workshop manuaalikin.
Täällä korjaus/workshop-manuaali:
http://www.agrimanuals.com/case-580f-di ... 1601-p.asp
Ja normimanuska:
http://www.themanualstore.com/Case-580F ... /19215.htm
Mutta täältä saa PDF-muodossa manuskan:
http://catexcavatorservicerepairmanual. ... -download/
Kaikki nuo on maksullisia. Saiskohan jostain maahantuojalta? Suomenkielisenä? Hmm.. Keskolta tai jostain kai niitä varaosiakin vielä saa?
Mistäs olette varaosia hankkineet?
Vaihdoin käytännön syistä nimimerkkiä. Edellinen oli "deadliestcatch".
-
- Viestit: 6374
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 10:35 am
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Nykyisin http://www.fintractor.fi/k2-tags/varaosatdeadliestcatch kirjoitti:
Kaikki nuo on maksullisia. Saiskohan jostain maahantuojalta? Suomenkielisenä? Hmm.. Keskolta tai jostain kai niitä varaosiakin vielä saa?
Mistäs olette varaosia hankkineet?
Talviaika on NORMAALIAIKA, kesä aika ryssänaika!
-
- Viestit: 853
- Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:27 pm
- Viesti:
Re: Case 580 kaivurikuormaaja -80 lukulainen
Kato, ihan saman näkönen kampe mikä tuli omallekkin tontille pari viikkoa sitten Kaivupuomin sylinterit lähti pajalle ja tiivisteet ym. on hakusassa. Keskolla on tosiaan aika hurjat hinnat osille, pelkät kolmen sylinterin tiivisteet liki 500,-, etupyörän olkatapin laakerit liki satasen kappale, tarve 4 kpl, suojalaippa (pyöreä metallilevy jossa rasvanipan reikä??) 59,60/kpl, tarve 4 kpl... ym. ym.
eBaytä pitää ruveta selailemaan tarkemmin, jenkeissä esim. olkatappisarja laakereineen ym. 55$ per puoli...
http://www.ebay.com/itm/NEW-CNH-CASE-D1 ... Swv9hW3yT5
eBaytä pitää ruveta selailemaan tarkemmin, jenkeissä esim. olkatappisarja laakereineen ym. 55$ per puoli...
http://www.ebay.com/itm/NEW-CNH-CASE-D1 ... Swv9hW3yT5
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Vilz ja 44 vierailijaa