Joo, tätä just tarkoitan, että jahka siirrät vaikka lautapinoa sisätiloihin, niin on se melko mukavaa jos saa sen homman hallitusti tehtyä.Garde72 kirjoitti:Auton/kärrin lavalle etukuormaajalla lastatessa olisi ensiarvoisen tärkeää, että vedon saa hallitusti poikki kun virheettömän kiiltävässä maalissa olevan uuden M120:n laita alkaa lähestyä uhkaavasti ja jarrut eivät aivan 100%:sti pidä. Montun rinnasta tai kasasta kauhaa täyttäessä vetoa on turha katkoa koska ei sitä kuuppaa muuten täyteen saa kuin samalla eteenpäin ajaen. Tarpeeksi pieni vaihde päälle niin ei ala tukehtua.
Jos otan kasasta maa-ainesta, en toki keskeyttele vetoa, hyvin tuo kuopasee kun vaan ajaa kasaan ja nostaa. Itse suurimman osan ajasta muutenkin tässä pihalla ajelen alimmalla vaihteella.
No perkule joo. Omaani yritän tutkia nyt viikonloppuna. Tuo johtohässäkkä hieman arveluttaa vaan."Tapposaalis" kyseli ketä on saanut vapauttimen toimimaan, no juu ja ei. Johdot kun kytkin niin alkuun, ehkä 5-10 minuuttia, toimi hienosti, lähinnä maantieajossa testailin, että vaihteet saa vaihdettua vauhdissa. Sitten kun se 5-10 minuuttia olin ajellut, vapautin lakkasi toimimasta samalla kun suunnanvaihtajan käyttövipu alkoi jumia. Eteenajosta vapaalle tosi tiukassa, pakilta vapaalle siirtyy hyvinkin kevyesti.
Sulla on nyt siellä joku mekaaninen ongelma, tosiaan olisko se vivuston pää hiukka väärässä asennossa?