Pikkanen syyhy tuli mutta,onneksi on tarpeeksi kaukana,rahat säästyy,sen takia rupes kiinnostamaan,kun tuo näyttäisi olevan paremmalla perällä.MF165SMP kirjoitti: ↑Pe Syys 03, 2021 10:10 am https://www.tori.fi/kymenlaakso/Massey_ ... a=18&w=120
"Pentti Palmu loihti aikoinaan piirustuspöydällä hytin rakennealgoritmit kohdilleen ja tämä näkyy aerodynaamisen sulavalinjaisessa hyttirakenteessa.
Nousu traktoriin on ilmeisesti kehitetty yhteistyössä Mount Everestille kiipeilevien kanssa. Sen verran järkyttävää on sujauttaa varsinkin liukas Kontio perusleirin askelmalle ja jonka jälkeen raastava nousu huipulle voi alkaa. (Traktoria ei edes myydä huonojalkaisille) Poistumien hytistä vaatii taasen akropatiaa, koska laaja- alainen vaihteisto- osio vaihdekeppeineen ei ole muuta kuin poistumisen tiellä. Ihme, ettei AVI ole julistanut konemallia käyttökieltoon vaarallisen hätäpoistumistien takia."
Mites muuten,kuinka ergonominen se Leylandin koppi on kiivetä,sisään ja ulos,mielestäni siinä vasta korkea vaihdelaatikon koppa hytissä on.
Toisaalta 300 sarjalainen fergu keskikepeillä,on siinäkin taiteilemista,keppien kanssa,hytissä kulkemista varten ne pitää jättää määrättyyn asentoon,vielä kun,otat moottorisahan kyytiin,siihen vaihdelaatikon päälle,niin sitten,siinä on saappaissa sovittelemista.