Sisu voimansiirtoöljyt
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Sisu voimansiirtoöljyt
Täällä kun öljyt on aina polttava puheenaihe niin laitetaan tällainen pohdinta liikkeelle.
Sisuun tarkoitus vaihtaa kaikki öljyt, mutta suositukset oli sellaisia ettei omasta valikoimasta vielä löytynyt. Tynnyreissä en aio hankkia, mutta 20 litran astiat on ihan ok. Öljyt tulee varmasti vaihdettua vielä toistekkin.
Öljysuositukset on seuraavat:
Vaihteisto API GL-4 SAE80
Jako- ja lisävaihteisto API GL-1 SAE140
Taka-akselisto GL-5 SAE140
Vetävä etuakselisto GL-5 SAE 140
Summattuna näistä öljyjen kulungit on seuraavat:
GL-1 SAE140 3.5 litraa
GL-4 SAE80 11 litraa
GL-5 SAE140 26 litraa
Moniaste öljyt käy myös.
Ehdotuksia otetaan vastaan, mistä öljyt kannattaisi hankkia.
Tuo GL-1 öljy tuntui pikaisella googlailulla olevan melko harvinaista.
Sisuun tarkoitus vaihtaa kaikki öljyt, mutta suositukset oli sellaisia ettei omasta valikoimasta vielä löytynyt. Tynnyreissä en aio hankkia, mutta 20 litran astiat on ihan ok. Öljyt tulee varmasti vaihdettua vielä toistekkin.
Öljysuositukset on seuraavat:
Vaihteisto API GL-4 SAE80
Jako- ja lisävaihteisto API GL-1 SAE140
Taka-akselisto GL-5 SAE140
Vetävä etuakselisto GL-5 SAE 140
Summattuna näistä öljyjen kulungit on seuraavat:
GL-1 SAE140 3.5 litraa
GL-4 SAE80 11 litraa
GL-5 SAE140 26 litraa
Moniaste öljyt käy myös.
Ehdotuksia otetaan vastaan, mistä öljyt kannattaisi hankkia.
Tuo GL-1 öljy tuntui pikaisella googlailulla olevan melko harvinaista.
Viimeksi muokannut TunturiPappa, Ti Syys 28, 2021 9:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 4343
- Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
GL5 sinne GL1 tilalle
GL5 140 tilalle 85W-140(90W-140).
Ja ihan sama mistä hommaat. 20L purkkien hinnat ei paljo heitä.
GL5 140 tilalle 85W-140(90W-140).
Ja ihan sama mistä hommaat. 20L purkkien hinnat ei paljo heitä.
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
-
- Viestit: 1153
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Jos on ZF vaihteisto, niin vain suosituksen mukaista tuotetta. Synkronointi takkuaa heti väärästä öljystä, vaatii siis sen GL4 luokan.
-
- Viestit: 2256
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: Tervakoski
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Niinhän tuossa oli että vain se jakolaatikon öljy menisi GL-1 luokasta GL-5 ja varmasti se noissa Sisuissa käytetyissä jakolaatikoissa kannattaakin, miksei muissakin.
Askiin sitten se suosituksen mukainen ja sen asian kanssa itsekin pähkäilen Kontion 6V ZF kanssa. Ihan alunperin oli se GL-1 ja saisihan sitäkin vielä TB on ainakin yksi. Mutta kun nurkissa on Teboil EP synteettinen 75W-90 GL-4 niin ajattelin sen laittaa, jos ei toimi niin jotain muuta.
Perään voisi olla IKH Wiima 85W-140 GL-5 ihan ok ja riittävän hyvä, sellaista suunnittelin kun vaihtelee, nyt vain lisäsin TB Hypoid 80w-90.
Moottoriin olen vaihdellut TB SHPD 15-40, kone on se viimeisin versio Leukun O.410 turbokoneesta.
Askiin sitten se suosituksen mukainen ja sen asian kanssa itsekin pähkäilen Kontion 6V ZF kanssa. Ihan alunperin oli se GL-1 ja saisihan sitäkin vielä TB on ainakin yksi. Mutta kun nurkissa on Teboil EP synteettinen 75W-90 GL-4 niin ajattelin sen laittaa, jos ei toimi niin jotain muuta.
Perään voisi olla IKH Wiima 85W-140 GL-5 ihan ok ja riittävän hyvä, sellaista suunnittelin kun vaihtelee, nyt vain lisäsin TB Hypoid 80w-90.
Moottoriin olen vaihdellut TB SHPD 15-40, kone on se viimeisin versio Leukun O.410 turbokoneesta.
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Moottoriin meinasin nakata Mobil Delvac 1400E 15w-40.
Meinaatte että jakolaatikkoon sopii ongelmitta GL-5?
Sama 6-lovinen ZF ja se toimii tunnetusti parhaiten tuolla suosituksen mukaisella.
Silloin hankinnat olisi selkeät. Tonkka GL-4 ja pari tonkkaa GL-5...
Meinaatte että jakolaatikkoon sopii ongelmitta GL-5?
Sama 6-lovinen ZF ja se toimii tunnetusti parhaiten tuolla suosituksen mukaisella.
Silloin hankinnat olisi selkeät. Tonkka GL-4 ja pari tonkkaa GL-5...
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 250
- Liittynyt: La Huhti 20, 2019 9:31 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Laittaisin sinne jakolaatikkoon sitä GL-4:sta mitä vaihteistoonkin. Tuskinpa siellä mitään sellaista on, joka GL-5:sen lisäaineista huonoa tykkäisi, mutta jos GL-1 on riittävää, niin ei kai niistä lisäaineista valmistajan mielestä silloin hyötyäkään ole. GL-1 lienee aika "lisäaineetonta".
Tarkkana saa sinällään vanhojen vehkeitten kanssa olla, ettei liian ärjyjä aineita sisään laita.
Tarkkana saa sinällään vanhojen vehkeitten kanssa olla, ettei liian ärjyjä aineita sisään laita.
-
- Viestit: 4343
- Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Viskositeetti 140 tulisi samalla siitä GL5:sta nii ei tarvis ostaa taas lisäpönttöätikman kirjoitti: ↑To Syys 23, 2021 8:20 pm Laittaisin sinne jakolaatikkoon sitä GL-4:sta mitä vaihteistoonkin. Tuskinpa siellä mitään sellaista on, joka GL-5:sen lisäaineista huonoa tykkäisi, mutta jos GL-1 on riittävää, niin ei kai niistä lisäaineista valmistajan mielestä silloin hyötyäkään ole. GL-1 lienee aika "lisäaineetonta".
Tarkkana saa sinällään vanhojen vehkeitten kanssa olla, ettei liian ärjyjä aineita sisään laita.
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Jakolaatikon öljyt oltava tuo SAE 140. Aika kuumana käy.
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 250
- Liittynyt: La Huhti 20, 2019 9:31 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Jokin täyssynteettinen toimisi noissa olosuhteissa varmasti paremmin kuin mineraali. En kyllä uskalla sanoa mitä se tarkalleen pitäisi olla.TunturiPappa kirjoitti: ↑To Syys 23, 2021 11:47 pm Jakolaatikon öljyt oltava tuo SAE 140. Aika kuumana käy.
85W-140 lienee varma valinta ja GL-5 menee, jos laatikossa ei ole pronssiosia.
Edit: Tuolta saisi lisäaineetonta SAE 140, joka lienee turvallisin valinta https://www.kendallkauppa.fi/epages/ken ... s/7713-608 Halpaa tuo ei kyllä ole ja 20l on paljon tarpeeseen verrattuna.
Toisaalta kuumuus, pronssi ja GL-5 --> varma tuho.
-
- Viestit: 1576
- Liittynyt: To Joulu 27, 2007 12:33 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Vaihtelin omaan Proto Sisuun aikanaan kaikki öljyt, se jakolaatikon öljy oli kiven-alla ja muistelen että laitoin sinne sae 50 moottoriöljyn koska sen viskositeetti oli sama kuin tuon 140.
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Sepä juuri kun ei tietoa onko tuolla Rockwellin lootassa jotain joka ei korkeaa lisäaineistusta siedä. Varmaa tietoa tarviisi olla.
Juhnun vaihtoehdosta jo luin tuolta Sisu palstalta.
Suolasen hintasta tuo Kendall, mutta riittäisi kyllä vuosiksi. Ei tarviisi sitten pohdiskella että onko sopivaa vai ei...
Juhnun vaihtoehdosta jo luin tuolta Sisu palstalta.
Suolasen hintasta tuo Kendall, mutta riittäisi kyllä vuosiksi. Ei tarviisi sitten pohdiskella että onko sopivaa vai ei...
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 943
- Liittynyt: To Heinä 26, 2018 10:01 am
- Paikkakunta: Raasepori
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Liqui Moly:llä olis sopiva tuote:
https://products.liqui-moly.com/classic ... ?sku=20817
Mutta joo ei hajuakaan mistä tuota saisi Suomesta ostaa.
Ilmeisesti ainakin Fixus ketju myy Liqui Molya mutta en tiedä onko tuo valikoimissa ja / tai saako sitä edes tilattua.
https://products.liqui-moly.com/classic ... ?sku=20817
Mutta joo ei hajuakaan mistä tuota saisi Suomesta ostaa.
Ilmeisesti ainakin Fixus ketju myy Liqui Molya mutta en tiedä onko tuo valikoimissa ja / tai saako sitä edes tilattua.
-
- Viestit: 227
- Liittynyt: Pe Kesä 22, 2018 4:51 pm
- Paikkakunta: Kaakkois-Suomi
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Nykyiset dieselmoottoriöljyt vastaavat aika pitkälle ominaisuuksiltaan GL-3:a. Itse katsoisin löytyykö jotain Delvaccia tms suunnilleen vaihteisto-SAE140 vastaavalla viskositeetilla ja laittaisin sitä. GL-5 öljyjä en laittaisi ellei ole varmaa että kaikki toisiinsa hinkkaavat osat ovat terästä. EP lisäaineet muodostavat uhrikerroksen rattaan pintaan joka sitten rasituksessa lohkeaa irti ja näin suojaa alla olevaa pintaa - GL-5:ssä tuo uhrikerros on kestävämpi kuin keltaiset metallit joten se irti lohjetessaan ottaa mukaansa hieman metallia ja näin aiheuttaa nopean syöpymisen käytettäessä. Tai näin olen ainakin antanut itselleni kertoa. GL4 _pitäisi_ olla alaspäin yhteensopiva, mutta vitonen ei ole.TunturiPappa kirjoitti: ↑Pe Syys 24, 2021 10:20 am Sepä juuri kun ei tietoa onko tuolla Rockwellin lootassa jotain joka ei korkeaa lisäaineistusta siedä. Varmaa tietoa tarviisi olla.
Juhnun vaihtoehdosta jo luin tuolta Sisu palstalta.
Suolasen hintasta tuo Kendall, mutta riittäisi kyllä vuosiksi. Ei tarviisi sitten pohdiskella että onko sopivaa vai ei...
Hiljaa susi tulee
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Tattista porinoista.
Tilasin Tebolin Hyopoid 80w-140 GL5 pari kannua. 105,00€/20l
Kendallin tuotetta oli se GL-1 öljy. ALL OIL GEAR LUBE SAE 140.
250,00€/20l, suolasen hintasta...
Vaihteistoon koitan Teboil Wetol W 80w jolla on SAE 80 GL-4 luokitukset. 81,00€/20l
Tilasin Tebolin Hyopoid 80w-140 GL5 pari kannua. 105,00€/20l
Kendallin tuotetta oli se GL-1 öljy. ALL OIL GEAR LUBE SAE 140.
250,00€/20l, suolasen hintasta...
Vaihteistoon koitan Teboil Wetol W 80w jolla on SAE 80 GL-4 luokitukset. 81,00€/20l
Viimeksi muokannut TunturiPappa, Ke Syys 29, 2021 9:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 2256
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: Tervakoski
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Niin eikös tuo Wetol W 80W ole GL-4, eikä GL-1?TunturiPappa kirjoitti: ↑Ti Syys 28, 2021 9:14 pm
Vaihteistoon koitan Teboil Wetol W 80w jolla on SAE 80 GL-1 luokitukset. 81,00€/20l
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
-
- Viestit: 1520
- Liittynyt: Su Marras 30, 2008 3:21 pm
- Paikkakunta: Nokia
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Jostain olen antanut itseni ymmärtää, että GL-5:ssä on noin tuplasti lisäaineita verrattuna GL-4:seen. Ja että se keltametalleja syövä vaikutus on liittynyt niin sanottuun aktiiviseen tai passiiviseen rikkiyhdisteeseen tuossa öljyssä. Oliko jotain Extreme Pressure (EP) tai Anti Wear (AW), lisäaineita. JOS datalehti sanoo, että kuparikorroosio on tasolla 1a/1b tms, niin tuota voi silloin käyttää keltametallien kanssa. Ja tuo aktiivinen / passiivinen rikkiyhdiste liittyy siihen, että kun esim hammaskosketuksessa on viivakosketus, tässä lämpötila nousee paikallisesti suureksi, tällöin rikkiyhdisteet aktivoituvat, ja riippuen tuosta aktiivi/passiivi kemiasta, niin sitten syöpyy tai ei syövy. Ja nyt en enää muista millaista rikkiyhdistettä piti olla että homma ok keltametalleilla.
Tuo kuparikorroosiotesti on sisänsä helppo, ajatuksena se että putsataan kuparilevystä oksidit pois, laitetaan kupariliuska johonkin noin 100 asteiseen öljyyn ja katsotaan x tuntimäärän jälkeen miltä pinta näyttää ja verrataan liuskaa vertailukuvaan: [/url]https://en.oelcheck.com/analyses/test-m ... ripe-test/[/url]
Tiedä sitten.
Ja GL-5 öljyä ei saa käyttää esim manuaaliaskissa jossa GL-4 speksi, koska syncrot ei enää toimi, kun öljy on liian hyvää, voitelevaa ja kitkaa pienentänyttä, ei synny enää kitkaa tarpeeksi, että synkrot tekisivät tehtävänsä.
Tuo kuparikorroosiotesti on sisänsä helppo, ajatuksena se että putsataan kuparilevystä oksidit pois, laitetaan kupariliuska johonkin noin 100 asteiseen öljyyn ja katsotaan x tuntimäärän jälkeen miltä pinta näyttää ja verrataan liuskaa vertailukuvaan: [/url]https://en.oelcheck.com/analyses/test-m ... ripe-test/[/url]
Tiedä sitten.
Ja GL-5 öljyä ei saa käyttää esim manuaaliaskissa jossa GL-4 speksi, koska syncrot ei enää toimi, kun öljy on liian hyvää, voitelevaa ja kitkaa pienentänyttä, ei synny enää kitkaa tarpeeksi, että synkrot tekisivät tehtävänsä.
-
- Viestit: 5767
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Hyvä kun olit tarkkana. Tarkoitus oli kirjoittaa GL-4, korjasin edellisen viestin.tapsa 86 kirjoitti: ↑Ke Syys 29, 2021 12:46 pmNiin eikös tuo Wetol W 80W ole GL-4, eikä GL-1?TunturiPappa kirjoitti: ↑Ti Syys 28, 2021 9:14 pm
Vaihteistoon koitan Teboil Wetol W 80w jolla on SAE 80 GL-1 luokitukset. 81,00€/20l
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Hiab 950/2 -82
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 N3L -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
-
- Viestit: 2256
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: Tervakoski
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Ilmoittele miten Wetol pelaa kun saat kokemuksia. Täytyy omaan laittaa TB EP 75w-90, sekin GL-4. Katsotaan miten se sitten toimii.
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
-
- Viestit: 4343
- Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Wetol on hauskaa luokitukseltaan. Muistaakseni kyseessä on GL4/5 öljy. GL-4 luokka täyttyy mutta myös GL-5 jos on hidas pyörintänopeus ja suuri momentti.
Wetolia käytetään yleisesti hypoidiperissä. Mm pyöräkuormaajat ja traktorit n
Wetolia käytetään yleisesti hypoidiperissä. Mm pyöräkuormaajat ja traktorit n
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
-
- Viestit: 2256
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: Tervakoski
- Viesti:
Re: Sisu voimansiirtoöljyt
Samalla tavalla on myös Monitra Super, siinäkin GL-5 hitailla nopeuksilla ja suurilla kuormilla
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 390, Aakku, Deippa, Paalari, Rustaaja, vaniljacreme ja 43 vierailijaa