Valmet 33/359
-
- Viestit: 689
- Liittynyt: To Loka 04, 2012 7:54 pm
- Viesti:
Valmet 33/359
Osaisko kukaan kertoa tai jopa kuvin ilmaista millaiset vetokoukun nostotangot tai ketjut noissa on alunperin?
Entäpä se linkkusysteemi työntövarren korvakkeena,millanen se on ja mikä sen virka on?
Entäpä se linkkusysteemi työntövarren korvakkeena,millanen se on ja mikä sen virka on?
-
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Maalis 17, 2016 9:55 am
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Ei minkäänlaisia alunperin. Vetovarret pois ja nostotangot kiinni vetokoukkuun. Teleskooppinostotangot tulivat käyttöön viiskuusvitosen myötä. Naapurikylän seppä teki meidän 361:een 565-malliset teleskoopit.
-
- Viestit: 680
- Liittynyt: Ma Heinä 13, 2009 1:27 pm
- Paikkakunta: urjala
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Meillä oli 359 valmetissa ihan pelkät ketjut.
MF 135 -65
MF 178 MP -69
MF 399 -91
Fordson super major -61+ riukuvammas
MF 178 MP -69
MF 399 -91
Fordson super major -61+ riukuvammas
-
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ti Maalis 21, 2006 1:54 pm
- Paikkakunta: Ylä-Savo
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
33:ssa oli siinäkin ketjut.
-
- Viestit: 469
- Liittynyt: Pe Kesä 11, 2010 6:02 am
- Paikkakunta: 40420
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Tuollainen linkkusysteemi kaikkine varsineen on erään riihen seinällä naulassa.Pyöränpyörittäjä kirjoitti: ↑Ma Syys 20, 2021 8:34 pm Osaisko kukaan kertoa tai jopa kuvin ilmaista millaiset vetokoukun nostotangot tai ketjut noissa on alunperin?
Entäpä se linkkusysteemi työntövarren korvakkeena,millanen se on ja mikä sen virka on?
Ei ole tullut tutustuttua toimintaan.
Vallu 33:takaan ei enää ole tanhuvilla, että vois kokeilla.
On joutava, jos kiinnostaa. Voin välittää omistajatiedon.
-
- Viestit: 689
- Liittynyt: To Loka 04, 2012 7:54 pm
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Kyllä kiinnostaa! Vaikka se ei imeisesti toiminnaltaan kaikkein toimivin keksintö ole ollukkaan kun näyttää lähes kaikista jääneen matkan varrelle niin se ei haittaa vaan alkuperäisilmettä enempi haetaanOkaho kirjoitti: ↑Ke Syys 22, 2021 8:05 amTuollainen linkkusysteemi kaikkine varsineen on erään riihen seinällä naulassa.Pyöränpyörittäjä kirjoitti: ↑Ma Syys 20, 2021 8:34 pm Osaisko kukaan kertoa tai jopa kuvin ilmaista millaiset vetokoukun nostotangot tai ketjut noissa on alunperin?
Entäpä se linkkusysteemi työntövarren korvakkeena,millanen se on ja mikä sen virka on?
Ei ole tullut tutustuttua toimintaan.
Vallu 33:takaan ei enää ole tanhuvilla, että vois kokeilla.
On joutava, jos kiinnostaa. Voin välittää omistajatiedon.
-
- Viestit: 689
- Liittynyt: To Loka 04, 2012 7:54 pm
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Kiitokset myös kaikille tähän asti tietojaan jakaneille
-
- Viestit: 469
- Liittynyt: Pe Kesä 11, 2010 6:02 am
- Paikkakunta: 40420
- Viesti:
Re: Valmet 33/359
Laitappa tietosi, tai soita, niin saat tiedot omistajasta.Pyöränpyörittäjä kirjoitti: ↑Ke Syys 22, 2021 8:31 amKyllä kiinnostaa! Vaikka se ei imeisesti toiminnaltaan kaikkein toimivin keksintö ole ollukkaan kun näyttää lähes kaikista jääneen matkan varrelle niin se ei haittaa vaan alkuperäisilmettä enempi haetaanOkaho kirjoitti: ↑Ke Syys 22, 2021 8:05 amTuollainen linkkusysteemi kaikkine varsineen on erään riihen seinällä naulassa.Pyöränpyörittäjä kirjoitti: ↑Ma Syys 20, 2021 8:34 pm Osaisko kukaan kertoa tai jopa kuvin ilmaista millaiset vetokoukun nostotangot tai ketjut noissa on alunperin?
Entäpä se linkkusysteemi työntövarren korvakkeena,millanen se on ja mikä sen virka on?
Ei ole tullut tutustuttua toimintaan.
Vallu 33:takaan ei enää ole tanhuvilla, että vois kokeilla.
On joutava, jos kiinnostaa. Voin välittää omistajatiedon.
puh: o neli oo 8o9o5o
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: belzu, Bing [Bot], EKo, Garymies, Google [Bot], Semrush [Bot] ja 46 vierailijaa