Auton lommojen oikaisu
-
- Viestit: 1536
- Liittynyt: Ke Marras 22, 2006 11:28 am
- Paikkakunta: Siilinjärvi
- Viesti:
Auton lommojen oikaisu
Taitava kaveri oikokaan lommot. Ei monelta onnistuisi. Onkohan tosi?
https://www.youtube.com/watch?v=8J6elFAMDlE
https://www.youtube.com/watch?v=8J6elFAMDlE
-
- Viestit: 1080
- Liittynyt: La Maalis 24, 2018 11:59 am
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Osaava mies, täytyy myöntää. Tosin, tuokin vaatisi vielä maalarin käsittelyn jos täydellisen haluaisi.
- Intikka844
- Viestit: 140
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 9:09 pm
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Eikös Metsamannikin käyttänyt samanlaista imukuppijutskaa Primeran kattoon? Tällä ählämillä taito mahtaa olla kuitenkin vähän eri tasolla Paksitani truck kanavalla on myös videoita miten alkeellisissa olosuhteissa tehdään vaativia remontteja
-
- Viestit: 576
- Liittynyt: To Elo 30, 2012 6:25 am
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
40 minsaa naputtelua, ei paha. Eikä ees paita kastunu.
-
- Viestit: 9772
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Mutta jäikö pelti kuinka plompsumaan jostain kohti? Se on toki helppo korjata mutta sitten vaatii maalauksen.
-
- Viestit: 4325
- Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:40 pm
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Omiin autoihin on tullut vastaavan tapaisia lommoja oikaistua. Aikaa nuo vaatii ja kärsivällisyyttä sekä silmää sille, mistä milloinkin naputtelee. Venynyt pelti on vaikein saada palautettua jos pitää maalipintaa säästää. Kuumaliimatutteja olen käyttänyt ihan menestyksellä mutta tuollainen vakuumi-imukuppi olisi helppo toteuttaa.
Edit: tekniikka on PDR ja sillä hakemalla löytyy lisää tietoa tekniikoista.
Edit: tekniikka on PDR ja sillä hakemalla löytyy lisää tietoa tekniikoista.
Fordson Major Diesel -57, työkone
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
-
- Viestit: 28021
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Onneksi nuo omat ajopelit ei juurikaan kolhuista rumene, niin jos noita pieniä ruttuja oikaisee niin ei se tulos uutta parempi tarvitse olla. Jos taas sellainen silmäterä saa rutun, niin se sitten vietäisiin ammattilaiselle.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 105
- Liittynyt: Ke Joulu 11, 2019 11:07 pm
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Mulla on varastossa kuumaliimalla kiinnitettäviä "vetotutteja", mutta en ole vielä kokeillut. Vaatiikohan tuollainen jotain spesifiä kuumaliimaa, vai kelpaako ihan markettitavara? Kai niitäkin erilaisia on...jarikos kirjoitti: ↑Pe Heinä 30, 2021 9:08 am Omiin autoihin on tullut vastaavan tapaisia lommoja oikaistua. Aikaa nuo vaatii ja kärsivällisyyttä sekä silmää sille, mistä milloinkin naputtelee. Venynyt pelti on vaikein saada palautettua jos pitää maalipintaa säästää. Kuumaliimatutteja olen käyttänyt ihan menestyksellä mutta tuollainen vakuumi-imukuppi olisi helppo toteuttaa.
Edit: tekniikka on PDR ja sillä hakemalla löytyy lisää tietoa tekniikoista.
-
- Viestit: 4325
- Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:40 pm
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Markettitavara kelpaa ja irrotus puhtaalla asetonilla. Ei tarvitse asetonia kuin liru siihen reunaan, niin liima irtoaa hyvin jälkiä jättämättä.mtuitto kirjoitti: ↑Pe Heinä 30, 2021 11:57 amMulla on varastossa kuumaliimalla kiinnitettäviä "vetotutteja", mutta en ole vielä kokeillut. Vaatiikohan tuollainen jotain spesifiä kuumaliimaa, vai kelpaako ihan markettitavara? Kai niitäkin erilaisia on...jarikos kirjoitti: ↑Pe Heinä 30, 2021 9:08 am Omiin autoihin on tullut vastaavan tapaisia lommoja oikaistua. Aikaa nuo vaatii ja kärsivällisyyttä sekä silmää sille, mistä milloinkin naputtelee. Venynyt pelti on vaikein saada palautettua jos pitää maalipintaa säästää. Kuumaliimatutteja olen käyttänyt ihan menestyksellä mutta tuollainen vakuumi-imukuppi olisi helppo toteuttaa.
Edit: tekniikka on PDR ja sillä hakemalla löytyy lisää tietoa tekniikoista.
Fordson Major Diesel -57, työkone
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
-
- Viestit: 4499
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 4325
- Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:40 pm
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Se jäi mainitsematta, että kohta johon se tutti liimataan, pitää puhdistaa hyvin täysin rasvattomaksi. Kylmässä ilmassa jos tekee, kannattaa kohtaa lämmitellä ensin hiukan, niin liima tarttuu paremmin.
Fordson Major Diesel -57, työkone
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
-
- Viestit: 1155
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Auton lommojen oikaisu
Emännän autoon joku ohikulkija potkaisi oveen melkoisen poteron. Auto vietiin smart repair korjaamoon ja neljän tunnin jälkeen ei mitään virhettä näkynyt. Homma maksoi sen viisisatasen.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aarne, Bing [Bot], Lurkus ja 37 vierailijaa