Avantin maankunnostaja

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Rokka
Viestit: 273
Liittynyt: Ke Loka 25, 2017 9:37 pm
Viesti:

Avantin maankunnostaja

Viesti Kirjoittaja Rokka »

Katselin avantin rakentamasta maankunnostajasta videoita ja tuli kova tarve saada myös itselle tuollainen.
Maankunnostajalla näky onnistuvan sorapintojen oikaisu ja samalla ruohotkin näytti saavan kyytiä. Myöskin polanteen poistoa oli jollain videolla. Savimaan käsittelyyn alunperin vissiin suunniteltu mutta toimii näemmä monessa muussakin hommassa. Vaihdettavat kulutusnastat olivat avant palstalla monen toiveena hitsattujen nastojen korvaajiksi, kuluvat vissiin nopsaan.
Hinta on vähän vajaa 4000€ :shock:, mietin että olisikohan paha homma rakentaa itse :D
Mitä mieltä kampeesta ja itse rakentamisesta?
tikka
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 7:44 am
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Avantin maankunnostaja

Viesti Kirjoittaja tikka »

Käyttänyt en ole mutta siistiä jälkeä näyttää tekevän. Mulle jäi planeetan viesteistä sellanen maku että noi piikit olis ihan räkärautaa, kyllähän ne tarttis olla jotain kovaa. Rakentaminen ei musta näytä hankalalta, jostakin ku sais tollasen paksuseinäsen putken ja siihen sopivan tehosen hytikkamoottorin niin olis jo melkeen puolet osista. Noi etupyrät näyttää musta vähän pieniltä mutta en tiedä. Mistä sitte piikkejä sais, yks vaihtoehto ois hitsata jotain kovaa vähän paksumpien tappien nokkaan. Yleisesti noi tehtaan lisävarusteet on hinnoteltu jollain ihme kaavalla, ei noita pysty oikeen harraste hommiin osteleen. Vaikka noi maksas puolet vähemmän niin epäilen että jäis vielä hyvin katetta ja kauppa kävis vähän eritavalla, tai sit ei. Ite tarttisin ruohonleikkuupöydän mutta yli tonnin hinnat käytetyistä huonokuntoisista ei oikeen kiinnosta.
Rokka
Viestit: 273
Liittynyt: Ke Loka 25, 2017 9:37 pm
Viesti:

Re: Avantin maankunnostaja

Viesti Kirjoittaja Rokka »

Multa vois löytyä myytäväks kelaruohonleikkuri ja se on ISO golfkenttäleikkurin pöytä. Olisko 4metriä levee kun siivet laskee ja jos ne pystyssä niin 2metriä.
Kaikki hydraulimoottorit ja sylinterit on paikalla. Vähän siis hommaa ennen kuin pääsis leikkaileen
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Semrush [Bot] ja 44 vierailijaa