En ole kuullutkaan tuollaisesta automaattistarttauksesta transuissa.361 kirjoitti: ↑Ma Huhti 26, 2021 3:38 pmNo juu huoltamaan kyllä pystyy se on totta ja kytkimenkin voi saada hetkeksi aikaa jopa siedettäväksi. Jos transitin tarjoamalle suuremmalle kuljetus kapasiteetille ei ole tarvetta valitsisin vanetten ennemmin ja senkin jälkeen kävisin fiat, pösö ym ym vaihtoehdot läpi ennen Kölnin kötöstyksiä.transit kirjoitti: ↑Ma Huhti 26, 2021 3:18 pm No se transu nyt vaan on budjetin kannalta aika hyvä valinta, jos pystyy itse hitsata.
Kyllä sen kytkimen saa toimimaan ihan hyvin.
Eikä oo kuin ehkä 75-80hp.
Mutta kyse on siitä väännöstä joka löytyy tyhjäkäynnillä.
Ehdottomasti hyvä juuri kärryn kanssa toimimiseen.
Toki ylämäissä ei pysy vauhti yllä kun ei sitä tehoa ole.
Mutta mukava kun pystyy aivan kaiken huoltamaan ja korjaamaan itse. Myös suuttimet.
Ja jos transittiin kuitenkin päätyy, kannattaa se jättää parkkiin vähintään kilometrin päähän kaikista rakennuksista ja silloinkin mielellään vaihde vapaalle. Niillä kun on tapana lähteä itsestään startin avulla liikkeelle ja lopuksi palaa jonkun rakennuksen seinään törmätessään poroksi.
Itsellä on nyt neljäs transu menossa, jota käytän kesäautona (6paikkainen paku) eikä oo kyllä ollut mitään mystiikkaa sähköissä mun laitteissa.
Se unohtui vielä mainita, että jää märälle nurmikolle jumiin jos ei ole painoa kontissa.