Kuivuuden vallitessa elvytettiin kaverin Esa 20 palopumppu tulille. Vehje nosti hienosti vettä ja painetta riitti vaikka kuinka. Lähinnä kiinnostaa tuo VW1200 moottori. Tyyppikilven mukaan on teollisuusmalli, mutta poikeaako muuten kuin laturin ja magneeton osalta normaalista kuplan koneesta? Onko kenties vahvistettuja rakenteita tai käyttökierroslukuun vaikuttavia asioita.
t. Tapani
ESA 20
-
- Viestit: 1157
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
-
- Viestit: 4370
- Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
- Viesti:
Re: ESA 20
Vois kuvitella että nokka-akseli olis eri. Ja eikös tossa ole kierrosregulaattori, se nyt on tosin irto-osa.
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
-
- Viestit: 1157
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: ESA 20
Ei ole regulaattoria. Laturi lataa akkua ja antaa virtaa työvaloole. Magneetto jakaja taikoo kipinää. Jäähdytyspelleistä puuttuu lämmönvaihtimille lähtevät putket. Äänenvaimennin on kuin autossa, kahdella ulostulolla,
-
- Viestit: 2408
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
- Viesti:
Re: ESA 20
Vakio WW1200 runko siellä on, ja mulla varastossa 3kpl,
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Arpe, Eräilves ja 67 vierailijaa