AT-205 RE-SEAL
-
- Viestit: 360
- Liittynyt: To Loka 03, 2013 4:52 pm
- Viesti:
AT-205 RE-SEAL
Pakettiautossa vuoti kampiakselin stefa vaihteiston puolelta, niinpä kokeiltiin tuommoista "humpuuki" ainetta. Teki jo ihan lätäkköä pihalle. Aineet sisään ja ajoa. Niin vaan rupes pikkuhiljaa vuoto vähenee kunnes ei tiputa enää yhtään.
Aine turvottaa tiivisteitä. Koneviestissä 1/2013 kokeilussa.
Ja en ole ainetta myyvä kauppias vaan haluan jakaa omat hyvät kokemukset ko aineesta
Aine turvottaa tiivisteitä. Koneviestissä 1/2013 kokeilussa.
Ja en ole ainetta myyvä kauppias vaan haluan jakaa omat hyvät kokemukset ko aineesta
-
- Viestit: 6092
- Liittynyt: Ke Tammi 11, 2006 12:58 pm
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Leylandin vuotamaan alkaneeseen etunapaan kokeilin. Piti n. 2 kk kohtalaisesti, mutta sitte taas alkoi vuotamaan. Uudet stefat ja taas pitää.
Edelliset oli asennettu perimätiedon mukaan joskus 2000 luvun taitteessa.
Edelliset oli asennettu perimätiedon mukaan joskus 2000 luvun taitteessa.
Markkinoiden parhaimmat Wieska -lumilingot Kuuksenvaarasta. Soita 040-7306421 https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho
-
- Viestit: 3114
- Liittynyt: Ke Loka 30, 2013 4:10 pm
- Viesti:
Yleensä en näitä ihmeaineita kokeile mutta nyt päätin koittaa, tuote on niin edullista ettei korkeelta putoa.
Fordin mk2 tehostajan orbitroolin "saappaanvarsi" tiiviste kasteli pikku hiljaa kytkinkopan päällistä. Aiemmin huolsin tehostajanpumpun joka lopetti vuotamisen, vuoto tuntui kun siirtyisi orbitroolille. Lorautin desin tehostajan öölin sekaan ja lähin kevätkynnöille huhtikuussa.
Vuoto vaan loppui eikä ole vuotanut toukotöiden aikanakaa. Tunteja ei ole paljoo ajettu mutta jotain se vaikuttaa. En usko että voimansiirron suurissa tivareissa tai pahoissa kulumisissa auttaa mutta jos aito tiivisteen kovettuma, se näyttäisi auttavan.
Fordin mk2 tehostajan orbitroolin "saappaanvarsi" tiiviste kasteli pikku hiljaa kytkinkopan päällistä. Aiemmin huolsin tehostajanpumpun joka lopetti vuotamisen, vuoto tuntui kun siirtyisi orbitroolille. Lorautin desin tehostajan öölin sekaan ja lähin kevätkynnöille huhtikuussa.
Vuoto vaan loppui eikä ole vuotanut toukotöiden aikanakaa. Tunteja ei ole paljoo ajettu mutta jotain se vaikuttaa. En usko että voimansiirron suurissa tivareissa tai pahoissa kulumisissa auttaa mutta jos aito tiivisteen kovettuma, se näyttäisi auttavan.
-
- Viestit: 573
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2012 9:36 am
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 6512
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 391
- Liittynyt: Ke Elo 07, 2013 8:12 pm
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Onkos tästä liemestä kertyny kokemuksia? Aattelin Massikkaan kokeilla, kun kampiakselin takastefa tiputtelee. Etukuormaaja hillitsee intoa katkaisuremonttiin.
-
- Viestit: 7795
- Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Redline sealsaver on ainakin toimivaa. Sitä pari kertaa käyttänyt.
Pari kk sitten oli täällä juttuakin (taas) näistä aineista.
Pari kk sitten oli täällä juttuakin (taas) näistä aineista.
-
- Viestit: 2788
- Liittynyt: To Elo 02, 2007 3:38 pm
- Paikkakunta: keskisuomi
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
kiva olisi vielä kuulla mistä kauapsta ostin ja mitä maksoit
-
- Viestit: 6663
- Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:17 pm
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
https://m.motonet.fi/fi/tuote/607118/Re ... aine-177ml
Red Line Seal Saver öljyvuodon tiivistysaine 177ml
60-7118
Red Line Seal Saver öljyvuodon tiivistysaine 177ml
60-7118
-
- Viestit: 391
- Liittynyt: Ke Elo 07, 2013 8:12 pm
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Järviseudun varaosa Oy 28€+7,90 posti.
-
- Viestit: 265
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2020 5:04 pm
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Aiheesta on näköjään keskusteltu aiemminkin, niin jatketaan tähän.
Mulla alkoi ongelmat Kubotan etuakseliston kanssa viime syksynä. Alkoi niin, että kun painoin reilusti rasvaa olkatapeille, niin alkoi toinen napavaihde vuotaa. Rasva oli mennyt nivelpallosta akselin stefan väliin ja päästi sieltä öljyn nivelen puolelle. Tyhmänä kuvittelin että se on pukannut koko stefan pois paikoiltaan, mutta ei ollut ja varmaan ajamalla olisi stefa taas sijautunut akselille.
No siinä homman yhteydessä sitten liikkui myös vetoakselit etuperässä ja sieltä tuli öljyt lattialle. Tuon jälkeen etuperä on vuotanut tuosta olkatapin päästä enemmän ja vähemmän. Sitä stefaa en alkanut purkamaan, kun siinä vaiheessa pitäisi olla kasausta varten uudet olkatapit yms.
Laitoin keväällä sinne tuota redlinen seal saveria ja totesin jo moneen kertaan, että ei mitään vaikutusta. Nyt kuitenkin juhannuksen tienoilla lisäsin öljyä ja olen reilun kuukauden mittaan tehnyt havainnon, että öljyä ei vuoda enää lainkaan.
Onko tuossa se, että aine vaatii öljyn lämpenemisen toimiakseen, vai onko pitkä hellejakso muuten vaikuttanut tiivisteisiin? Konehan on ollut lumitöiden loputtua todella vähällä käytöllä ja seissyt kylmässä tallissa. Etuakseliston öljyjähän ei toisaalta tuollaisella laitteella saa ajamalla lämpenemään oikein millään?
Mulla alkoi ongelmat Kubotan etuakseliston kanssa viime syksynä. Alkoi niin, että kun painoin reilusti rasvaa olkatapeille, niin alkoi toinen napavaihde vuotaa. Rasva oli mennyt nivelpallosta akselin stefan väliin ja päästi sieltä öljyn nivelen puolelle. Tyhmänä kuvittelin että se on pukannut koko stefan pois paikoiltaan, mutta ei ollut ja varmaan ajamalla olisi stefa taas sijautunut akselille.
No siinä homman yhteydessä sitten liikkui myös vetoakselit etuperässä ja sieltä tuli öljyt lattialle. Tuon jälkeen etuperä on vuotanut tuosta olkatapin päästä enemmän ja vähemmän. Sitä stefaa en alkanut purkamaan, kun siinä vaiheessa pitäisi olla kasausta varten uudet olkatapit yms.
Laitoin keväällä sinne tuota redlinen seal saveria ja totesin jo moneen kertaan, että ei mitään vaikutusta. Nyt kuitenkin juhannuksen tienoilla lisäsin öljyä ja olen reilun kuukauden mittaan tehnyt havainnon, että öljyä ei vuoda enää lainkaan.
Onko tuossa se, että aine vaatii öljyn lämpenemisen toimiakseen, vai onko pitkä hellejakso muuten vaikuttanut tiivisteisiin? Konehan on ollut lumitöiden loputtua todella vähällä käytöllä ja seissyt kylmässä tallissa. Etuakseliston öljyjähän ei toisaalta tuollaisella laitteella saa ajamalla lämpenemään oikein millään?
-
- Viestit: 7795
- Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Uskon että jotakin voi tuo ainekin auttaa,koska itsekin saanut reilusti vähennettyä tiputusta.
Mutta voihan nämä lämpimät ilmatkin saada metallia vähän enemmän laajenemaan kun mitä öljystä tulee notkeampaa?
Bobcatin polttoainehana tiputtaa talvella muutaman tipan minuutissa,kesällä hanan voi jättää auki eikä vuotoa näy.
Mutta voihan nämä lämpimät ilmatkin saada metallia vähän enemmän laajenemaan kun mitä öljystä tulee notkeampaa?
Bobcatin polttoainehana tiputtaa talvella muutaman tipan minuutissa,kesällä hanan voi jättää auki eikä vuotoa näy.
-
- Viestit: 265
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2020 5:04 pm
- Viesti:
Re: AT-205 RE-SEAL
Tämä lienee se suurin tekijä? Voisi kuvitella että minun tapauksessa tuollainen 80w90 öljy pysyy talvella paremmin, mutta taitaa tuo vanhojen tiivisteiden ominaisuuksien muuttuminen eri lämpötiloissa olla suurempi tekijä kuin öljyn?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa