Valmet 865
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Pe Heinä 23, 2021 7:18 pm
- Viesti:
Valmet 865
Kertokaapa tietämättömälle miten saan jatkuvan hydrauliikkapaineen mettäkärryy varten Vallusta, takana 4 ulostuloo joihin kyllä tulee painen kun hytissä vipua vetää itteensäpäin, mutta miten saan jatkuvan paineen ilman vivussa roikkumista, vai pitääkö äitee ottaa hytiin kahvaa piteleen ?
- Matsikka
- Viestit: 16180
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Valmet 865
Joku kätevä lukitussysteemi pitämään vipua.
Tai ostaa lisälohko johona on lukkiutuvat asennot.
Tai ostaa lisälohko johona on lukkiutuvat asennot.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 257
- Liittynyt: Ma Joulu 25, 2017 12:02 pm
- Viesti:
Re: Valmet 865
Sopiva haarakeppi on toimiva ratkaisu
- Matsikka
- Viestit: 16180
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Valmet 865
Pressun kumiset kiinnitysremmet on monikäyttöisiä, se vois olla ratkaisu tähänkin ongelmahan.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 8138
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: Valmet 865
Joku ehotettu ressukumi, ja muuttaa letkut ylempää liitinpariin, niin sillon vivun liike eteen/taakse, jolloin voi olla helpompi virittää lukitus.
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Su Huhti 15, 2018 11:06 pm
- Viesti:
Re: Valmet 865
Muistelisin, että tuossa sai vivun lukittumaan ilman mitään erillistä sitomista.
-
- Viestit: 8138
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
- Matsikka
- Viestit: 16180
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Valmet 865
Aikoinaan aktiivi-mettänajo-aikoina ostin 705 valmettihin lisälohkoja. Siinä oli alunperin yks 1-toiminen lukkiutuva paineesta vapautuva ja 2-toiminen palautuva.
Siihen tuli heti 2 kpl 2-toimista lisää ja ostimpa vielä 2-toimisen lukkiutuvan venttiilin josta oli heleppo laittaa öljyt kiertämähän.
Serkun 705:ssa on hytraulimoottorilohko, se on 2-toiminen lukkiutuva mutta keskiasennossa on vapaa kierto, eli jos sillä kippaa niin keskiasennossa kippi tuloo samantien alahan. Se käyttää lukkoventtiililstä kaltevuussäädintä sillä, toimii.
Siihen tuli heti 2 kpl 2-toimista lisää ja ostimpa vielä 2-toimisen lukkiutuvan venttiilin josta oli heleppo laittaa öljyt kiertämähän.
Serkun 705:ssa on hytraulimoottorilohko, se on 2-toiminen lukkiutuva mutta keskiasennossa on vapaa kierto, eli jos sillä kippaa niin keskiasennossa kippi tuloo samantien alahan. Se käyttää lukkoventtiililstä kaltevuussäädintä sillä, toimii.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2010 6:13 am
- Paikkakunta: Mustasaari
- Viesti:
Re: Valmet 865
Sama juttu omassa 390 Massikassa - pitäisi olla tuommoinen lukitseva lohko.
Nykyään hytissä käytössä mustekala, joka pitää vipua oikeassa asennossa, kun kuormainta käyttää.
Nykyään hytissä käytössä mustekala, joka pitää vipua oikeassa asennossa, kun kuormainta käyttää.
-
- Viestit: 575
- Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 10:48 pm
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Re: Valmet 865
Ainakin vanhemmissa (esim 702) lohkoon saa lisättyä asentolukituksen lisäämällä lukitusosan lohkon alle. Ainakin Kontakin lohkoihin: https://www.hydrauliikkapumppu.fi/tuote ... iilin-osia
Joskus oli toiseen asentoon lukitsevia, nyt näemmä ainoastaan molempiin.
Joskus oli toiseen asentoon lukitsevia, nyt näemmä ainoastaan molempiin.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], jm20, Mazaman ja 57 vierailijaa