Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Aloittelija kirjoitti:Mitä tynnyriohjaamo, 500-massikat ja 1502 tuolla tekevät?
Edustavat todellista ja oksettavaa rumuutta
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
OIU kirjoitti:Onhan emäntä ja koiransakin usein yhdennäköisiä
Tuosta tulikin mieleeni, että kuka uskaltaa laittaa vastaavan äänestyksen emännistä. Ja vastaukset kuvan kera tietysti
Täytyy kyllä myöntää, että minulla ei ole mahdollisuuksia osallistua. On se ihan silmän mukainen
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
500-massikoissa ei ainakaan osu esim.kääntöaura takalasiin, kun ohjaamo on sijoitettu traktorin keskelle, toisin kuin tynnyriohjaamoisissa, joissa ohjaamo on taka-akselin kummallakin puolella saman verran.
Ferguson fe 35 diesel 1957
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Kirjailija Guy de Maupassat vihasi Eiffelin tornia mutta kävi joka päivä lounaalla tornin ravintolassa
siksi että se oli Pariisin ainoa paikka johon rumilus ei näkynyt...
Pääkallonuffi on on yksi näteimmistä, ilman hyttiä tietenkin. Toisena 165 Fergu, siinä on samaa kama..kauneutta 500 massikka on ruma varsinkin niillä usein niin kapoisilla renkailla. Minusta tynnyrijonnikka on hieno, vaikka se hytti tuleekin järjettömän taakse. Toiset koneet on nätempiä kuluneina ja rosoisina, toiset kiiltävinä laitettuina
SauliS kirjoitti:Pääkallonuffi on on yksi näteimmistä, ilman hyttiä tietenkin. Toiset koneet on nätempiä kuluneina ja rosoisina, toiset kiiltävinä laitettuina
Aloittelija kirjoitti:500-massikoissa ei ainakaan osu esim.kääntöaura takalasiin, kun ohjaamo on sijoitettu traktorin keskelle, toisin kuin tynnyriohjaamoisissa, joissa ohjaamo on taka-akselin kummallakin puolella saman verran.
Ei ole mikään värkki vielä pyrkinyt sisälle tynnyriin, edes trukkinostin. Avonaisen takalasin olen sillä toki kerran särkenyt, mutta se kuuluu asiaan merkistä riippumatta.
Perkura...kun avasin linkin nii pääs hörönauru... ...noo...onhan se...
Käsittääkseni ei edes mikään omatekoinen versio, vaan ihan myyntimalli ollut jossain päin. Etuikkuna avautuu ylöspäin ja vasemman puolen alaosa avautuu. siitä kulku kabiiniin
Perkura...kun avasin linkin nii pääs hörönauru... ...noo...onhan se...
Käsittääkseni ei edes mikään omatekoinen versio, vaan ihan myyntimalli ollut jossain päin. Etuikkuna avautuu ylöspäin ja vasemman puolen alaosa avautuu. siitä kulku kabiiniin
Kuljettaja ryömii sivuikkunan reijästä sisään? Tuulilasi ei paljoa alareunastaan eteenpäin liiku kun pakoputki on edessä.