Huutokaupat.com

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
Ajomies
Viestit: 27985
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Ammattilaiset ne on vallanneet nuo perinteiset huutokaupat niin ettei niissä tahdo enää tavallinen pulliainen pärjätä. Ja vielä kun myydään usein sellaisia läjiä kerralla joten yksittäisen tavaran ostaminen ei ole mahdollistakaan. No onhan se nopeampaa kaupustelua, kun se aika on nykyään niin kallista, ettei nappikaupat kannata. Mutta kun yrittää sitten tällaiselta ammattiostajalta ostaa sellaista tarviketta jolle olisi tarve, niin hinta on sitten melkein sama kuin koko läjästä maksettu, jos edes on suostuvainen myymäänkään. Tästä syystä olen jättänyt väliin nämä huutokaupat.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
thames
Viestit: 1270
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2012 11:16 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja thames »

Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:05 am
thames kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 11:30 pm Minä huusin uudesta Kiinan sorvista alta puolet listahinnasta, jäi minulle. Laitoin heti sen hinnan minkä olin valmis maksamaan.


Tässä just esimerkki että olis voinut säästyä parisataa, kun olis pienin portain nostellut hintaa, olis voinut lähteä halvemmalla mutta ei voi tietää. Kukin tyylillään, luulen et jos aina huutais miljoonan ekalla huudolla ni melko varmaan voittais aina ja olis tyytyväinen kun muut jäis empimään ihmeissään. :lol: :lol:
Niin nyt sain 8000e 26000euron sorvin, ois kannattanut tarjota 140e ensin niin varmasti ois tullu 8000e halvemmaksi.
zukka
Viestit: 7777
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja zukka »

thames kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:25 am
Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:05 am
thames kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 11:30 pm Minä huusin uudesta Kiinan sorvista alta puolet listahinnasta, jäi minulle. Laitoin heti sen hinnan minkä olin valmis maksamaan.


Tässä just esimerkki että olis voinut säästyä parisataa, kun olis pienin portain nostellut hintaa, olis voinut lähteä halvemmalla mutta ei voi tietää. Kukin tyylillään, luulen et jos aina huutais miljoonan ekalla huudolla ni melko varmaan voittais aina ja olis tyytyväinen kun muut jäis empimään ihmeissään. :lol: :lol:
Niin nyt sain 8000e 26000euron sorvin, ois kannattanut tarjota 140e ensin niin varmasti ois tullu 8000e halvemmaksi.
Itse sain +40k sorvin muistaakseni 5400€ :D
Tosin en tuolla huutokaupassa, ja olihan se 2-3 vuotta vanhakin.
thames
Viestit: 1270
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2012 11:16 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja thames »

zukka kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:38 am
thames kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:25 am
Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:05 am
thames kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 11:30 pm Minä huusin uudesta Kiinan sorvista alta puolet listahinnasta, jäi minulle. Laitoin heti sen hinnan minkä olin valmis maksamaan.


Tässä just esimerkki että olis voinut säästyä parisataa, kun olis pienin portain nostellut hintaa, olis voinut lähteä halvemmalla mutta ei voi tietää. Kukin tyylillään, luulen et jos aina huutais miljoonan ekalla huudolla ni melko varmaan voittais aina ja olis tyytyväinen kun muut jäis empimään ihmeissään. :lol: :lol:
Niin nyt sain 8000e 26000euron sorvin, ois kannattanut tarjota 140e ensin niin varmasti ois tullu 8000e halvemmaksi.
Itse sain +40k sorvin muistaakseni 5400€ :D
Tosin en tuolla huutokaupassa, ja olihan se 2-3 vuotta vanhakin.
uuden, tuliterän? Ei paha.
zukka
Viestit: 7777
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja zukka »

thames kirjoitti: La Huhti 10, 2021 11:25 am
zukka kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:38 am
thames kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:25 am
Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:05 am
thames kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 11:30 pm Minä huusin uudesta Kiinan sorvista alta puolet listahinnasta, jäi minulle. Laitoin heti sen hinnan minkä olin valmis maksamaan.


Tässä just esimerkki että olis voinut säästyä parisataa, kun olis pienin portain nostellut hintaa, olis voinut lähteä halvemmalla mutta ei voi tietää. Kukin tyylillään, luulen et jos aina huutais miljoonan ekalla huudolla ni melko varmaan voittais aina ja olis tyytyväinen kun muut jäis empimään ihmeissään. :lol: :lol:
Niin nyt sain 8000e 26000euron sorvin, ois kannattanut tarjota 140e ensin niin varmasti ois tullu 8000e halvemmaksi.
Itse sain +40k sorvin muistaakseni 5400€ :D
Tosin en tuolla huutokaupassa, ja olihan se 2-3 vuotta vanhakin.
uuden, tuliterän? Ei paha.
Siis oli varmaan 3 vuotta vanha. Viimeisen vuoden oli ollut täysin käyttämättömänä ennen kun se huutokaupattiin.
Aikaa on jo 5 vuotta
Mika 82
Viestit: 7860
Liittynyt: Su Marras 09, 2014 5:39 pm
Paikkakunta: Karuna
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Mika 82 »

Täällä on aika vahvat näkemykset, että mikä on oikea tapa huutaa ja millaisilla korotuksilla :mrgreen:
V#tustako sitä voi tietää, ellei ole kilpailevan huutajan kanssa jutuissa jälkikäteen ja kysele, missäs sinun rajasi olisi mennyt.
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.
Superdexta-64
Viestit: 3506
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 5:59 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Superdexta-64 »

Mika 82 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:27 pm Täällä on aika vahvat näkemykset, että mikä on oikea tapa huutaa ja millaisilla korotuksilla :mrgreen:
V#tustako sitä voi tietää, ellei ole kilpailevan huutajan kanssa jutuissa jälkikäteen ja kysele, missäs sinun rajasi olisi mennyt.
:lol: :lol: niin on. Ei noi nykyään enää oo huutokauppoja, kun siellä on bulvaanit palkattu huutaan tiettyyn minimirajaan asti. Ei auta vaikka kysyis kaikilta muilta mitä ne on ajatellut huutaa. Siksipä ihmettelen että huutokaupat ei suoraan määrittele lähtöhintoja, niin säästyis bulvaanienkin aika ja ne ostajat vois lähtee kotiin, jotka huomaa että hinnat on asetettu liian korkealle.
No ihan sama, itse en ole enää hetkeen huudoissa käynyt juuri tämän takia. Eikä tämä tule muuttumaan, kun ihmiset huutaa suurempia hintoja kuin mitä vastaavan saa kaupasta uutena. Tämähän on itse itseään ruokkiva kierre jossa myyjät yrittää vuosi vuodelta saada kovempia tuottoja "huutokaupalla".
Ford 6610 -88
-SS-
Viestit: 15591
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja -SS- »

PS kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:02 am
-SS- kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 8:42 pm
PS kirjoitti: Pe Huhti 09, 2021 8:14 pm
Jos ostaja on tyytyväinen ja kohteen hinta jää käyvän arvon alle, niin en näkisi mahtailuksi. Usein kokenut meklari pyrkii aloittamaan huudot tavaran arvon mukaan eikä eurosta ylöspäin. Kaikkien etu on nopea ja sujuva huutokauppa sekä vasaran paukutus eikä euron korotukset. Hieman pelisilmää ja taitoa täytyy olla huutajillakin.
Myyjän bulvaanien ja myyjän kaksoisolentojen sekä piilotetun hintavarauksen, sekä rajoituksettoman myyjän hyväksymiskielto-oikeuden käyttö ei johda "käypään arvoon".

Mutta jääkööt ammattilaisille nuo tuollaiset huutokaupat. Vähemmän kilpailua ostajilla, silloin pitää myyjänkin alkaa aktivoitua muutenkin kuin hylkäämällä tarjouksia toinen toisensa jälkeen. Tämän voi aikaansaada ostajien järjestäytymisellä ostoringeiksi, joissa jaetaan huutokohteet jo ennalta. Tätä käytetään todennäköisesti esimerkiksi maakaupoissa ja maanvuokrahuutokaupoissa jo nyt.

-SS-
Kommenttini koski siis perinteisiä huutokauppoja, mielestäni aihe sivusi niitäkin. Huutokaupat.comista olen kanssasi täysin samaa mieltä ja hyviä kommentteja sekä näkökulmia olet tuonut. Vain huutonet lienee huonompi, en ole kylläkään vuosiin siellä edes käynyt.

Netin ostoringeistä ei ole kokemusta, lienee hyvin mahdollista kasvukeskusten intressipiireissä. Sen olen huomannut, että voutikin käyttää nykyisin lähes vallan huutokaupat.comia. Ei liene ostajan etu, velallisen kylläkin.
Signal someviestinohjelman kaltainen suljettu someryhmä on se työkalu, minkä soisi tulevan mukaan nykyisiin huutokauppojen irvikuviin ostajapuolen vastaiskuksi. Tällöin reaaliaikainen varmistus siitä, ettei porukka huuda toisiaan vastaan, vaan ryhmänä bulvaania vastaan, saattaisi tasapainottaa nykyistä epäsymmetristä tilannetta.

-SS-
-SS-
Viestit: 15591
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:42 pm ...siellä on bulvaanit palkattu huutaan tiettyyn minimirajaan asti. Ei auta vaikka kysyis kaikilta muilta mitä ne on ajatellut huutaa. Siksipä ihmettelen että huutokaupat ei suoraan määrittele lähtöhintoja, niin säästyis bulvaanienkin aika ja ne ostajat vois lähtee kotiin, jotka huomaa että hinnat on asetettu liian korkealle.
Olen eri mieltä, etteikö esimerkiksi kymmenen huutajan hakeutuminen samaan tiedonvaihtoporukkaan auttaisi huomattavasti. Bulvaanit kun eivät tuo sitä rahaa tavaran kaupittelijalle. Ja kun erillisistä huutajista, vedätyksen alkaessa haista, yhtäkkiä poistuu 4/5, kyllä se saattaa jo alkaa viekastelijan menestyksessä näkyä.

Optimaalisin tilanne olisi, että huutokaupanpitäjä olisi suoraselkäinen ja ottaisi pois säännöissään itsellehuudot, myyjän bulvaanin huudot ja varmistaisi sen, että huutokaupanpitäjälle annetaan huutovakuus etukäteen, se poistaa hupihuutajat, ja se raha oikeasti laskutetaan bulvaaniltakin, tahi myyjältä itseltään, ja provikat sitten siitä.

Useilla huutokauppataloilla tällaiset säännöt löytyvätkin, mutta voidaan joistakin pienistä merkeistä päätellä, että niitä ei sovelleta.

-SS-
Superdexta-64
Viestit: 3506
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 5:59 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Superdexta-64 »

-SS- kirjoitti: La Huhti 10, 2021 10:42 pm
Superdexta-64 kirjoitti: La Huhti 10, 2021 1:42 pm ...siellä on bulvaanit palkattu huutaan tiettyyn minimirajaan asti. Ei auta vaikka kysyis kaikilta muilta mitä ne on ajatellut huutaa. Siksipä ihmettelen että huutokaupat ei suoraan määrittele lähtöhintoja, niin säästyis bulvaanienkin aika ja ne ostajat vois lähtee kotiin, jotka huomaa että hinnat on asetettu liian korkealle.
Olen eri mieltä, etteikö esimerkiksi kymmenen huutajan hakeutuminen samaan tiedonvaihtoporukkaan auttaisi huomattavasti. Bulvaanit kun eivät tuo sitä rahaa tavaran kaupittelijalle. Ja kun erillisistä huutajista, vedätyksen alkaessa haista, yhtäkkiä poistuu 4/5, kyllä se saattaa jo alkaa viekastelijan menestyksessä näkyä.

Optimaalisin tilanne olisi, että huutokaupanpitäjä olisi suoraselkäinen ja ottaisi pois säännöissään itsellehuudot, myyjän bulvaanin huudot ja varmistaisi sen, että huutokaupanpitäjälle annetaan huutovakuus etukäteen, se poistaa hupihuutajat, ja se raha oikeasti laskutetaan bulvaaniltakin, tahi myyjältä itseltään, ja provikat sitten siitä.

Useilla huutokauppataloilla tällaiset säännöt löytyvätkin, mutta voidaan joistakin pienistä merkeistä päätellä, että niitä ei sovelleta.

-SS-
No joo, en ajatellut ihan noin pitkälle. Tuo vois toimiakkin jos sais someryhmän perustettua, jakais Qr-koodia huutokaupan ovella jossa linkki perustettuun ryhmään :lol: . Näissä intin huutokaupoissa kun on se yks, tai kaks talon puolesta varjohuutamassa, niin vois siihenkin tehota se, kun ryhmä ei huutaiskaan juuri mitään. Tavaraa alkais kertyä varastoon enemmän kuin on tilaa, voisi tulla korkeammalta käsky että myykää nyt ne romut jo eteenpäin. :lol:
Ford 6610 -88
-SS-
Viestit: 15591
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Superdexta-64 kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 12:02 am Näissä intin huutokaupoissa kun on se yks, tai kaks talon puolesta varjohuutamassa, niin vois siihenkin tehota se, kun ryhmä ei huutaiskaan juuri mitään. Tavaraa alkais kertyä varastoon enemmän kuin on tilaa, voisi tulla korkeammalta käsky että myykää nyt ne romut jo eteenpäin. :lol:
Joo kyllähän toisellakin tavalla voisi asiaa tehdä. Tämmäsissä teollisuus- ja maatalouskaluston huutokaupoissa toimiva yksi iso huutokauppatalo on todennut, että kun ostajilla on luottamus, että huuto kohdistuu vain ja ainoastaan toista tosiostajaa vastaan, ja voittava huuto saa tavaran ilman venkoilua, niin todellisuudessa tavara liikkuu ja tuottaa paremman kokonaistuloksen myös myyjälle.

"bidders set the prices, not sellers"

-SS-
Avatar
Aakku
Viestit: 8235
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:35 am
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Aakku »

Superdexta-64 kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 12:02 am Näissä intin huutokaupoissa kun on se yks, tai kaks talon puolesta varjohuutamassa, niin vois siihenkin tehota se, kun ryhmä ei huutaiskaan juuri mitään. Tavaraa alkais kertyä varastoon enemmän kuin on tilaa, voisi tulla korkeammalta käsky että myykää nyt ne romut jo eteenpäin. :lol:
Onko valtion huutokaupoissa ihan oikeasti joku talon puolesta huutaja?
En uskoisi valtiovallalla olevan mitään intressiä huutaa omia tuotteitaan. Toki ne huutajat saattavat olla intin palveluksessa, mutta huutavat varmaan ihan itselleen, jos heillä on sisäpiiritietoa tuotteista ja ovat niihin kovasti kiintyneet.
Terapiatraktori MF-135 1972 + Ålö etukuormaaja
aarne
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 2:00 am
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja aarne »

Aakku kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 8:40 am
Superdexta-64 kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 12:02 am Näissä intin huutokaupoissa kun on se yks, tai kaks talon puolesta varjohuutamassa, niin vois siihenkin tehota se, kun ryhmä ei huutaiskaan juuri mitään. Tavaraa alkais kertyä varastoon enemmän kuin on tilaa, voisi tulla korkeammalta käsky että myykää nyt ne romut jo eteenpäin. :lol:
Onko valtion huutokaupoissa ihan oikeasti joku talon puolesta huutaja?
En uskoisi valtiovallalla olevan mitään intressiä huutaa omia tuotteitaan. Toki ne huutajat saattavat olla intin palveluksessa, mutta huutavat varmaan ihan itselleen, jos heillä on sisäpiiritietoa tuotteista ja ovat niihin kovasti kiintyneet.
En uskoisi minäkään, jos olisivat oikeasti valtion järjestämiä. Mutta kun siellä on yksityinen firma tuottotavoitteineen välissä puliveivaamassa, niin en ihmettelisi yhtään vaikka hommassa kepuloitaisiin. Tiedä sitten minkälainen kontrahti heillä sitten on, että onko motiivia.
Superdexta-64
Viestit: 3506
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 5:59 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Superdexta-64 »

Aakku kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 8:40 am
Superdexta-64 kirjoitti: Su Huhti 11, 2021 12:02 am Näissä intin huutokaupoissa kun on se yks, tai kaks talon puolesta varjohuutamassa, niin vois siihenkin tehota se, kun ryhmä ei huutaiskaan juuri mitään. Tavaraa alkais kertyä varastoon enemmän kuin on tilaa, voisi tulla korkeammalta käsky että myykää nyt ne romut jo eteenpäin. :lol:
Onko valtion huutokaupoissa ihan oikeasti joku talon puolesta huutaja?
En uskoisi valtiovallalla olevan mitään intressiä huutaa omia tuotteitaan. Toki ne huutajat saattavat olla intin palveluksessa, mutta huutavat varmaan ihan itselleen, jos heillä on sisäpiiritietoa tuotteista ja ovat niihin kovasti kiintyneet.
No en tiedä miten selittää sitten, että muutama huutajaa on kiinnostunut lähes kaikista tuotteista ja kisaavat lähes aina loppuun asti. Meklari osasi yleisöstä katseellaan hakea ko. henkilöt jne. Maastotakkinen mies oli yhtenä vuonna yksi huutajista. Mitään en pysty kiistatta odistamaan mutta näkeehän sen nyt otsallaankin, kun katselee vähän muutakin kuin huudettavia tuotteita. Vai aiheuttaako puolustusvoimissa työskentely niihin tavaroihin jotenkin kiintymisen, että ne on sitten huudettava kaikki itselle?
Minua se ei häiritse koska tavarat on ostettu veronmaksajien rahoilla maamme puolustukseen. Niistä saatavat rahat vielä lopuksi huutokaupassa on aina lisätuloa puolustusvoimille, että sikäli hyvä mitä korkeammaksi hinnat saavat.
Ford 6610 -88
-SS-
Viestit: 15591
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Ihan paikalla järjestettyjä sekatavarahuutokauppoja on täällä teollisuusalueella silloin tällöin, nyt yli vuoteen ei ole ollut. Niissä on talon meklarin takana aina se sama parin kolmen äijän porukka, jotka joskus kulkevat kylillä ryhmässä tai syömässä. Ovat niin kuin eivät olisi tuntevinaan. Nämä takapirut antavat pieniä vaivihkaisia merkkejä toisilleen ja meklarille, ehkä heidän jobbaustavaroitaan ovat. Ja kun yleisössä on vain pari harrastelijaa, jotka eivät enää korottele huutojansa arvottoman romukeon edessä, näiltä pieni ele tai katse, ja tuote kopautetaan nopeasti näille.

Sitten ne romukeot pyöriskelevät siellä seuraavaan kauppaan taas. Tontin muuttuminen aina vaan korkeammaksi purkujätelajittelimon oloiseksi vuoristoksi, osoittanee sen, että tavarasta ei halutakaan eroon käyvällä hinnalla.

-SS-
aarne
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 2:00 am
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja aarne »

^ Pisnismiehiä :lol:
Hannu08
Viestit: 980
Liittynyt: Ma Tammi 02, 2006 9:54 am
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Hannu08 »

Katselin, että julkinen puoli olisi siirtynyt tai siirtymässä sivuille:
https://kiertonet.fi/

Onko tavara halvempaa tai ei, en osaa sanoa.
Asiaa tuntematta on helppo laukoa varmoja mielipiteitä.
Avatar
Aprikoitselija
Viestit: 1245
Liittynyt: Pe Touko 15, 2020 5:52 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi, nykyään
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Aprikoitselija »

Ostetaan mistä ostetaan. Ostetaan mitä ostetaan. Huudetaan mitä huudetaan. Ilmeisesti VAIN tarpeeseen?

Mutta että, tavaran hinta määräytyy miten milloinkin. Ei kai huutokaupoista pääsääntöisesti olla voittoja tavoittelemassa. Vai ollaanko? Tämän vitjan jahkailut jäivät minulle jotenkin epäselviksi.

Sen muistan, että vanhastaan vanhan torpan huutokauppa perinteisesti aloitettiin silmukkakangesta. Siitä rautakangesta, mihin olemassaolon tarpeelliseksi elukka perinteisesti oli solmittu.
Jiitek
Viestit: 5837
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Livehuutokauppa, enpä ole ennen Suomessa törmännyt. :shock:

https://huutokauppa.com/adfi/bankruptcy ... &show=grid
vaniljacreme
Viestit: 4702
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja vaniljacreme »

jos tavaralle on se minimi hinta mielessä ja sitä ei saavuteta tottakai se kannattaa kaveri jobbari huutajan antaa voittaa ja "ostaa" tavaran itselleen. myy sitten uudelleen toisessa huutokaupassa. ikävä ilmiö minun mielestä, koska se huutokaupan idea katoaa koko jutusta.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Agripower, Google [Bot], seppo1 ja 22 vierailijaa