Huutokaupat.com

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
361
Viestit: 5667
Liittynyt: Su Marras 12, 2006 11:24 am
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja 361 »

Jiitek kirjoitti: Ti Maalis 09, 2021 1:52 pm Tuossa ooppelissa on 13 litran bensatankki sekä maksuissa lisänä puolikas dsl-vero. Että tuskinpa tuolla kukaan vapaaehtoisesti bensalla ajelee
Ulkomailla tuo auto maksanut kymppejä ehkä satasia, tuotu tänne pieni voittosiivu mielessä eikä välttämättä ole sitä kaasua tosiaan takattu.

....tai sitten on ja huomattu myöskin vuoto. Uskon kuitenkin yhden tarinan Konnan löytyvän ulkomailta.
Jiitek
Viestit: 5847
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

361 kirjoitti: Ke Maalis 10, 2021 7:33 am
Jiitek kirjoitti: Ti Maalis 09, 2021 1:52 pm Tuossa ooppelissa on 13 litran bensatankki sekä maksuissa lisänä puolikas dsl-vero. Että tuskinpa tuolla kukaan vapaaehtoisesti bensalla ajelee
Ulkomailla tuo auto maksanut kymppejä ehkä satasia, tuotu tänne pieni voittosiivu mielessä eikä välttämättä ole sitä kaasua tosiaan takattu.

....tai sitten on ja huomattu myöskin vuoto. Uskon kuitenkin yhden tarinan Konnan löytyvän ulkomailta.
Eihän niitä kukaan persnetolla ala hommaamaan mutta moni kyllä luulee noita käytettyjä autoja ulkomailla melkein ilmaisiksi jota ne ei todellakaan ole.

Yleisesti voisi sanoa, että yllättävän lähellä Suomen hintoja. Toki vähän ajettujen hintataso on alempi ja tarjontaa enemmän mutta valkkaappa niistä sitten ne lukemavikaiset erilleen..
Avatar
rattori
Viestit: 11063
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja rattori »

https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
------------
tractors
-SS-
Viestit: 15608
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja -SS- »

rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Onhan tuo varmaan oikea ostaja, koska Huutokaupat.com antaa huudon tapahtua. Heidän säännöissään on nimenomaan vakuutettu ostajat siitä, että jokainen huuto, joka ei ole tehty ostotarkoituksessa, poistetaan. Missään säännöissä ei ole kielletty sitä, että henkilö voi olla samaan aikaan sekä ostajana että myyjänä, eikä Huutokaupat.com tule tuomitsemaan huijaukseksi sellaista, että rahat siirtyvät saman henkilön toisesta taskusta toiseen.

Sitä en siten tiedä, millä tavalla Huutokaupat.com ottaa provisionsa, saako itselleenmyyjä armahduksen, vai joutuuko myyjä aina tilittämään huutokauppatalolle 390 euroa esimerkiksi kymppitonnin itselleenmyynnistä. Toisaalta, ison päivälehden etusivun ilmoitus maksaa myös. Eli onhan tuo Huutokaupat.com melko edullinen mainostuskanava, vaikka ei koskaan oikeita kauppoja syntyisi.

Onhan se ikävää, jos ostajaehdokas luulee, että kyse on huutokaupasta, vaikka kyse olisi vain näkyvyyden ostamisesta myyntisivuilla. Mutta en huomannutkaan, Huutokaupat.com taitaa olla tuossa liikkeellelaskija, jos komissio tulee maksuun, niin huutokaupanpitäjä laittaa provision vasemmasta taskusta toiseen, samalla kun siirtää oikeasta taskuista vasempaan sen kauppahinnan.

Arvattavasti yrittävät edelleen sitä 12000 - 15000 hintatasoa saada ?

-SS-
Superdexta-64
Viestit: 3521
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 5:59 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Superdexta-64 »

rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Ostaja on varmaan todellinen mutta siinä mielessä ei ole oikea ostaja vaan bulvaani. Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että huutokaupassa nostattaa hintaa suuremmalla pykälällä kuin on tarpeen (paitsi myyjä tai maksettu ostaja). Lisäksi on korotusautomaatit apuna, ei selity muulla kuin että annetaan jollekin toimeksianto ja tuotteelle on joku tietty minimihnta mitä kohti mennään. Yritetään kalastaa hintaa siis mahdollisimman ylös...
Ford 6610 -88
Avatar
rattori
Viestit: 11063
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja rattori »

Superdexta-64 kirjoitti: La Maalis 27, 2021 6:14 pm
rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Ostaja on varmaan todellinen mutta siinä mielessä ei ole oikea ostaja vaan bulvaani. Ei kukaan ole oikeasti niin tyhmä, että huutokaupassa nostattaa hintaa suuremmalla pykälällä kuin on tarpeen (paitsi myyjä tai maksettu ostaja). Lisäksi on korotusautomaatit apuna, ei selity muulla kuin että annetaan jollekin toimeksianto ja tuotteelle on joku tietty minimihnta mitä kohti mennään. Yritetään kalastaa hintaa siis mahdollisimman ylös...
Näin minäkin ajattelisin.
------------
tractors
Urpo
Viestit: 1162
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 11:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Urpo »

En nyt nettihuutokaupoista tiedä, mutta live-huutokauppoja tuli aikoinaan seurattua ja hankintojakin tehtyä. Ei se kerralla ison korotuksen tekeminen aina tyhmää ole tai ollut. Kympeillä nostamalla jäi aina miettimisaikaa ja ostajat roikkui mukana. Mutta kun heitti sen hinnan, minkä oli valmis maksamaan niin useimmiten vasara paukkui, kun tuli ns yllätyksenä muille, jotka hiukka mietittyään olisi kyllä voineet jatkaakin.

Nettikaupassa on aikaa, joten ei toimi siinä,
Avatar
rattori
Viestit: 11063
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja rattori »

Tässä leukkukaupassa on tosiaan vielä 3 päivää huutoa jäljellä joten tuskin mitään tiputusrykäyksiä vielä? tai loppuhetken nykäyksiä?
------------
tractors
Jumunen
Viestit: 4338
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2009 5:41 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Jumunen »

-SS- kirjoitti: La Maalis 27, 2021 6:12 pm
rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Onhan tuo varmaan oikea ostaja, koska Huutokaupat.com antaa huudon tapahtua. Heidän säännöissään on nimenomaan vakuutettu ostajat siitä, että jokainen huuto, joka ei ole tehty ostotarkoituksessa, poistetaan. Missään säännöissä ei ole kielletty sitä, että henkilö voi olla samaan aikaan sekä ostajana että myyjänä, eikä Huutokaupat.com tule tuomitsemaan huijaukseksi sellaista, että rahat siirtyvät saman henkilön toisesta taskusta toiseen.



-SS-
Sanotaanpa Huutokaupat.comin säännöissä mitä tahansa totuus on toisenlainen. Itse huutelin tuolla viime vuoden joulukuun puolivälissä. Huutokauppa toimi normaalisti, kunnes hinta oli kohonnut niin korkeaksi, että huudot alkoivat harventua. Silloin peliin tuli uusi huutaja, joka korotti välittömästi edellisen tarjouksen jälkeen. Lopulta oli vain kaksi huutajaa, minä ja tämä viimeksi tullut. Aina kun korotin, tarjoukseni ylitettiin 2-3 sekunnissa. Lopulta tultiin siihen rajaan, jonka olin katsonut olevan minulle kattohinta. Tarjoukseni ylitettin heti, joten jäin huutokaupassa toiseksi, hyvä sija sinänsä. Huutokauppa päättyi illalla. Aamulla sähköpostissani oli viesti Huutokaupat.comilta. Huutokaupan voittanut oli vetäytynyt kisasta, ei siis lunastanut huutoaan. Minulle tarjottiin mahdollisuutta lunastaa huuto huutamaani hintaan. Kolme vuorokautta sain harkinta-aikaa. Huutokaupan lopussa olin siis korottanut omaa voittavaa huutoani useasti, yhteensä 600€. Ilmoitin Huutokaupat,comille, että teen kaupat kernaasti, kunhan poistettaisiin ne huudot joilla olin korottanut voittavaa huutoani. Tämähän ei käynyt Huutokaupat.comille.
zukka
Viestit: 7780
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja zukka »

Muistan kun jumunen aiemmin kertoi tuosta.

Tämä mazda meni pari viikko sitten 1300-1400€ välillä muistaakseni. Olin mukana viimeisille kympeille asti.
https://huutokaupat.com/2606884/mazda-6 ... -124000-km
Avatar
rattori
Viestit: 11063
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja rattori »

Jumunen kirjoitti: La Maalis 27, 2021 8:40 pm
-SS- kirjoitti: La Maalis 27, 2021 6:12 pm
rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Onhan tuo varmaan oikea ostaja, koska Huutokaupat.com antaa huudon tapahtua. Heidän säännöissään on nimenomaan vakuutettu ostajat siitä, että jokainen huuto, joka ei ole tehty ostotarkoituksessa, poistetaan. Missään säännöissä ei ole kielletty sitä, että henkilö voi olla samaan aikaan sekä ostajana että myyjänä, eikä Huutokaupat.com tule tuomitsemaan huijaukseksi sellaista, että rahat siirtyvät saman henkilön toisesta taskusta toiseen.



-SS-
Sanotaanpa Huutokaupat.comin säännöissä mitä tahansa totuus on toisenlainen. Itse huutelin tuolla viime vuoden joulukuun puolivälissä. Huutokauppa toimi normaalisti, kunnes hinta oli kohonnut niin korkeaksi, että huudot alkoivat harventua. Silloin peliin tuli uusi huutaja, joka korotti välittömästi edellisen tarjouksen jälkeen. Lopulta oli vain kaksi huutajaa, minä ja tämä viimeksi tullut. Aina kun korotin, tarjoukseni ylitettiin 2-3 sekunnissa. Lopulta tultiin siihen rajaan, jonka olin katsonut olevan minulle kattohinta. Tarjoukseni ylitettin heti, joten jäin huutokaupassa toiseksi, hyvä sija sinänsä. Huutokauppa päättyi illalla. Aamulla sähköpostissani oli viesti Huutokaupat.comilta. Huutokaupan voittanut oli vetäytynyt kisasta, ei siis lunastanut huutoaan. Minulle tarjottiin mahdollisuutta lunastaa huuto huutamaani hintaan. Kolme vuorokautta sain harkinta-aikaa. Huutokaupan lopussa olin siis korottanut omaa voittavaa huutoani useasti, yhteensä 600€. Ilmoitin Huutokaupat,comille, että teen kaupat kernaasti, kunhan poistettaisiin ne huudot joilla olin korottanut voittavaa huutoani. Tämähän ei käynyt Huutokaupat.comille.
Juu, hiukan haiskahtaa..
------------
tractors
jarikos
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:40 pm
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja jarikos »

Kaiken kaikkiaan mielestäni on tuotu niin paljon huutokaupat.comista epäselvyyksiä esiin, että ei siellä puhtain säännöin pelata. Tai ainakaan vilunkipeliä ei valvota ollenkaan.
Fordson Major Diesel -57, työkone
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Superdexta-64
Viestit: 3521
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 5:59 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Superdexta-64 »

jarikos kirjoitti: La Maalis 27, 2021 10:19 pm Kaiken kaikkiaan mielestäni on tuotu niin paljon huutokaupat.comista epäselvyyksiä esiin, että ei siellä puhtain säännöin pelata. Tai ainakaan vilunkipeliä ei valvota ollenkaan.
Itse lopetin kokonaan huutamiset siellä. Suosittelen muillekin, ehkä jotain vois säännöissä korjaantua jos huutokauppa kuoleentuisi kokonaan.
Ford 6610 -88
Saarenarto
Viestit: 102
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 10:24 am
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Saarenarto »

rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 10:01 pm
Jumunen kirjoitti: La Maalis 27, 2021 8:40 pm
-SS- kirjoitti: La Maalis 27, 2021 6:12 pm
rattori kirjoitti: La Maalis 27, 2021 5:05 pm https://huutokaupat.com/haku?term=leyland

Jotenkin ei uppoa eikä selity mulle kuin tuo hinta nousee(satasen korotus) ensin normisti neljään donaan mika alkaa olla tuon koneen käypä hinta mutta siten tulee tarjoaja numero 20 joka alkaa vedättään hintaa ylös kunnon korotuksilla>

4100>>5000
5555>>6000

Pitäisikö uskoa että ihan oikia ostaja? :shock:
Onhan tuo varmaan oikea ostaja, koska Huutokaupat.com antaa huudon tapahtua. Heidän säännöissään on nimenomaan vakuutettu ostajat siitä, että jokainen huuto, joka ei ole tehty ostotarkoituksessa, poistetaan. Missään säännöissä ei ole kielletty sitä, että henkilö voi olla samaan aikaan sekä ostajana että myyjänä, eikä Huutokaupat.com tule tuomitsemaan huijaukseksi sellaista, että rahat siirtyvät saman henkilön toisesta taskusta toiseen.



-SS-
Sanotaanpa Huutokaupat.comin säännöissä mitä tahansa totuus on toisenlainen. Itse huutelin tuolla viime vuoden joulukuun puolivälissä. Huutokauppa toimi normaalisti, kunnes hinta oli kohonnut niin korkeaksi, että huudot alkoivat harventua. Silloin peliin tuli uusi huutaja, joka korotti välittömästi edellisen tarjouksen jälkeen. Lopulta oli vain kaksi huutajaa, minä ja tämä viimeksi tullut. Aina kun korotin, tarjoukseni ylitettiin 2-3 sekunnissa. Lopulta tultiin siihen rajaan, jonka olin katsonut olevan minulle kattohinta. Tarjoukseni ylitettin heti, joten jäin huutokaupassa toiseksi, hyvä sija sinänsä. Huutokauppa päättyi illalla. Aamulla sähköpostissani oli viesti Huutokaupat.comilta. Huutokaupan voittanut oli vetäytynyt kisasta, ei siis lunastanut huutoaan. Minulle tarjottiin mahdollisuutta lunastaa huuto huutamaani hintaan. Kolme vuorokautta sain harkinta-aikaa. Huutokaupan lopussa olin siis korottanut omaa voittavaa huutoani useasti, yhteensä 600€. Ilmoitin Huutokaupat,comille, että teen kaupat kernaasti, kunhan poistettaisiin ne huudot joilla olin korottanut voittavaa huutoani. Tämähän ei käynyt Huutokaupat.comille.
Juu, hiukan haiskahtaa..
Nettivasarassa oli vähä sama homma. Kanttikoneelle laitoin robotin huutamaan ja asetin hintakaton.Robotti nosti heti kun joku toinen oli korottanu(satuin joutamaan istumaan koneella) sitten ilmestyi uusi huutaja joka nosti tarjousta viimeisellä sekunnilla 2 kertaa niin että minun hinta katto tuli vastaan. Voitin ja sain kanttikoneen, mutta maksoin sen minkä olin katoksi asettanut. Tein asiasta heille kyselyn ja tietenkin kiistivät manipuloinnin ja kikkailun naurettavana väitteenä. No robottia en enää käytä ja tein senkin nettivasaralle selväksi.
Avatar
Aakku
Viestit: 8253
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:35 am
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Aakku »

Saarenarto kirjoitti: La Maalis 27, 2021 10:58 pm Nettivasarassa oli vähä sama homma. Kanttikoneelle laitoin robotin huutamaan ja asetin hintakaton.Robotti nosti heti kun joku toinen oli korottanu(satuin joutamaan istumaan koneella) sitten ilmestyi uusi huutaja joka nosti tarjousta viimeisellä sekunnilla 2 kertaa niin että minun hinta katto tuli vastaan. Voitin ja sain kanttikoneen, mutta maksoin sen minkä olin katoksi asettanut. Tein asiasta heille kyselyn ja tietenkin kiistivät manipuloinnin ja kikkailun naurettavana väitteenä. No robottia en enää käytä ja tein senkin nettivasaralle selväksi.
Mikä tuossa muka meni väärin? Korotusautomaatti hintakattoineen toimi juuri niin kuin pitikin. Monet tulevat huutamaan vasta viime sekunneilla. Mitä sitä aikaisemmin hintaa nostaa. Sitä voi laittaa vaikka muistutuksen päälle, kun aika alkaa umpeutua.
Terapiatraktori MF-135 1972 + Ålö etukuormaaja
Deippa
Viestit: 2136
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 7:24 am
Paikkakunta: Oulun laitamilla
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Deippa »

Niin, varmaan myyjästä riippuvaisia nää jutut. Ite huusin pari viikkoa sitten eskon lingon. Katsoin vartti ennen loppua että hinta ei olekaan noussut niin kovaksi ku oletin ja mietin oman max hinnan, siihen oli kaks korotusta. Väliin kerkesi yksi huutaja, laitoin oman huudon että se olkoon ainut huuto, jää jos jää. Oletin edelleen että kyllä se siittä nousee. Voittajaksi kuitenkin jäin, mutta ei täyttänyt hintavarausta, joten sai ootella seuraavaan päivään ennenku myyjä ilmotti yllättäen että tarjous hyväksytty.
Ei (muiden) riemulla rajaa kun Deerellä ajaa :D
JD 6200 -97
haller
Viestit: 981
Liittynyt: La Joulu 05, 2009 6:55 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja haller »

Aakku kirjoitti: Su Maalis 28, 2021 7:46 am Mikä tuossa muka meni väärin? Korotusautomaatti hintakattoineen toimi juuri niin kuin pitikin. Monet tulevat huutamaan vasta viime sekunneilla. Mitä sitä aikaisemmin hintaa nostaa. Sitä voi laittaa vaikka muistutuksen päälle, kun aika alkaa umpeutua.
Ei kait siinä muuta ongelmaa ollut ku se että kilpailevat huudot loppuivat juuri ennen korotusautomaatin kattoa. Yksi kerta voi tietenkin olla sattumaa, mutta jos näin käy säännöllisesti niin väkisinhän siinä tulee fiilis että kilpailevalla huutajalla (= myyjä?) on tietoa missä automaatin raja tulee vastaan. Niin kauan kun huutajia ei yksilöidä millään ulkopuoliselle luotettavasti näkyvällä tavalla ei tällaisia epäilyjä voida välttää (vrt. esim. Ebay).
Juho M-P
Viestit: 4343
Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Voitin eilen huudon Chevrolet Captivasta Porin Kamuxilla.

Aamulla tuli sähköpostia että tarjous hylätty ja nyt auto on Porilaisella jobbarilla jo Nettiautossa myynnissä.

Haiskahtaa taas pahasti kun siis kaikki tämä tapahtui lauantai 21:00 ja sunnuntai aamun välillä. Tais olla jo sovitut kaupat

https://huutokaupat.com/2605368/chevrol ... -337000-km


https://m.nettiauto.com/chevrolet/captiva/12022141

Ihmettelin jo illalla tuota huutohistoriaa. Eka huuto parikymppiä, toka 3000€, mun 3500€, tokahuutajan korotus 3600€ ja mun vasarahuuro. Ihmettelin et mihin toka huutaja unohtui mutta sehä oliki toi jobbari ja hoitivat kaupat kulisseissa.
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
zukka
Viestit: 7780
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja zukka »

Ikäviä nuo tuollaiset tapaukset.
En huuda tavaraa kun vaan todelliseen tarpeeseen,nyt muutamaa autoa huusin mutta kaikki meni omasta mielestä liian kalliiksi. Osan kohdalla olisi samaan rahaan saanut nettiautosta valita vastaavan.

Vältän yleensä huutoja missä ei sanota että myydään isoimman tarjouksen tehneelle vai miten se olikaan. Voihan siltikin bulvaani korottaa hintoja,mutta harvemmin varmaan kamuxin yms isompien kauppojen tapauksessa.
allu-85
Viestit: 397
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:16 pm
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Re: Huutokaupat.com

Viesti Kirjoittaja allu-85 »

Pientä selvyyttä tuohonkin asiaan tulisi, jos huudoissa näkyisi joku nimimerkki eikä vain tarjoaja 1 ja tarjoaja 2. Huuto.netissäkin huudetaan omalla nimimerkillä ja saadaan palautetta molemmin puolin.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aarne, ETS, Semrush [Bot] ja 40 vierailijaa