Jotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
Havaintoja nyky liikenteestä
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 3590
- Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Joo se aamupaniikki onkin ihan oma maailmansa, mutta kun näin päivällä töikseen ajellessa tienpäällä on aivan eri porukka....pääasiassa ne joilla ei ole mihinkään kiire ja katellaan maisemia maitokauppaan mennessä ja ne, jotka ajavat aikataulujen kanssa paikasta toiseen ollakseen edes jonkinlaiseen säädylliseen aikaan illaksi kotonaEKo kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:28 pmJotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
- Broadspeed
- Viestit: 2513
- Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 7:21 am
- Paikkakunta: Masku
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Onko lujaa ajaminen ajamista rajoitusten mukaan? 20min/suunta on mun silmään vähän eri kuin 3min.EKo kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:28 pm
Jotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
Fordson Power Major Manuel -59
Fordson Super Dexta -62
Fordson Super Dexta New Performance -63
Deutz Fahr DX 3.90 4wd -87
Fordson Super Dexta -62
Fordson Super Dexta New Performance -63
Deutz Fahr DX 3.90 4wd -87
-
- Viestit: 1683
- Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 5:00 pm
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Onko ohittaminen ongelma? Muulle kuin sille letkaa vetäjälle jonka itsetunto saa kolauksen jonka suuruuden määrittelee ohittavan auton merkkiEKo kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:28 pmJotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
Missä tilanteissa noita kiilaamisia mahtaa tapahtua? Itse en muista kuin muutamia tapauksia sattuneen kohdalleni. Enpä muista tarkemmin kun ei jäänyt kaivelemaan...
Ylinopeus on toki laissa kielletty mutta tällä logiikalla meidän pitäisi vaan ajaa letkassa sen ensimmäisen besserwisserin määräämää vauhtia.
-
- Viestit: 7903
- Liittynyt: Su Marras 09, 2014 5:39 pm
- Paikkakunta: Karuna
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Tais edellisviikolla olla, kun noin 10 auton letka ajoi jurtinlastauskoneen perässä. Mitä se nyt mahtoi kulkea, 30km/h. Olin neljäntenä jonossa. Kun ohituspaikka tuli, toinen jonossa kävi keskiviivan tuntumassa, ei mennyt ohi ja siirtyi ajamaan pientareelle. Pari sekuntia sitä ihmettelin ja menin kaikista ohi. Eikä ketään muu lähtenyt ohi siinä kohdin. Tyhjää tietä näkyvissä yli puoli kilometriä.
Tuokin jos ei ohi meinaa mennä, pitäisi sellaisen välin, että joku muu voi ohittaa sinut ja palata turvallisesti omalle kaistalle.
Ja hyvin harvoin minulla on kiire mihinkään. Varsinkaan töihin
On vain mukavampi, kun matka taittuu joutuisasti.
Tuokin jos ei ohi meinaa mennä, pitäisi sellaisen välin, että joku muu voi ohittaa sinut ja palata turvallisesti omalle kaistalle.
Ja hyvin harvoin minulla on kiire mihinkään. Varsinkaan töihin
On vain mukavampi, kun matka taittuu joutuisasti.
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Ei, vaan tarkoitin lujaa ajamisella ylinopeutta.Broadspeed kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:47 pmOnko lujaa ajaminen ajamista rajoitusten mukaan? 20min/suunta on mun silmään vähän eri kuin 3min.EKo kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:28 pm
Jotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
Sulla on työmatkalla sitten oikein pahoja ruuhkia, jos saat eri päivinä 20 min eron. Tai sitten työmatka on satoja kilometrejä.
Esimerkkinä aikaero 80 km/h ja 100 km/h lienee 12 min sadan kilometrin matkalla.
20 km/h ero on nopeutena jo aikamoinen.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Ei ohittaminen minulle ainakaan ole ongelma. Ohittelen, jos siitä on oikeasti hyötyä.TepaR kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:54 pm Onko ohittaminen ongelma? Muulle kuin sille letkaa vetäjälle jonka itsetunto saa kolauksen jonka suuruuden määrittelee ohittavan auton merkki
Missä tilanteissa noita kiilaamisia mahtaa tapahtua? Itse en muista kuin muutamia tapauksia sattuneen kohdalleni. Enpä muista tarkemmin kun ei jäänyt kaivelemaan...
Ylinopeus on toki laissa kielletty mutta tällä logiikalla meidän pitäisi vaan ajaa letkassa sen ensimmäisen besserwisserin määräämää vauhtia.
Kiilaamisia tapahtuu tilanteessa, kun autoletka (5 - 10 autoa esimerkiksi) etenee suurinpiirtein rajoituksen mukaan ja takaa joku lähtee ohittelemaan ja tuikkimaan niin, että kulmat melkein kolisee, kun palaavat omalle kaistalle vastaantulijoiden tieltä. Sitten seuraavassa risteyksessä 10 km päästä odottavat, kun letka pääsee sinne asti. Mikä hyöty?
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 5526
- Liittynyt: Ke Syys 21, 2016 9:11 pm
- Paikkakunta: Länsi-Suomi
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Edelleen on niin että tiellä liikkuu paljon kuskeja joiden pitää noudattaa jotain aikataulua eikä siinä hyödytä mitään jos herään aamulla aikaisemmin, eikä ainakaan joka paikkaan voi mennä etuajassa.
"Harrastelijan vika: halu oikopäätä yhdistää toisiinsa mielikuvitus ja tekniikka."
Johann Wolfgang von Goethe
Etiam si omnes, ego non
Johann Wolfgang von Goethe
Etiam si omnes, ego non
-
- Viestit: 28146
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Mikäli ne turvavälit olisi sellaisia kuin pykälien mukaan pitäisi olla, niin ei yksi "kiilari" vielä hirveitä jonossa saa aikaiseksi. Ja tuo hitaamman ohittaminen "järjestyksessä" aiheuttaa välillä erikoisia tilanteita. Jos siellä on sen hitaasti kulkevan takana isompi ajoneuvo, niin sillä ei ihan yhtä pieneen väliin voi lähteä ohittamaan kuin henkilöautolla, ja tässä sitten tulee tilanne kun jollakin onkin kiireempi ja lähtee ohittamaan sitä jonoa, jolloin se ohituspaikkaa kärkkyvä raskasajoneuvo joutuu "väkisin" keskeyttämään ohitusaikeet kun peilissä näkyy ohi tuleva kiireisempi autoilija. Ja sitten voikin taas mennä pitkä tovi ennen kuin sille isolle se kunnon ohituspaikka tulee. Ja lopulta tuohon "väsynyt" kuljettaja lopulta tekee sen riskiohituksen jolla pääsee heti iltapäivälehtien sivuille. Eikä sen "ryömivän" edellä menijän pyrstökään tarvitse mennä nuolemaan pienen etäisyyden jättämällä on helpompi tarkkailla tilannetta. Tosin siinä saa "ahteriinsa" toisen "nuuskijan", jne. Nämä vain osoittaa ettei meillä liikenteessä ihan kaikki vielä toimi niin että ei joku asia ärsyttäisi, tai että kaikki menisi sujuvasti.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 10657
- Liittynyt: To Syys 04, 2014 6:34 pm
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Jos tuon aikataulun toteutuminen on vaikeaa tai mahdotonta muun liikenteen mukana, on syy vain ja ainoastaan aikataulun laatijassa.korjailija kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 3:47 pm Edelleen on niin että tiellä liikkuu paljon kuskeja joiden pitää noudattaa jotain aikataulua eikä siinä hyödytä mitään jos herään aamulla aikaisemmin, eikä ainakaan joka paikkaan voi mennä etuajassa.
Hänelle siis sakkoja.
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Paitsi, kun ohittaja lähtee liian pahassa paikassa ohi ja täytyy palata liian aikaisin omalle kaistalle.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Juuri niin. Itselläkin ollut kollegoita, jotka venyttävät lähtöä, vaikka tietävät, että palaveri alkaa toisella paikkakunnalla. Sitten ajetaan kuin hullu.PuuhaPate kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 4:01 pmJos tuon aikataulun toteutuminen on vaikeaa tai mahdotonta muun liikenteen mukana, on syy vain ja ainoastaan aikataulun laatijassa.korjailija kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 3:47 pm Edelleen on niin että tiellä liikkuu paljon kuskeja joiden pitää noudattaa jotain aikataulua eikä siinä hyödytä mitään jos herään aamulla aikaisemmin, eikä ainakaan joka paikkaan voi mennä etuajassa.
Hänelle siis sakkoja.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 6691
- Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 12:00 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Noin se on, jos itse voi vaikuttaa töihin meno ja töistä lähtemisaikoihinsa niin kyllä siinä voi vaikka puolittaa autossa istumisaikansa, mitä sillä "säästyneellä" ajalla sitten tekee onkin toinen asia. Olettaisin myöskin että auto ja hermot rasittuu vähemmän kun ei ruuhkassa tarvitse ajaa.Broadspeed kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 1:08 pm No jaa, tuossa kellotellut noita töihinajo-aikoja. viikonloppuna 25min suuntaansa, viikolla 45min pahimmillaan. Tekee vuodessa 5-vrk autossa istumista extraa.
Itsellä oli liukuva työaika (7 - 9 aamu-, 15 - 17 iltaliukuma). Oli paljon mukavampaa mennä töihin seitsemäksi ja iltapäivä kolmelta kotiin, lisäksi sai työpaikan sijainnista johtuen, ajaa aina ruuhkaa vastaan. Bonuksena vielä tuo "kesäaikahihhuleiden" kovasti mainostama valoisa iltapäivän vapaa-aika!
Myöskin töiden suunnittelulla pystyi helpottamaan kulkemisia, esimerkisi aamupäivä toimistolla ja sitten iltapäivällä työmaakäynnit siten että viimeinen oli lähinnä kotiosoitetta. En edes viitsinyt näistä työmaamatkoista km-korvauksia laskuttaa, kun ne pystyi normaaleihin koti - toimistomatkoihin yhdistämään.
Näillä järjestelyillä pääsi helposti alle 20 minuutin ajoaikaan suuntaansa kun ruuhkassa meni helposti tuplaten tai enemmänkin jos kehäteillä tai kaupungissa oli jotain härdeliä.
-
- Viestit: 10741
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:01 pm
- Paikkakunta: Kanta-Häme
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Maurilla on ollut järkevä ajojen suunnittelu käytössä. Varsinkin pääkaupunkiseudulla pienellä ajoaikaoptiminnilla säästää matka-ajassa usein huomattavasti.
Aikonaan kun tein 90-luvulla paljon keikkahommia, niin kauemmas suuntautuvilla, useamman päivän reissuilla yhdistin aina saman kierroksen asiakkaiden matkat sillä tapaa, että kokonaiskulut jaettiin tasan kaikkien samalla kertaa käytyjen kesken. Tämä sopi kaikille osapuolille, eikä siinä olisi ollutkaan mitään järkeä, että olisi laskutettu ajoa puoli Suomea jokaiselta erikseen. Mikäpä siinä, Recaron jakkarassa oli hyvä istua ja antaa virkun Sierran viedä. Lähes kaikki näistä silloin kierretyistä ovat edelleen asiakkaita.
Edit: kokonaiskilometrit --> kokonaiskulut.
Aikonaan kun tein 90-luvulla paljon keikkahommia, niin kauemmas suuntautuvilla, useamman päivän reissuilla yhdistin aina saman kierroksen asiakkaiden matkat sillä tapaa, että kokonaiskulut jaettiin tasan kaikkien samalla kertaa käytyjen kesken. Tämä sopi kaikille osapuolille, eikä siinä olisi ollutkaan mitään järkeä, että olisi laskutettu ajoa puoli Suomea jokaiselta erikseen. Mikäpä siinä, Recaron jakkarassa oli hyvä istua ja antaa virkun Sierran viedä. Lähes kaikki näistä silloin kierretyistä ovat edelleen asiakkaita.
Edit: kokonaiskilometrit --> kokonaiskulut.
Valtra-Valmet-Massey-Ferguson-Mercedes-Benz
-
- Viestit: 1695
- Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 9:09 am
- Paikkakunta: KVS
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
No tästä "herää pahvi aiemmin niin ei tule kiire"-neuvosta joskus aiemminkin todennut et ei tuo paljoa auta jos lähdön hetkellä teiniosasto alkaa vielä kerran vänkäämään vaatteiden, hiustenlaiton tmv kanssa. Taasen ollaan pikku kiireessä lähdössä liikenteeseen vaikka itse oiskin ollut ajoissa hereillä. Eli homman pointti on se että arki ei monillakaan pyöri pelkästään sen oman napanöyhtän ympärillä vaan liikkumisen aikatauluihin voi vaikuttaa useampikin muuttuja.EKo kirjoitti: ↑Ma Marras 18, 2019 2:28 pm Jotakuinkin noin. Miksi kukaan ei ole huolissaan niistä, jotka ohittelevat, kiilaavat ja ajavat lujaa vain ollakseen työmaalla 3 minuuttia aikaisemmin? Itselle tulee ensimmäisenä mieleen, että herää aamulla sen 3 minuuttia aikaisemmin. Vai onko se liian helppo tai tylsä vaihtoehto?
Omalta kohdaltani hyvinkin normitilanne on esim se että työ loppuu klo 16 ja harrastus alkaa klo 17, siihen reilu puoli tuntia työmatkaa, kotona kamppeiden vaihto ja nopea välipala jolloin ollaan aika lailla taas minuttien varassa kerkeekö ajoissa paikasta A paikkaan C pisteen B kautta. Aina ei vaan ole mahdollista varata ekstra-puolituntista liikenteeseen, jotta matkaa voisi tehdä letkanvetäjän valtsemaan tahtiin.
Sitten vielä tosielämän liikennehavainto viime viikonlopulta: sattui pyhäaamuna satamaan paikka paikoin sakeahkosti lunta, mikä tietenkin sekoitti osan kanssakulkijoiden kupoleista totaalisesti. Liikenteen nopeus seilasi valtatiellä suunnilleen 40-70 km/h:n välillä, pohjat tekaisi eräs mummeli joka ei uskaltanut ajaa yli 20:iä Oli kyllä pakko lopulta vetää ohi, varmaan tuosta(kin) tienasin sitten liikenteen kiilaajakuspiä-leiman
Valtra N141A-07
Valtra 6300 -02
Ursus 385-4 -80
Leyland 270 -75
Valtra 6300 -02
Ursus 385-4 -80
Leyland 270 -75
-
- Viestit: 10657
- Liittynyt: To Syys 04, 2014 6:34 pm
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Ahaa!!! Siis teinien viivyttelyn ja itse valittujen työn ja harrastusten tiiviin aikataulun vuoksi
mummojen pitäisi ajaa suorituskykynsä äärirajoilla.
Tai pysyä pois itse aiheutettujen kiireiden riivaamien kulkijoiden jaloista.
Sinä olet itse se aikataulusi suunnittelija, jos sitä suunnittelemaasi aikataulua
ei voi toteuttaa muun liikenteen vuoksi, on syy vain ja ainoastaan sinussa.
Joten sinulle aikataulunsuunnittelijana kuuluisi määrätä sakot.
mummojen pitäisi ajaa suorituskykynsä äärirajoilla.
Tai pysyä pois itse aiheutettujen kiireiden riivaamien kulkijoiden jaloista.
Sinä olet itse se aikataulusi suunnittelija, jos sitä suunnittelemaasi aikataulua
ei voi toteuttaa muun liikenteen vuoksi, on syy vain ja ainoastaan sinussa.
Joten sinulle aikataulunsuunnittelijana kuuluisi määrätä sakot.
-
- Viestit: 6376
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 10:35 am
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Olet asian ytimessä!PuuhaPate kirjoitti: ↑Ti Marras 19, 2019 3:52 pm Ahaa!!! Siis teinien viivyttelyn ja itse valittujen työn ja harrastusten tiiviin aikataulun vuoksi
mummojen pitäisi ajaa suorituskykynsä äärirajoilla.
Tai pysyä pois itse aiheutettujen kiireiden riivaamien kulkijoiden jaloista.
Sinä olet itse se aikataulusi suunnittelija, jos sitä suunnittelemaasi aikataulua
ei voi toteuttaa muun liikenteen vuoksi, on syy vain ja ainoastaan sinussa.
Joten sinulle aikataulunsuunnittelijana kuuluisi määrätä sakot.
Talviaika on NORMAALIAIKA, kesä aika ryssänaika!
-
- Viestit: 4542
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
En ole väittänytkään, että kolme minuuttia aikaisemmin herääminen auttaa aina ja kaikkeen. Usein auttaa.
Itsellänikin on kaksi tyttöä, joten vaate- sun muu rumba on tuttua. Siihenkin auttaa, kun kerran lähtee silloin kun sovittu ja jättää jälkikasvun hyperventiloimaan kotiin. Seuraavalla kerralla yllättäen ovat ajoissa
Itsellänikin on kaksi tyttöä, joten vaate- sun muu rumba on tuttua. Siihenkin auttaa, kun kerran lähtee silloin kun sovittu ja jättää jälkikasvun hyperventiloimaan kotiin. Seuraavalla kerralla yllättäen ovat ajoissa
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
- Matsikka
- Viestit: 16230
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Olisko vika lastenkasvatuksessa?Talumees kirjoitti: ↑Ti Marras 19, 2019 3:54 pmOlet asian ytimessä!PuuhaPate kirjoitti: ↑Ti Marras 19, 2019 3:52 pm Ahaa!!! Siis teinien viivyttelyn ja itse valittujen työn ja harrastusten tiiviin aikataulun vuoksi
mummojen pitäisi ajaa suorituskykynsä äärirajoilla.
Tai pysyä pois itse aiheutettujen kiireiden riivaamien kulkijoiden jaloista.
Sinä olet itse se aikataulusi suunnittelija, jos sitä suunnittelemaasi aikataulua
ei voi toteuttaa muun liikenteen vuoksi, on syy vain ja ainoastaan sinussa.
Joten sinulle aikataulunsuunnittelijana kuuluisi määrätä sakot.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Havaintoja nyky liikenteestä
Vanhan sanonnan mukaan harrastukset on väärät, jos ei kaikki rahat mene.
sja:n mielestä harrastukset määrää myös tahdin liikenteessä. Hassua.
sja:n mielestä harrastukset määrää myös tahdin liikenteessä. Hassua.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Kuuskakkone ja 76 vierailijaa