Permanto

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Gilbarco
Viestit: 248
Liittynyt: To Helmi 16, 2006 9:01 pm
Paikkakunta: Varsinais-Häme
Viesti:

Permanto

Viesti Kirjoittaja Gilbarco »

Kuka muistaa minkä merkkisessä traktorissa oli ensimmäisenä tasainen lattia? Vai tuliko ne teollisuusvakoilun tuloksena miltei yhtä aikaa.Minä ajoin eka kertaa v-86 naapurin 4wd Valmettia,oli se mulle aika kulttuurishokki B414 jälkeen :shock: :D Skootteri = lattiamopo :lol:
pyörällä päästään
Torsti
Viestit: 2031
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:42 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Varmaan aika shokki sekin, että vuonna 1962 markkinoille tulleessa Belarus mtz 50:ssä oli tasainen lattia. Laitan kuvan jos ette muuten usko! :P
Epäilen kylläkin että jossain vehkeessä lienee ollut aikasemminkin...
Ei kaikki ole romua, mikä on ruosteessa.
http://www.belkku.fi
Admin
Viestit: 6092
Liittynyt: Ke Tammi 11, 2006 12:58 pm
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Admin »

Mää olen kuullu et harvinaisessa super zetkassa ois ollu tasalattia?
Markkinoiden parhaimmat Wieska -lumilingot Kuuksenvaarasta. Soita 040-7306421 https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho
veikri-3
Viestit: 3150
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:51 pm
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veikri-3 »

Tutkian mukaan vm;1967 Zetorissa (jota ei kaite tuotu suomeen kopillisena)on ollut tasainen permanto?Itse ensikosketukset ns;ergonomiseen ohjaamon olen saanut 60 luvun 900 sarjan Valmetista.Miel vasta 80 luvun alussa alkoi Zetkoissa olla kelvolliset akvaariot.
MTZ
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 11:10 pm
Paikkakunta: Nyby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MTZ »

Johan se 25 Zetorissa oli tasanen jos avo mallit hyväksytään.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 34 vierailijaa