Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Tuskin tosta köryymisestä mitään "vahinkoa" syntyy--Mutta innokkaalta vaikuttavat kun pitää töissäkin....??...tamtemmit öiseen aikaan.
Tuota...tämä taitaakin olla nuori pari ,etummaisella on nipukat ylöspäin ja hame on hävinny ....kaveri on jo "hajulla" .....Anteeksi naisväki-olen tuhma, hyi minua...
Nelivetotraktorin esiaste, ainakin ensimmäiset tunnetaan paremmin Doe Triple D:nä, joita on tehty ties kuinka monen merkkisistä traktoreista. Valmetistakin on Suomen armeijan käyttöön tehty ainakin yksi proto. Siinä tosin oli etummaisessa traktorissa etuakseli paikallaan ja siinä tarvittiin molempiin traktoreihin oma kuski. Sillä ajamista näytettiin kerran kymppiuutisten loppukevennyksessä.... Muistelen näheeni jonkin kuvan Volvo BM:stäkin.
The Doe Triple D became a legend in its own lifetime. It was one of the most unorthodox tractors ever built and had two engines, four wheel drive and could articulate through nearly 90 degrees. A very successful machine in its own time, it has remained a firm favourite among tractor enthusiasts everywhere. This illustrated account tells the full story of this remarkable tractor and the company that built it. The rise of Essex company Ernest Doe & Sons from a village blacksmith's shop to the largest machinery retail organization in East Anglia is traced in detail with full coverage given to the machines it made."
Näyttä tosi näppäriltä laitteilta. Painoakin on varmaan tosi vähän. Onneks sitten joku viisas joskus keksi, että on olemassa ristiniveliä ja erilaisia vaihteistoja.