Sunnuntaina olin muistotilaisuudessa.

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

DF
Viestit: 538
Liittynyt: Ti Loka 07, 2014 2:20 pm
Viesti:

Re: Sunnuntaina olin muistotilaisuudessa.

Viesti Kirjoittaja DF »

Muistan lukeneeni joskus, että ihmisen kehossa ja erikseen myös aivoissa on tietty järjestys, jossa solut kuolevat tietyn ajan kuluessa eikä kaikki solut kuole yhdellä kertaa. Tämä tietysti pätee vain yleisesti. Aivoissa muistia sisältävät kuolevat siinä vaiheessa, että niistä voi syntyä mielikuvia elämän näkemisestä yhtenä jaksona, kun rajan tuolla puolen käyneet on saatu elvytettyä. Yksi mahdollinen selitys siis noille kokemuksille, mutta voi hyvin olla muutakin tuon taustalla.
Ajomies
Viestit: 28021
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Sunnuntaina olin muistotilaisuudessa.

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Ropottaja kirjoitti: Pe Syys 24, 2021 12:48 pm Tunnen kanssa kaverin, joka oli lähes tunnin avannossa ja selvisi siitä loppujen lopuksi melko pienin seurauksin. Kertoo vähän samanlaisista kokemuksista.

Nyt on itsellä vaikea tilanne kun kaverilla on aivosyöpä aika pahana. Ei oikein tiedä, mitä osaisi sanoa. Parin vuoden sisällä kaksi tuttua mennyt samaan vaivaan, viimeeksi kesällä laitettiin serkku multiin. Tuossa sairaudessa lopputulemasta ei ole paljon epälystä :( .
Nuo on ikäviä juttuja, kun siellä pääkopassa alkaa ylimääräisiä juttuja kasvamaan, ja kukaan ei osaa sanoa varmaksi etteikö ne uusiutuisi vaikka operaatiolla poistettaisiinkin. Yksi kaveri sairastui n. 30 v, leikattiin ja ei oltu annettu pitkää jatkoaikaa. No opiskeli ja pääsi vielä ammattikouluun opettajaksi, mutta reilu vuosi siinä urassa, ja sitten tuli lähtö. :( Emännän veljen tyttö taas operoitiin n. 20 vuotta sitten ja asia hoitui, ei ole uusiutunut. Ei taida olla kahta samanlaista tapausta näissäkään.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ahrefs [Bot], Arpe, MasaP, Mpaseppä, Semrush [Bot], Vallu 405 ja 35 vierailijaa