Pitääkö olla huolissaan
-
- Viestit: 7799
- Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Pösöllä kun muutaman viikon ajelin niin tuntui ettei mersussa ole pyyhkijöitä kun ei oikealla kädellä ollut vipua
Pösössä taas tuntuu ettei radiolle ole "rattinappuloita" mutta onhan ne omana viiksenään ratin takana piilossa jonne ei näe ajaessa.
Pösössä taas tuntuu ettei radiolle ole "rattinappuloita" mutta onhan ne omana viiksenään ratin takana piilossa jonne ei näe ajaessa.
-
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:54 pm
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Yleensähän nuo tehdään sillä tyyliin, että kuvataan materiaalia parisen tuntia, joista sitten koostetaan se napakka 45-minuuttinen. Saadaan huonompia juttuja pois ja katkokset puhujien luovuudessa eivät niin haittaa.
Neliveto mahdollistaa kiinnijäämisen entistä hankalampiin paikkoihin
-
- Viestit: 538
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2018 9:52 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 3124
- Liittynyt: To Helmi 01, 2018 5:04 am
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Se kun Avukan pulkalla ajelet aikasi ja otat Jarpin talvitelakalta. On se uskottava ettei Jarpin askissa ole kuutta pykälää eteenpäin...
MITÄ PIENEMPI VIKA SITÄ SUUREMPI LEKA
-
- Viestit: 6789
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
No kyllä tässä joudun olemaan vähän (paljon) huolissani, sillä T-Valtran suunnanvaihtimen jäljiltä Megassa on vaan uskottava että se ei kulje takaperin jos vilkuttaa vasemmalle. Sitten kun lähtee taas Megan mekaanisen suunnavaihtimen jälkeen ajamaan 305:lla niin ei se vaan päävaihteen kakkosella kulje takaperin, kun aluevaihteessa peruutus. Kaivuriin tuli kallistuva liitin ja siinä on nyt polkimen liike eri päin kuin koneessa 12 vuotta ennen olleessa kallistuvassa luiskakauhassa ja eihän se kauha ole vielä tainnut kertaakaan ensiyrittämällä uudella liittimellä oikeaan suuntaa kallistua, ehkä tuon oppii tai sitten pitää muokata letkutusta. Auton ja koneiden avaimia ja työkaluja tulee kuukaudessa etsittyä varmaan useita tunteja ja se v*tutuksen määrä kun ei löydy!
Valmetit 20, 361, 359, 502, 305, 1203 ja 8450 sekä Valtra M130 ja T170.
-
- Viestit: 2390
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 4:47 pm
- Paikkakunta: Oulun seutu
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Oma auto kun on automaattirattivaihdemersu, niin normaaleilla manuaalivaihdehallintalaitteilla tahtoo tulla töppejä, vaikka niilläkin on tullut satoja tuhansia ajettua..
-
- Viestit: 7799
- Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Omissa mersuissa taas tulee joskus risteykseen tultaessa etsittyä kytkintä mutta manuaalilla ajo sujuu onneksi normaalisti
-
- Viestit: 28113
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Kyllä kun työssä joutui ajelemaan joskus muutaman päivän automaatilla ja sitten kun sai alleen sen manuaalin, niin aamun ensimmäinen jarrutus aina muistutti heti että jaa, tää ei olekaan automaatti!
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Pitääkö olla huolissaan toimittajien terveydentilasta. Tänään ei ole
voinut jäädä epäselväksi, mistä toimittajien työ- ja vapaa-aika koostuu.
Aamulla terassille, kun se aukeaa ja illalla pois terassin sulkeuduttua.
Tämä aika juodaan kaljaa ja vahditaan tuleeko se helle. Jos ei tule, niin
se on sitten ihan perceestä. Pakko päästä taikkuihin.
voinut jäädä epäselväksi, mistä toimittajien työ- ja vapaa-aika koostuu.
Aamulla terassille, kun se aukeaa ja illalla pois terassin sulkeuduttua.
Tämä aika juodaan kaljaa ja vahditaan tuleeko se helle. Jos ei tule, niin
se on sitten ihan perceestä. Pakko päästä taikkuihin.
-
- Viestit: 8703
- Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 4:15 pm
- Paikkakunta: Cat shaisse Hill
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Kolme kertaa käytävä pazcalla, ennenkuin päivä alkaa kulkemaan.
Pitääkö olla?
Pitääkö olla?
..kesäaika on iltaharrastajan parasta aikaa...
- Matsikka
- Viestit: 16220
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Kyllä vähä.
Mulle riittä kaks kertaa. Kolomella menöö heleposti koko aamupäivä.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 1511
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2010 6:13 am
- Paikkakunta: Mustasaari
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Itsellä löyty edellisestä viilusta... joten joskus on tuuria...Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: ↑Pe Touko 29, 2020 2:29 pmNiin ja kyntöauran leikkuri,jos sitä hakemalla hakee,niin eipäs löydy,viimeksi se löytyi äestyksen yhteydessä..jäi piikkeihin.
-
- Viestit: 1511
- Liittynyt: Su Maalis 14, 2010 6:13 am
- Paikkakunta: Mustasaari
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Itsekin siirtynyt "automaattivaihteisiin" kulkuneuvoihin... ainut jäänne manuaalivaihteisista on se, että sitä vaihdekeppiä pitää hiplata koko ajan...zukka kirjoitti: ↑Su Touko 31, 2020 10:16 amOmissa mersuissa taas tulee joskus risteykseen tultaessa etsittyä kytkintä mutta manuaalilla ajo sujuu onneksi normaalisti
- Matsikka
- Viestit: 16220
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Pitääkö olla huolissaan.....
Kun meinaa ajaa Massikalla tiellä Porche Carreran perähän?
Kun meinaa ajaa Massikalla tiellä Porche Carreran perähän?
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 15642
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
- Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
..kun en muista tavarantoimittajan nimeä vieläkään vaikka olen 18 vuotta tilannut. Vaihteeseen kun menee puhelu nii aina menee arvuutteluksi.
Kaatokannussa on 4 litraa öljyä, eikä kuolemaksenikaan muista, onko se peräöljyä vai moottoriöljyä.
Kaatokannuja on useita, ja öljyä olen kaatanut polttoainetankkiin monta desiä ennen kuin huomasin. Sitten kun haen sen oikean kaatokannun niin se nokan tulppa putosi tankkiin. Siellä se nyt sitten on.
Vilkku päällä vasemmalle ajoin Foortilla Saloon. Ihmettelin kun eivät uskaltaneet tulla ohi.
Kylvövärkit vein 15 km päähän ja lähdin sitten kärryn ja nostimen kanssa kylvöille. Muistin laittaa yaran säkit kärrylle mutta unohdin kaurasuursäkin kotiin. Kovin mielessä vaivasi et jokin unohtui.
Ajoin samaisen matkan ruiskulla, täyttöaukon suodatinkori etupainojen päällä. Ihme että ei pudonnut.
-SS-
Kaatokannussa on 4 litraa öljyä, eikä kuolemaksenikaan muista, onko se peräöljyä vai moottoriöljyä.
Kaatokannuja on useita, ja öljyä olen kaatanut polttoainetankkiin monta desiä ennen kuin huomasin. Sitten kun haen sen oikean kaatokannun niin se nokan tulppa putosi tankkiin. Siellä se nyt sitten on.
Vilkku päällä vasemmalle ajoin Foortilla Saloon. Ihmettelin kun eivät uskaltaneet tulla ohi.
Kylvövärkit vein 15 km päähän ja lähdin sitten kärryn ja nostimen kanssa kylvöille. Muistin laittaa yaran säkit kärrylle mutta unohdin kaurasuursäkin kotiin. Kovin mielessä vaivasi et jokin unohtui.
Ajoin samaisen matkan ruiskulla, täyttöaukon suodatinkori etupainojen päällä. Ihme että ei pudonnut.
-SS-
-
- Viestit: 6789
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Pitääkö olla huolissaan
Piti tuossa viime viikonloppuna vielä heinän kylvöä suorittaa muutaman vuoden käyttämättä olleella vanhalla nostolaitesovitteisella Tumella, ja totesin ladosta ulos otettaessa renkaiden olevan tyhjät, ajattelin että ensin kiertokokeet ja sitten renkaiden täyttö ennen pellolle 8km matkan päähän menoa. Kiertokoe tuli tehtyä ja ajoin verstaan ovelle kompressorin viereen, vedin letkut pihalle ja puhdistin traktorin ohjaamon ilmansuodattimen ja lähdin pellolle. Toki huomasin ensimmäisellä kierroksella että renkaat kylvökoneessa tyhjät. Vaan tulipa ohjaamoon puhtaasti ilmaa sisään putsatun suotimen kautta. Mitähän seuraavaksi?
Valmetit 20, 361, 359, 502, 305, 1203 ja 8450 sekä Valtra M130 ja T170.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Superdexta-64, tiko ja 44 vierailijaa