Husse 254:n säätö?
-
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 6:02 pm
- Paikkakunta: paimela
- Viesti:
Husse 254:n säätö?
Mikäs on kun hussea on niin vaikea saada tulille? Kaasutin on putsattu ultraäänipesurissa,suodatin tankista on putsattu ym,"helpot viat"käyty läpi.
Oireena on että kun vihdoin lähtee käymään, niin sammuu ilman mitään oireita tukehtumisesta, ihan kuin hukkaisi kipinän jonnekkin ja sen jälkeen ei millään käyntiin.
Ehdotuksia otetaan vastaan,alkaa äijä hyytyä
Oireena on että kun vihdoin lähtee käymään, niin sammuu ilman mitään oireita tukehtumisesta, ihan kuin hukkaisi kipinän jonnekkin ja sen jälkeen ei millään käyntiin.
Ehdotuksia otetaan vastaan,alkaa äijä hyytyä
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Touko 19, 2007 5:15 pm
- Paikkakunta: Puumala
- Viesti:
-
- Viestit: 530
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 11:41 am
- Viesti:
Mulla on samoja oireita kyseissä sahassa. Joskus sitä ei saa lämpimänä kirveelläkään tulille. Joku epäili sammunkatkaisijan läpilyöntiä. Ryypyn kanssa nykiessä saha ei aina anna mitään merkkiä käyntiinlähdöstä kun saa jo liikaa. Ryypyn kanssa ei kovin monta repäisyä kun kannattaa kokeilla lähteekö jo.
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: Ke Joulu 13, 2006 10:29 pm
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
- Viesti:
-
- Viestit: 3442
- Liittynyt: Ma Tammi 16, 2006 1:12 pm
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Jep, se SEMmin tekemä sininen tyristoripaketti on juuri 254:ssa ongelmallinen.
Kylmänä vaikka testataan oikeen testerillä niin näyttää olevan ok, mutta kuumana ja jäähtyvässä lämpötilassa ongelmia on juuri kuvatun kaltaisesti.
Niissä on jopa ollut valmistevikoja, jotta liipasu on tapahtunu väärällä kohtaa, ja konetta ei ole saatu kunnolla käymään ennenkuin koko mötikkä on vaihdettu.
Ja on muistaakseni kallis niinkuin kaikki osat...
Kylmänä vaikka testataan oikeen testerillä niin näyttää olevan ok, mutta kuumana ja jäähtyvässä lämpötilassa ongelmia on juuri kuvatun kaltaisesti.
Niissä on jopa ollut valmistevikoja, jotta liipasu on tapahtunu väärällä kohtaa, ja konetta ei ole saatu kunnolla käymään ennenkuin koko mötikkä on vaihdettu.
Ja on muistaakseni kallis niinkuin kaikki osat...
Kyä aikusella miähellä hyvä o raktori olla...
- Matsikka
- Viestit: 16234
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Mulla on tommonen 254:nen romukopassa, tyristori ehjä, mäntä särki.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 3691
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:34 am
- Paikkakunta: pohjois-suomi
- Viesti:
Yleensä husofarnassa imua pidetään liian kauan ja saa jo liikaakin ainetta. Hyvä konsti on ollut kaasu pohjaan ja tulinen vetäisy useita kertoja. Lähtee kovan savun kanssa käyntiin. Tietenkin nuo ilmavaivat laakerin stefoissa. on hankalia tapauksia. Yhteen aikaan mm. Raket 60 yksinomainen vika uudet laakerit ja stefat auttoi ,kaikki oireet hävisi.
-
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 6:02 pm
- Paikkakunta: paimela
- Viesti:
No nii nysse läks,tulille nimittäin.Husse kärsi hengenahdistuksesta, eli tankin korvausilmaputki oli tukossa,nappasin vielä sen massaköntin siitä veks,kun aattelin että parempi se että vähän vuotaa, kun se ettei käy ollenkaan.Nyt starttaa tosi nöyrästi ja tuntuu voimaa piisaavan, sekä käy tyhjäkäyntiä nätisti.
-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 6:00 pm
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 856XL, Bing [Bot], Google [Bot] ja 31 vierailijaa