Valmetti toimii taas joten kuten pitkän tauon jälkeen, käyntikin parani, kun magneetto rakennettiin uudestaan ei enää kipinä karkaile kieroksilla.
Tuppaa aika paljon vaahdottaa jäähdytys nestettä, onko muilla samaa oiretta näissä, et vaahtoontuu vai onko tuota jäähdytys nestettä vaan liikaa ja työntää ylimääräset ulos..
Missä asti tota nestettä pitäis olla jäähdyttimessä kylmänä?
valmet 15 korjailua/säätöä
-
- Viestit: 251
- Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:20 am
- Viesti:
-
- Viestit: 8209
- Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
- Paikkakunta: E-karjala
- Viesti:
Re: valmet 15 korjailua/säätöä
Kunhan on sentti-pari kennon tason yläpuolella.Missä asti tota nestettä pitäis olla jäähdyttimessä kylmänä?
-
- Viestit: 2256
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
- Paikkakunta: Tervakoski
- Viesti:
Re: valmet 15 korjailua/säätöä
Harmaa Fergussa pitänyt nesteet niin että on juuri kennon pillien päällä, en enempää.
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
-
- Viestit: 251
- Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:20 am
- Viesti:
Re: valmet 15 korjailua/säätöä
Eihän näillä uskalla pihaa edemmäs paljoa lähteä.
Alko pätkimään ja käynti huononi, veivillä ei enää lähteny työntämällä käynisty vielä.
Lämmötkin nousee liian nopeesti, johtuuko pumpun vuodosta ja ei kierrä neste kunnolla.
Kieroksia ei ota heti meinaa tukehtua..kaasariin on lyöty vuosien saatossa monesti, koho ongelmiiko näissä on ja eikö tuo bensan tulo nyttenkään toppaa ja tulvii kaasari sen takia ja meinaa tukehtua?
Alko pätkimään ja käynti huononi, veivillä ei enää lähteny työntämällä käynisty vielä.
Lämmötkin nousee liian nopeesti, johtuuko pumpun vuodosta ja ei kierrä neste kunnolla.
Kieroksia ei ota heti meinaa tukehtua..kaasariin on lyöty vuosien saatossa monesti, koho ongelmiiko näissä on ja eikö tuo bensan tulo nyttenkään toppaa ja tulvii kaasari sen takia ja meinaa tukehtua?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 59 vierailijaa