Perkins A 4,107 Räjäytyskuva

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, valmet_500

Vastaa Viestiin
Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Perkins A 4,107 Räjäytyskuva

Viesti Kirjoittaja Wendel » 04.03.2007, 20:02

. Olisko tietoa mistä löytys?

MF-35x
Viestit: 12
Liittynyt: 14.08.2006, 11:46
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MF-35x » 04.03.2007, 20:38

Tuolta vois löytyä jotakin: www.traktordelar.nu
sieltä se tekniska data... onnea matkaan.

markkov
Viestit: 688
Liittynyt: 03.09.2006, 21:20
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkov » 04.03.2007, 20:48

P6-koneeseen löytyis, mutta ei valitettavasti tuohon.

tane II
Viestit: 3131
Liittynyt: 17.12.2005, 14:05
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tane II » 04.03.2007, 20:52

On siä', "Massey Ferguson 130" alla "Motor typ P 4.107" http://www.traktordelar.nu/mf3/Mf130skiss-motor.htm

Tosin tuossa on räjäytyskuvat lähinnä apulaitteista, ei itse koneesta.

Olisko tuollaisesta kirjasta apua, eikös Transussa ollu tuo kone tai ainakin melkein sama:

Aineistolaji Kirja
Tekijä / esittäjä Haynes, J.h
Teoksen nimi Ford transit
Julkaisutiedot Sparkford : Haynes
Huomautus owners workshop manual
models covered: 1965 to february 1978. all diesel engined models 1621 cc, 1760cc, 2358cc.
ISBN 0-85696-418-2 (sid.)
Pääkielet englanti

Näytti ainakin Salon kirjastossa tuo olevan.
Viimeksi muokannut tane II, 04.03.2007, 21:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wendel » 04.03.2007, 20:57

Joo kyllähän tuosta linkistä paljon löyttyy tietoa mutta A 4,107 räjäytyskuvaa en löytänyt . Olen seikkaillut jo aijemminkin noilla sivulla mut ei ole onnistunnu vielä löytymään,

Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wendel » 04.03.2007, 22:01

Toi trassit vihje täyttyy tarkistaa. Noitten vanhojen masinistijuttujen mukaan transitinkone olis melkein saman lainen.

JURO
Viestit: 3017
Liittynyt: 18.12.2005, 20:30
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JURO » 04.03.2007, 22:29

Transitin kone on 4.108 tietääkseni ihan sama kone.

Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wendel » 04.03.2007, 22:39

Samakone pitäs olla mut siinä on iskunpituus ja sylinteri tilavuus vähän suurempi noitten juttujen mukaan?

ferkusonni
Viestit: 79
Liittynyt: 28.11.2006, 20:40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ferkusonni » 05.03.2007, 09:31

Laitoin yv:n vepalle

Velman
Viestit: 4060
Liittynyt: 17.12.2005, 21:46
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velman » 05.03.2007, 13:19


Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wendel » 06.03.2007, 19:54

Minkälaisia eroja on 4,107 ja4,108 myllyissä?

Velman
Viestit: 4060
Liittynyt: 17.12.2005, 21:46
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velman » 06.03.2007, 21:55

Jaa a kun muistais. Putket & männät isompia 108:ssa, kannenpultit isommat, startin kiinnityskohdassa oli joku ero, öljytikku eri paikas, öljypohja jne.
Puimureissa on olllut noita, puimurihajottamolta löysin omaani lohkon.

Wendel
Viestit: 85
Liittynyt: 23.02.2007, 21:26
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Perkins A 4,107 Räjäytyskuva

Viesti Kirjoittaja Wendel » 09.03.2007, 16:01

Kiitos kuvista oli tosiselvät ja hyvät kuvat!

ferkusonni
Viestit: 79
Liittynyt: 28.11.2006, 20:40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ferkusonni » 09.03.2007, 20:18

Hyvä että kelpasi!

aniemi
Viestit: 3310
Liittynyt: 16.01.2006, 13:12
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aniemi » 16.08.2007, 15:22

Toimiikos teillä toi traktordelar.nu osoite...?

Mulle pukkaa vaan: Forbidden

You don't have permission to access / on this server

WTF!!!!!

Olis meinaan vaan peijjoonan hyvät kuvat siellä....

Joillekin alasivuille pääsee, mutta pääsivu lyckas inte... :cry:
Kyä aikusella miähellä hyvä o raktori olla...

konemies1
Viestit: 2697
Liittynyt: 27.03.2007, 20:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja konemies1 » 16.08.2007, 22:05

Velman kirjoitti:Jaa a kun muistais. Putket & männät isompia 108:ssa, kannenpultit isommat, startin kiinnityskohdassa oli joku ero, öljytikku eri paikas, öljypohja jne.
Puimureissa on olllut noita, puimurihajottamolta löysin omaani lohkon.
Se 4.107 oli märkäputkikone. 4.108 kuivaputki. Kannenpultit oli paksummat 4.108 sissa.

4.108 ajoneuvomallissa oli alumiininen öljypohja syvällä kaukalolla ja pitkärunkoisella öljypumpulla.

Siis aivan erilaisia koneita suurimmalta osin ovat.

vanha
Viestit: 1370
Liittynyt: 20.12.2005, 21:48
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vanha » 17.08.2007, 23:09

Mulla oli popcatissa joskus kasarin alussa tommonen 4.108 Perkinssi. Helevetin kestävä( ajoin itse yli 7000 tuntia) ja pieniruokainen.Tein siihen koneremontin ja jos ny vähänkin on mopoo isompia vehkeitä laittanu niin voin sanoo,ettei paljon räjähdyskuvia tartte, senverran yksinkertanen on tää moottori! :lol: :lol:

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aarne, Google [Bot], Humis, Ilmiö, Jampe83, janozek, JiiSPee, korpirampa, m.jaskari, sköne, standard10, Superdexta-64 ja 52 vierailijaa