Zetor 7745 pitkä vieteri
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 8:50 pm
- Viesti:
Zetor 7745 pitkä vieteri
Kseisessä koneessa oleva pitkä startti jota auttaa pumppaamalla käsipumpulla muutaman kerran. luin jostakin, että oli laitettu sähköinen pumppu joka auttoi, mihin kohtaan se laitettiin, otettiinko vanha käsipumppu pois toiminnasta??
T.Ykä
T.Ykä
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 3:45 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 305
- Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 6:50 pm
- Paikkakunta: Oulun keskusta!
- Viesti:
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 8:50 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 146
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 4:10 pm
- Paikkakunta: Päijät-Häme
- Viesti:
-
- Viestit: 735
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:48 pm
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
-
- Viestit: 6092
- Liittynyt: Ke Tammi 11, 2006 12:58 pm
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Eikös joskus setorit maalattu vihreiks ja myyty jontikoina?
Ainakin kerran katsoin kaverin työpaikan 7710 JD:n starttausta (230 hv lastutettu) kotvan starttasi, ilman lupaamista. vouvouvouvouvouvouvouv hörhörhör... Ja kesä helteinen päivä oli. Normaalia tuntui vielä olevan
Olisiko ollut zetkan tekniikkaa?
Ainakin kerran katsoin kaverin työpaikan 7710 JD:n starttausta (230 hv lastutettu) kotvan starttasi, ilman lupaamista. vouvouvouvouvouvouvouv hörhörhör... Ja kesä helteinen päivä oli. Normaalia tuntui vielä olevan
Olisiko ollut zetkan tekniikkaa?
Markkinoiden parhaimmat Wieska -lumilingot Kuuksenvaarasta. Soita 040-7306421 https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho
-
- Viestit: 1285
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2006 8:17 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 6092
- Liittynyt: Ke Tammi 11, 2006 12:58 pm
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Juu commonrail oli, mutta ei CR valtrat, ja muut starttaa nuin pitkään.
Saapi olla viissataselle kymmenen astetta pakkasta ennenkuin niin pitkään pitää startata. Varmaan 10 sek meni ennenkuin hörähti!
Toinen mikä starttuuttaa on koululla oleva TJ 1270 Cummins jakaja pumpulla. Samoin kirnuuttaa, huoltomiehet on räpeltäny, mutta vaiva jatkuu.
Saapi olla viissataselle kymmenen astetta pakkasta ennenkuin niin pitkään pitää startata. Varmaan 10 sek meni ennenkuin hörähti!
Toinen mikä starttuuttaa on koululla oleva TJ 1270 Cummins jakaja pumpulla. Samoin kirnuuttaa, huoltomiehet on räpeltäny, mutta vaiva jatkuu.
Markkinoiden parhaimmat Wieska -lumilingot Kuuksenvaarasta. Soita 040-7306421 https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho
-
- Viestit: 305
- Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 6:50 pm
- Paikkakunta: Oulun keskusta!
- Viesti:
Se Bochin käsipumppu pitää kiertää pohjaan kiinni,,, muutoin se vuotaa ilmat.
Mutta nyt tarkoitin sen alla olevaa varsinaista siirtopumppua, jossa männässäoleva takaiskuventiili päästää läpi josta seuraa että pumppu tyhjenee ja vaatii siten käsipumppauksen tai sitten vastaavasti pitkän vieterin.
Mutta laiskanmiehen pikakonstina: laittaa siihen imupuolen putkeen takaiskuventiilin, jolloin pa-ei pääse valuun tankkiin takaisin (niitä löytyy tarvikeliikkeistä tai sitte minulta hyllystä)
Mutta nyt tarkoitin sen alla olevaa varsinaista siirtopumppua, jossa männässäoleva takaiskuventiili päästää läpi josta seuraa että pumppu tyhjenee ja vaatii siten käsipumppauksen tai sitten vastaavasti pitkän vieterin.
Mutta laiskanmiehen pikakonstina: laittaa siihen imupuolen putkeen takaiskuventiilin, jolloin pa-ei pääse valuun tankkiin takaisin (niitä löytyy tarvikeliikkeistä tai sitte minulta hyllystä)
Tavoittaa vain sähköpostilla tai puhelimella 0400252530
-
- Viestit: 2329
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:22 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 6082
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:12 pm
- Viesti:
Joskus saa ilmaa myös lasikupin vuotavasta tiivisteestä taikka sitten lasikupin reunassa on lohkeama ja kovettunut tiiviste ei tiivistä siitä kohti tarpeeksi joilloin vetää ilmat. Lohkon ja ruiskupumpun välissä on pari letkua, joiden lemmarit taikka itse letkut voivat vuotaa. Mutta ne saa kärsivällisyydellä vaihdettua varsin helposti. Jos laittaa takaiskuventtiilin, on syytä laittaa tarvikesuodin, sellainen pikkunen, ennen venttiiliä, koska takaiskuventtiiliin jää helposti roskia ja silloin se ei toimi. Kokeileppa nätä ennen siirtopumpun uusimista. Joskus vielä saattaa käsipumpun männän o-rengas päästää ilmaa läpi, mutta uusimalla samalla senkin helposti varmistettua varman käyntiinlähdön.
Tommi
Tommi
-
- Viestit: 595
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 2:23 pm
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
-
- Viestit: 146
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 4:10 pm
- Paikkakunta: Päijät-Häme
- Viesti:
-
- Viestit: 146
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 4:10 pm
- Paikkakunta: Päijät-Häme
- Viesti:
-
- Viestit: 178
- Liittynyt: Ke Tammi 04, 2006 7:01 pm
- Paikkakunta: pohjois-savo
- Viesti:
Itellä oli zetor 5011 sama vika,aina sai olla ilmaamassa.Eikä kärsiny ajaa alle puolentankin taikka kovin kallelleen ym ym.Lasikupin tiivisteestä tosi tarkka peli tämä setori.Loppuvaiheessa ei hirvinnyt pihasta edemmäs lähteä kun aina sai ilmoja.Nykytilanteesta en tiedä miten pelaa,kone meni Puolaan .Mutta jälkikäteen ajatellen kelpo kone.
-
- Viestit: 317
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 3:45 pm
- Viesti:
Samoin möin oman zetorini puolaan. Maksovat mielestäni ihan kohtalaisesti.jupu kirjoitti:Itellä oli zetor 5011 sama vika,aina sai olla ilmaamassa.Eikä kärsiny ajaa alle puolentankin taikka kovin kallelleen ym ym.Lasikupin tiivisteestä tosi tarkka peli tämä setori.Loppuvaiheessa ei hirvinnyt pihasta edemmäs lähteä kun aina sai ilmoja.Nykytilanteesta en tiedä miten pelaa,kone meni Puolaan .Mutta jälkikäteen ajatellen kelpo kone.
-
- Viestit: 735
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:48 pm
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 75 vierailijaa