Painonpudotus

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, valmet_500

Ajomies
Viesti:

Re: Painonpudotus

ViestiKirjoittaja Ajomies » 17.04.2019, 19:03

ruttu kirjoitti:
kokastelija kirjoitti:--- Solut kerkee unohtaan lihavana olon ja pudotuksesta tulee helpommin pysyvää. ---

Miun solut sais unohtaa kuinka hyvää kaikki herkut on. :|

Näin olisi hyvä ja viellä kun makuhermoille saisi dataa siitä että se terveellinen ruoka maistuukin hyvältä! :)
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi

juha
Viesti:

ViestiKirjoittaja juha » 17.04.2019, 19:22

olliki kirjoitti:En tiedä onko muilla sama ilmiö, että kun on laiskana, tekee koko ajan mieli syödä jotain ja annokset isompia. Mutta kun tekee raskasta työtä (kuten tänään), ei edes muista ruokaa ja kun alkaa syödä, niin pieni määrä tekee jo kylläiseksi ja tavanomainen satsi saa ähkyn aikaan. Miten se voi noin päin mennä?

Näin tekee. Ei ehdi syömään, jos urakka painaa päälle. Jokunen kilo lähti kolmessa viikossa.

Nyt kun vahtaa elokuvia sohvalla, niin on koko ajan pikku nälkä. Vuoroin suolaista vuoroin makeaa. Sitten vasta menee nälkä ohi kun maha on pinkeä.
:)
Työn laatu takaa työn jatkuvuuden; -tekee sitten hyvin tai huonosti.

tapsa
Viesti:

ViestiKirjoittaja tapsa » 17.04.2019, 22:37

juha kirjoitti:Joskus netissä oli laskuri, josta näki miten monta kaloria palaa kävelyssä per kilometri eri painoisilla.
Silloin olin ymmärtäväni, että 120 kiloisella meni enemmän kuin tuplasti energiaa verrattuna 60 kiloiseen.
-vaan nyt en enää sellaista löydä ja mitä laskureita löysin niin tuplapaino ei vaikuttanutkaan enää yhtä jyrkästi.
Taitaa olla huuhaata kaikki laskurit.. :oops:

Tuplaenergiamäärä kuluu jos kiipeää tikkaita suoraan ylös. Suurinpiirtein.
Tasaisella kävellessä painovoiman vastustaminen ei ole ainoa asia johon energiaa kulutetaan.

Tikkaita alaspäin kiivetessäkin taitaa raskaampi käyttää enemmän energiaa, joka kuluu maanvetovoiman vastustamiseen. Tikkaat saattaisivatkin olla hyvin tehokas kalorien polttamistapa. Tunti ylös-alas päivässä.

Ajomies
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ajomies » 17.04.2019, 22:50

Kyllä noiden suurten painojen pudotuksessa kannattaa varoa sitä ettei putoa varpaille. :)
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.

Konekansa.fi

Sirkkeli ja 8 sormea
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea » 18.04.2019, 05:53

Joo rouvat kertoilivat kuulumisiaan:
"Se on kuulemma maire pudotanut 80kg turhaa painoa.....
Johonka toinen:
"Älä,miten se on mahdollista?
Toinen taas vastaa:
"Se erosi miehestään......

olliki
Viesti:

ViestiKirjoittaja olliki » 18.04.2019, 07:57

kokastelija kirjoitti:Taas jätin Hiiarit pois eli aloin karpaamaan. Nälkä ei ole päässy yllättään. Kaikkee "äijäruokaa" kuten läskiä, kinkkua juustoa yllinkyllin... Paino tippuu hiljalleen. Joulukuun puolivälistä on pudonni 7-8 kg. Alle sataan tarkoitus. nyt on 103. Minulle sopii karppaus. Ei ole ikävä leipää eikä perunoita. ...
Olen aiemminkin sanonut, että minulle sopisi sellainen karppaus, jossa saisi läskin ja juuston yms. lisäksi syödä mielin määrin leipää ja perunoita :lol: Kun tuo ei taida toimia, minun on pakko syödä vain vähemmän.
Ford 6610, -82
Ford 6640, -96

Nuffield
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nuffield » 18.04.2019, 10:51

Jotenkin tuntuu karppaaminen oudolta, vaikka ehkä toimiikin :roll: Mä olen vastaavasti kasvisruoka valiolla, ihan kokeeksi ja tuntuu toimivan. Kun viitsii hieman panostaa ruoan laittoon niin hyvääkin on. Paino seilannu hieman ylös ja alas, nyt taas mennään alas. Ja tänä kesänä ei päästetä nousemaan eli ilman makkaraa ja olutta :oops:
VALLU ON PARAS!

kokastelija
Viesti:

ViestiKirjoittaja kokastelija » 18.04.2019, 13:13

Nuffield kirjoitti:Jotenkin tuntuu karppaaminen oudolta, vaikka ehkä toimiikin :roll: Mä olen vastaavasti kasvisruoka valiolla, ihan kokeeksi ja tuntuu toimivan. Kun viitsii hieman panostaa ruoan laittoon niin hyvääkin on. Paino seilannu hieman ylös ja alas, nyt taas mennään alas. Ja tänä kesänä ei päästetä nousemaan eli ilman makkaraa ja olutta :oops:

Kyllä sä makkaraa voit nauttia... otat vaan sellasta missä on hiilareita alle 3%.... Olut pois.
Kyllä ilman oluttakin lihoaa.... Ja monet kaljankittaajat ovat laihoja.... Ko oot pari kolme viikkoa ilman olutta niin et enää kaipaakaan. Mä oon ollu jo 10v. Osani kerkesin kittaan ennen sitä.... Nykyään juomien sekakäyttäjä ilman olutta. Ei ees rapulas teemieli.... :mrgreen:
takana loistava tulevaisuus

pottujoe2
Viesti:

ViestiKirjoittaja pottujoe2 » 18.04.2019, 19:43

minä sain läskit kuriin puntarilla. joka päivä punnitus ja lukema KALENTERIIN näkyviin ja alkaa väkisinkin seuraamaan syöntejään, näkyy seuraukset heti ja voi muuttaa tapojaan. kaikkea saa syödä ja juoda kohtuudella.

Mika 82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mika 82 » 18.04.2019, 20:35

Kerran piruuttaan koitin onko alkoholilla vaikutusta painoon, kahdeksan viikon aikana ei ainakaan mitään havaittavaa muutosta. Siis en juonut alkoholia.
Karppamista koitin joskus, veto pois ja väsytti koko ajan, ei kiitos enää.

Syömisen vähentäminen ainoa konsti, jonka huomannut tehoavan. Tai tehoaisi.. :roll:
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.

Jammu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jammu » 18.04.2019, 21:24

Omista karppaus kokeilusta on reilu kymmenen vuotta.

Paino putosi. Kai viikon verran väsytti sen jälkeen alkoi olla virtaa.

Ei ole huono terveelle. Jos on vikaa esim munuaisissa niin ei kannata. Tai hirvittää hyvän kolesterolin nousu
Joka tuulta tarkkaa, ei kylvä; ja joka pilviä pälyy, ei leikkaa.

Punaparta
Viesti:

ViestiKirjoittaja Punaparta » 19.04.2019, 00:09

juha kirjoitti:
olliki kirjoitti:En tiedä onko muilla sama ilmiö, että kun on laiskana, tekee koko ajan mieli syödä jotain ja annokset isompia. Mutta kun tekee raskasta työtä (kuten tänään), ei edes muista ruokaa ja kun alkaa syödä, niin pieni määrä tekee jo kylläiseksi ja tavanomainen satsi saa ähkyn aikaan. Miten se voi noin päin mennä?

Näin tekee. Ei ehdi syömään, jos urakka painaa päälle. Jokunen kilo lähti kolmessa viikossa.

Nyt kun vahtaa elokuvia sohvalla, niin on koko ajan pikku nälkä. Vuoroin suolaista vuoroin makeaa. Sitten vasta menee nälkä ohi kun maha on pinkeä.
:)

Hep!
Just noin. Mettätöistäkin tulee välillä koskematon eväsreppu takasin, mut suunnittelutyötä töllön ääressä puuhatessa on alvariinsa hiuko...
Ko tyhjäst alotta, ja pysy omillas, ni ei tul kukkan persuksil potkima...

PuuhaPate
Viesti:

ViestiKirjoittaja PuuhaPate » 19.04.2019, 00:20

Kuullostaa tylsän työn lohtusyömiseltä... :cry:

imppu
Viesti:

ViestiKirjoittaja imppu » 19.04.2019, 01:24

Nii oon minäki laihtuna.
Piä on jo kappeempi ko kaala.

Sano Liljan Jussi- vainaa.
...eihä siinä sitten mitään, ajattelin....

olliki
Viesti:

ViestiKirjoittaja olliki » 19.04.2019, 06:53

Ja taas ollaan päästy nipin napin kaksinumeroiseen lukuun. :wink: Vielä pari kiloa turvallisuusmarginaalia, niin saan palata tavanomaiseen päiväjärjestykseen, eli jonkinlaiset iltapalat mukaan. Kymmenen päivää otti 2,5kg pudotus. Paljon helpompi rasvaa kerätä nahan alle, kuin päästä siitä eroon.
Ford 6610, -82
Ford 6640, -96

Palaa sivulle “Sekalaista”