monkey z50j Nyt se käy
-
- Viestit: 2022
- Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 9:41 am
- Paikkakunta: Aitoo
- Viesti:
-
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Syys 20, 2009 9:32 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 8628
- Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
What did i say Ota magneetto ja kytkinrumpu irti ja koita petilaakerien välys. Jos kytkinkahvan käpälöinnillä on vaikutusta, siellä saattaa olla rumpu löysällä, painelaakeri sökö tai keskiö halki (on yleinen vika ainakin puoliautomaateissa). Painelaakeri on ihan tavallinen L6000-2RS. Revit kuoret irti ja mälläät paikalle. Kato venttiilivälykset. 0.05. Kannattaa myös kurkata että onko kytkimen puolella kaikki seegerit ja etenkin vaihdelaatta, -vipu ja paininvipu paikallaan. Se aiheuttaa ettei vahde mee päälle. Toi on ehkä kaikista tärken paikka katsoa jos ostaa käytetyn kampen. Kun vaihdelaatta putoaa irti, sieltä lähtee myös 3mm tapit liikkeelle ja menee rattaisiin. Itsellä lähti joskus kytkinrumpu mäelle. Oli siinäkin selittelemistä kun uudet farkut ja kengät olivat mustat ja kytkinkopasta puuttui puoletFe35 kirjoitti:Nyt se käy ja ensimmäisellä polkasulla.
Vika oli kumminkin siinä impulssianturissa. Alkuperäismallisen
vastusarvo oli 107 ja tarvikemallissa reilu 200.
Pikkusen joku kalisee koneessa, johtuuko kytkimestä. Sama kolkatus
Tuntui kun pyöritti magneettoa edes takaisin. Joskus kuunnellut että
muutkin mankit kalisee ihan samalla lailla.
-Ozmo da Discovibrator-
Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa