Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
oon kuvitellu että tämmöset paksummat metallit hitsaillaan puikkokoneilla eikä lankavehkeillä..muutenkin hitsausjälki ei jotenkin oikein mun silmään sovi.
Meneehän ne lankavehkeelläkin, mut ei alitehosella koneella, seevaamatta kaiken pazkan päälle, ja alamäkee!
Onhan se alunperin tehtaallakin hitsattu lankakoneella. Ei se ainevahvuus oikeastaan asiaa ratkaise.
Kuten Tumppi jo totesikin, niin muuten homma oli täysin ammattitaidotonta söheltämistä.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Kaatokolon malli on mielenkiintoinen. https://www.youtube.com/watch?v=5VsSjiD-AI8
Senverran ymmärsin ja kuuklekäännätinkin saksaa, että tuulta on, kai siis sen takia kaatosahaus niin, että ulkosyrjä lopuks, mutta mikä syy on tehdä kaatokoloon tommoinen nokka? Irrottaako se pitopuun sitten, kun pitopuuta ei enää tarvita?
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.
Varmasti on tilauskirjat täynnä tuon jälkeen
Olisko hieman alimittaiset ponttoonit kuitenkin ollut?
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä.
I see something wrong and fix it with
my hands (Anthrax)
Fordson major diesel -56
Case IH 685 XL -87
Joitakin 2 pyöräisiä, veneitä ja pienkoneita.
ylioyja kirjoitti:Kaatokolon malli on mielenkiintoinen. https://www.youtube.com/watch?v=5VsSjiD-AI8
Senverran ymmärsin ja kuuklekäännätinkin saksaa, että tuulta on, kai siis sen takia kaatosahaus niin, että ulkosyrjä lopuks, mutta mikä syy on tehdä kaatokoloon tommoinen nokka? Irrottaako se pitopuun sitten, kun pitopuuta ei enää tarvita?
oon kuvitellu että tämmöset paksummat metallit hitsaillaan puikkokoneilla eikä lankavehkeillä..muutenkin hitsausjälki ei jotenkin oikein mun silmään sovi.
Myyntikorjauksen abc opetus video
Oikeasti paksuja hitsataan kyllä ennemmin mag/migillä. Kummasti nopeampaa ja kyllä se tarttuu kun osaa hitsata.
ylioyja kirjoitti:Kaivukoneen kuljetus... vähä kiikkerä mielestäni, sovellettu Bröyt -taktiikka.
Mitääs poliisi sanois jos tiellä ajeltas tommosella? https://www.youtube.com/watch?v=_IZSHHDIdP4
Ajattelin ensin videon nimen perusteella, että on swedujen hommia. Näyttääkin olevan ilmeisesti ihan kotosuomalainen.
Ensimmäinen tekijä, jonka perusteella aloin epäilemään oli se, että kuinka ruotsalaisen kamppeet ja rakennukset on noin retuperällä
Tämähän on se kaveri jonka huolto/korjausjuttuja on viime aikoina ollu koneviestissä.
Kirjoitelee ruotsin masinisti sivuille, ei taida tälle palstalle?
Kyllä on tännekin kirjoitellut Bond77 nimimerkillä.
ei taida kestää yhdistelmä tieliikennelain tarkastelua. Vetokone, kärryn kiinnitys dumpperin lavaan, vetoaisa(puomi), koneen kiinnitys pyörästöön... jne
Tosin, eikös jotain mobiilimurskia kuljeteta irtopyörästöillä tms? Johonkin tälläiseen oli viittaus kun selvitin miten 12 metrisen lipputangon voisi kuljettaa kotikonstein.
Ross Stokes on viime viikkoina lisännyt kanavalleen paljon brittiläisistä traktori ja maatalouskonevalmistajista kertovia videoita 60-80 luvuilta. Mielenkiitoista katsottavaa, miten näitä kamppeita on silloin kasattu, suunniteltu ja testattu. https://www.youtube.com/channel/UCc9BKr ... d=1&view=0
Neliveto mahdollistaa kiinnijäämisen entistä hankalampiin paikkoihin
Mammani veli joskus menneinä aikoina kun ei rahaa ollut ja ihan oikeat hitsauskoneet ollut arvolaitteita hitaillut wihten varmasti väärin kirjoitettu mutta semmoisen amerikkalaisen kuorma-auton laturilla. Meilläkin oli kun pieni olin joku hitsikone jota traktorilla pyöritettiin. Pajan seinässä oli reikä ja nuffi ulkona sitä konetta pyöritti. Se mamman veli sen sitten omaan käyttöön vei kun isäni jostain haukka merkkiseen ihan oikean hitsauskoneen sai ostettua. Mutta ei niillä virityksillä varmasti mitään kovin hyvää saumaa saanut aikaiseksi tehtyä vaikka haluja olis ollutkin. Jotenkin niillä vaan niitä koneita kasaan parsittiin kun ei parempia silloin ollut.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuvat alkoholista.