zetor savuttaa sinistä
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
zetor savuttaa sinistä
elikkä koneena 12045 zetka ja se pukkaa sinistäs savua. ei syö oljyä eli ei pitäs johtua siitä. onkos vika pumpussa vai suuttimis vai missä.ja kone vuos mallia 82.
-
- Viestit: 2506
- Liittynyt: Su Loka 26, 2008 10:27 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
-
- Viestit: 6138
- Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 7:23 pm
- Paikkakunta: Rautalampi
- Viesti:
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
-
- Viestit: 3874
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 6:20 pm
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Se savun haju kertoo kaiken. Annat käydä kuumana varttitunnin ja polkaiset sitten kaasua. Veikkaampa että öljyiset on tuoksut. Palamaton nafta haisee samalle kuin kylmäkynnistyksen jälkeiset pakokaasut.
Valmet 361D II, 465, Valtra C1112-4
Nuffield 10/170 Perkins V8
Caterpillar D6B, D8H
Scania T142H
Etsinnässä vanhoja Caterpillareita, osia, koneita ja materiaalia, kuten kirjoja ja työkaluja
Nuffield 10/170 Perkins V8
Caterpillar D6B, D8H
Scania T142H
Etsinnässä vanhoja Caterpillareita, osia, koneita ja materiaalia, kuten kirjoja ja työkaluja
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Tuolla muualla jo vastailinkin, omien kokemusten mukaan...
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Helmi 25, 2006 2:05 am
- Viesti:
-
- Viestit: 6138
- Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 7:23 pm
- Paikkakunta: Rautalampi
- Viesti:
Suuttimista todennäköisimmin. Ainakin helpompi lähteä sieltäpäin liikkeelle. Seuraavana vuorossa pumpun kaulusventtiilit.zetkaa kirjoitti:löpö sen savu aiheuttaa mut kummast mä ny sitä vikaa koitan poistaa.suuttimist vai pumpust vai kummastaki
Sitä seuraava väljähkö(t) elementti.
Ja jos siinä on se polttoaine avusteinen imusarjahehku tarkista se ennen suuttimien irti repimistä. Jos se vuotaa niin yleensä kitkuaa koko ajan tyhjäkäynnillä pyöriessä. Tietenkin pieni vuoto voi aiheuttaa sen että pöllähtää vasta kierroksia lisättäessä.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Pumpun laipassa on noin reippaan sentin mittaiset reijät, jolla ajoitusata pästyy säätään, pumppua käännellen.
Yleisesti on noin puolivissä säätöreikiä, kiristyspultit
Yleisesti on noin puolivissä säätöreikiä, kiristyspultit
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: To Maalis 01, 2012 11:59 am
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa