Kauankohan tuo "mahottoman vahva" runko kestää, kun kippaillaa vähän epätasasella alustalla?!
Sivulaitojen tuet lavan sisäpuolella, eikä mitää viisteitä. Melko korkea painopiste, noin niikun miinuksena muun erikois rakenteen lisäksi!?
Tuolle maakärrylle on jo vaikea keksiä mitään järjellistä käyttöä. Harrasteluunkin sopii vähän huonosti kun kippisylinteri ei ihan joka traktorin peräöljymäärällä taida edes nousta ylös asti
Ehkä jos hitsaisi tuohon kiinteän takalaidan ja laittaisi jonkinlaisen lämmönlähteen niin tuosta voisi saada tosimiehen paljun, johon mahtuu isompikin hirviseura lauantaisin viettämään laatuaikaa
"Maatalous on mukava harrastus, mutta pirun kallis"
Deippa kirjoitti: ↑Ti Maalis 12, 2024 1:03 pm
Eikä näytä lumikaan tippuvan kyydistä kippi pystyssä
Sivulaitojen tuet lavan sisäpuolella
Tolpissa ei viisteitä, niin mikä tahansa tahmeampi lasti jää kiinni mälliksi eikä valahda alas kuin hirmuisella rynkyttämisellä.
Eiköhän tuossa ole vähänkään kokeneemmille ihan selvää, että sutta ja sekundaa tuossa yritetään myydä ja kalastaa joku hömppä maksamaan aidon kärrin hinta romuista tehden ja maalaten uuden näköiseksi mutta olisi nuo tolpat nyt voinut edes oikealle puolen lavaa hitsata.
Siitä tarvitsevalle Lokomo AH160 tiekarhu. https://huutokaupat.com/4671064/lokomo- ... inen-karhu Kuvien perusteella ikäisekseen sangen siisti ja aikalailla alkupäräisenä pysynyt esim. valojen osalta. Toivottavasti päätyy hyvään kotiin ja kyllä tuolla vielä töitäkin tekee.
Näyttää hyvin samalta koneelta mitä minä joskus ihmetellyt, en varma onko mutta tuntomerkit passaa. Syttynyt tuleen kerran, kuitenkin huolellisesti korjattu. En sano että varmasti sama kone mutta samanlainen
-SS- kirjoitti: ↑To Maalis 14, 2024 4:12 pm
Tuon aikakauden Fordit olivat aika suosittuja, niitä toivottavasti riittää suomalaisillekin, toiselle käyttökierrokselle.
No on kyllä taas niin viisaasti kuvattu tuo 605 Valmet ilmoitukseen. Ei tiedetä oikeastaan mitään, mutta arvaillaan tunteja olevan yli 20 000. Rekisterikilpi ja malli on mainittu jo ilmoituksessa, mutta niistä, sekä tyyppikilvestä on pitänyt ottaa kuvat, ei hytistä, tuntimittarin lukemasta, ei koneen perästä, ei takarenkaista
Volvo BM 230, Volvo BM 2204 + Pikavik 3030; Bernard Loisirs + B&S 22 hv V2; 2 kpl Honda F800 lingolla ja auroilla; Suzuki SJ413&Samurai; Bolinder 1052-maamoottoriprojekti Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.