Hei
Tarkoitus on avata Zetor 7045 perä ja vaihtaa jarrun osat uusiin. Kiitollisuudella otetaan vastaan purkuohjeita. Miksi kyseiseen malliin on myytävänä kannentiivisteitä ainakin kahdella eri paksuudella? (1,2 ja 1,5 mm) Onko nostolaitteen/vaihteiston öljyn vuodolla tyyppivikakohtaa?
Kiitos ja anteeksi...
Jari
Zetor 7045 jarrujen vaihto ym.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti Tammi 04, 2011 8:54 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 1141
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 4:36 pm
- Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Eipä siinä jarrurempassa muuta ole kuin portaalit irti ja uudet hilut paikalleen. Kannattaa pelkein suunnitella joku teline sille välitykselle, painaa jonkin verran. Vaihda kaikki osat uusin, myös sylinterit. Ja vetoakseleiden stefat kannattaa vaihtaa samalla.
Katoaako peräöljyä?
Ei ole muuta omalle kohdalle sattunut kuin juuri nuo vetoakseleiden stefat, nostolaitteen kannen ja perän välistä tai kytkinakselin stefan vuoto kytkimeen päin.
Katoaako peräöljyä?
Ei ole muuta omalle kohdalle sattunut kuin juuri nuo vetoakseleiden stefat, nostolaitteen kannen ja perän välistä tai kytkinakselin stefan vuoto kytkimeen päin.
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti Tammi 04, 2011 8:54 pm
- Viesti:
Tasauspyörästö
Kiitos ohjeista. Tarvitaanko tasauspyörästön kanssa erityisiä jippoja vai jääkö se vetoakseleihin paikalle? Se tuntuu muutenkin menevän päälle heikosti.
-
- Viestit: 6790
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Perälukko pitää ainakin vanhemmissa Zetoreissa laittaa päälle ennekuin irroittaa akseliputken. Joutuu muuten nysvertämään palikat kohdalleen harjanvarrella ja sitten laittamaan lukon päälle. Arvaatte varmaan mistä tämän asian olen oppinut muistamaan.
Valmetit 20, 361, 359, 502, 305, 1203 ja 8450 sekä Valtra M130 ja T170.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Jiitek, timberi, VesQ ja 51 vierailijaa