"kylän mies"

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
KL
Viestit: 637
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:56 pm
Viesti:

"kylän mies"

Viesti Kirjoittaja KL »

Saapas nähä kehtaako se oikea masinisti "Kylän mies" rekisteröityä vieläpä sillä vanhalla tunnuksellaan? :D
Valdo
Viestit: 357
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:43 pm
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valdo »

Pari Juusoa on jo listoilla, ja kuukuna.
Toivottavasti moderaattorit ovat hereillä.
Mielummin vähemmän viestejä mutta enemmän asiaa.
Kuukuna

Wanhat starat palaa..

Viesti Kirjoittaja Kuukuna »

Mukavaa, et sääki Herra "Valdo" tulit takas ja rekisteröidyit. Met kaikki sovitaan hyvin Masinistipalstal kirjotteleman maailman merkillisyyksist ja ennenkaikke eläväst konehistoriast ja laitteist.

Jos sua kiinnostaa tutustu mun kotisivuihi, löyrät sinne helposte kon katot Masinistipalstan linkkiluettelo, ja valkkaat siält "Kuukuna". Sillai löyrät helposti peril, ja takasin FCF:n sivustol pääsee, kon klikkaa Kuukunasivuston linkkiluettelost "Fordson Club Finland".

Eli turvallist surffailuu vaan, ei ol pelkoo eksymisest!
Velman
Viestit: 5176
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:46 pm
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velman »

...
Viimeksi muokannut Velman, Pe Touko 16, 2014 10:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
varmari
Viestit: 754
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 7:30 pm
Paikkakunta: sastamalan KIIKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja varmari »

eiköhän mahdu kaikkikin mutta sillä erolla että nyt on selvemmät jäljet ymmärtääkseni ja nimimerkkivarkaudet historiaa
Kuukuna

Tervetuloa vaan "Kylän mies"

Viesti Kirjoittaja Kuukuna »

En epäile lainkan, etteikös kaikki wanhat nimmarit olis tervetullei uurelkin Masinistipalstal, kunhan lukee noi palstan säännöt, ja nourattaa niit. Huamaa kyl heti jutuist, et klikataan vaa ain hosumal JOO JOO, eikä lueta mitä sanotaan.

Herrasmiäsmäisyys o ain kunniakas tapa olla. Niit sääntöi voi nourattaa ain ja joka paikas. Miähet ja naiset kaik yhres. Näi, ko me tääl. Yhres. Kaik.
Velman
Viestit: 5176
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:46 pm
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velman »

Niin sen kun KAIKKI muistais :arrow: :wink:
mualaane
Viestit: 10
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 3:43 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mualaane »

Parasta onkin se, ettei toiset voi enää kirjoitella oman nimimerkin suojista ja saada ylimääräistä härdelliä aikaan.

Odotellaan vaan "kylän miestä" ja hänen konejuttujaan, jos niitä nyt on edes olemassa. Täällähän sen sitten näkee. Jos vaan "oikea" kylän mies niistä lukuisista ehtii rekisteröimään nimimerkkinsä ensin.

Toivottavaa onkin, että rekisteröitäisiin se oma nimimerkki ja jatkettaisiin sillä tai sitten uusi, muttei toisten nimimerkkejä.
Kylänmies
Viestit: 3
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 6:32 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kylänmies »

Mä varasin tämän nimimerkin jotta kun oikea "kylänmies" ilmestyy palstalle niin annan tämän tunnuksen hänelle. :)
-SS-
Viestit: 15657
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Toi oli hauska, nimimerkki luovutetaan sitten vaikkapa Seinäjoen pesäpallostadionilla. Kaikki kiinnostuneet, oma pesäpallomaila mukaan !
:wink:

- SS -
HRD
Viestit: 605
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 9:50 pm
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HRD »

Mun nimee ei onneks kukaan vie....
Juho Haapakorpi
Fordson Club Finland ry
Ferguson TEA-120
Opel Kapitän -62 3.0 aut
Kylänmies
Viestit: 3
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 6:32 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kylänmies »

-SS- kirjoitti:Toi oli hauska, nimimerkki luovutetaan sitten vaikkapa Seinäjoen pesäpallostadionilla. Kaikki kiinnostuneet, oma pesäpallomaila mukaan !
:wink:

- SS -
Jaa että se oikea kylänmies on noin kovassa suosiossa täällä... :shock:

Mä kun luulin että kaveria oikeasti on odotettu täällä palstalla ja varasin sille nimimerkin ettei kukaan muu ala käyttään sitä. :roll:

Tuli tuota vanhaa foorumia aika paljon vuosien varrella luettua mutta en juuri muista että millaista tekstiä tämä kylänmies sinne kirjoitteli. Tästä päätellen taisi olla enempi häirikkö juttua. :?
Universal Four
Viestit: 1202
Liittynyt: To Maalis 20, 2014 6:14 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Universal Four »

Viimeaikoina kirjoittajiin liittyneenä olen lueskellut noita vanhoja vuosien takaisia keskusteluja. Tämä oli ihan kaikista vanhin eli 19.12.2005 näkyy viimeisin viesti.
Tuolla alkupäässä näkyy seikkailevan värikkäitä persoonia....silmiin sattui mm. "kylänmies" ja "Kuukuna"

Onko nuo veitikat vielä elävien kirjoissa vai mistä lie kyse, kun ei juttujaan enää näy? Lienevätkö vaihtaneet nimimerkkiä tai onko muuten alkanaut "maa polttaa"?
Nimimerkki SS näkyy jatkaneen tasaiseen asialliseen tahtiin läpi vuosien, samoin joitakin muita.
imppu
Viestit: 8703
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 4:15 pm
Paikkakunta: Cat shaisse Hill
Viesti:

Viesti Kirjoittaja imppu »

..kesäaika on iltaharrastajan parasta aikaa...
Universal Four
Viestit: 1202
Liittynyt: To Maalis 20, 2014 6:14 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Universal Four »

OHO :shock:

25 sivua tarinaa yhden kaverin ympärillä. Kaikesta päätellen vähintään riittävästi käsitelty tapaus. Ei kaipaa kyllä enempää tuosta.
Saman stoorin myötä näkyy kadonneen/ itse poistuneen muitakin.

Kokonaisuutena katsoen nykyinen kirjoittajakaarti näkyy olevan keskimäärin asiallista sakkia. Pidetään palsta tämmöisenä niin hyvin menee.
Sattuma on aina valmiina murskaamaan hienoimmatkin suunnitelmat.
Punaparta
Viestit: 3674
Liittynyt: Pe Tammi 29, 2010 8:10 am
Paikkakunta: Nousiainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Punaparta »

Tuulahdus tai pöllähdys menneisyydestä, miten ja kuten vaan kukin noita aikoja muistelee. Mut historiantuntemus on aina hyödyllistä niin miksei täälläkin.

Kuukuna oli aikansa persoona ja sekä elää että hengittää edelleenkin. Esiintyi myös omalla nimellään, joka aikanaan taisi olla outoa. Monta muutakin Persoonaa täältä on poistunut noiden aikojen jälkeen, mutta uutta tulee tilalle.

Muistan vain, kun itse muutaman vuoden tätä palstaa aktiivisesti seurattuani olin rekisteröitymässä joukkoon, mutta silloin realisoitui juuri tuo Kuukunan erottamiseen johtanut tapahtumaketju. Sen jälkeen suhtauduttiin täällä osin terveen epäluuloisesti ja toisaalta jotkut avoimen paranoidisesti niihin, jotka olivat liittyneet syyskuun 2009 aikoihin, joten lykkäsin omaa osallistumistani seuraavan vuoden puolelle. Mulla kun oli rasitteena sama kotikunta ja parran väri, kuin poispotkitulla.

Lähdin tänne mukaan sillä, kun oli ulkopuolisena vitjoja lukiessa useasti tunne, että tuohonkin olisi annettavaa. Toisten tehtävä on sitten arvioida, olinko oikeassa...

Väki vanhenee, vaihtuu, vähenee ja kumminkin uusiutuu toisesta päästä. Liekö vanhenemisen oireita, kun olen ollut huomaavinani taas sallivampaa linjaa toisten härnäämiselle ja suoranaisille provoille, mut kokonaisuutena tämä palsta on aikalailla poikkeus nykyisessä nettikeskusteluvalikoimassa. Väki kinaa keskenään mutta vaikean paikan tullen elää mukana.

Mut sen verran olen viikon aikana viisastunut, että jotkut asiat ovat ennallaan, juuri niin kuin viisi vuotta sitten.
Ko tyhjäst alotta, ja pysy omillas, ni ei tul kukkan persuksil potkima...
hazzinen
Viestit: 140
Liittynyt: Ti Syys 03, 2013 4:59 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hazzinen »

kuukunan pitäs ehrottomasti tehrä uusia majuri-videoita!
perinteenmukaisesti kaikki kuusenjuuret rojua täyteen!
Kuva
vaniljacreme
Viestit: 4741
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaniljacreme »

kyllä lisää kuukuna videoita odotellaan.. ja koneelle ryyppy.. :lol:
doni
Viestit: 1174
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:24 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doni »

Kuukunalla myytävänä edullinen traktorikaivuri:

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Trak ... m?ca=2&w=3
RS
Viestit: 854
Liittynyt: To Loka 02, 2008 2:38 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS »

doni kirjoitti:Kuukunalla myytävänä edullinen traktorikaivuri:

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/Trak ... m?ca=2&w=3
Meni jo.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 856XL, Bing [Bot], laaksot, rautakasa, Semrush [Bot] ja 55 vierailijaa