paketti ruotsista suomeen

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

anttikin
Viestit: 81
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 1:51 pm
Paikkakunta: mustasaari
Viesti:

paketti ruotsista suomeen

Viesti Kirjoittaja anttikin »

osaako joku sanoa hintaa jos ostasin ruotsista renkaat/vanteet autoon niin niiden rahtikuluja suomeen.
vai kannattaako lahteä itse hakemaan ja nauttia risteilystä samalla.
JP
Viestit: 6680
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JP »

Kysyppä täältä tarjousta :wink:

KUEHNE + NAGEL OY LTD
TIKKURILANTIE 141
01510 VANTAA
Puh: 020 1611611
Fax: 020 1611619

Toivat minulle nouto palveluna 50kg lähetyksen Englannista reilulla sadalla eurolla 8) vajaassa viikossa.
anttikin
Viestit: 81
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 1:51 pm
Paikkakunta: mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttikin »

pitää kysästä tuolta,kiitos
maraani
Viestit: 365
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 3:12 pm
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Re: paketti ruotsista suomeen

Viesti Kirjoittaja maraani »

anttikin kirjoitti:osaako joku sanoa hintaa jos ostasin ruotsista renkaat/vanteet autoon niin niiden rahtikuluja suomeen.
vai kannattaako lahteä itse hakemaan ja nauttia risteilystä samalla.
Malmön läheltä tuli DSV:llä 125 kg (1 lava) Somerolle pihaan tuotuna. Rahti maksoi 2700 kruunua alv 0% eli tämän päivän kurssin mukaan 250 euroa. Iso kasa rahaa, mut en olis ehtiny itse hakemaankaan. Autolla olis pitäny mennä, farmariin oli mahtunu kyllä. Ajomatkaa kotimaassa 200 km, Ruåtsissa 1200 km.

Olen sitä mieltä, että rahti oli ihan kohtuullinen. Pelkästään polttoaine olisi maksanut 140 l * 1,23 €/l = 172 € (141 € alv 0 %). Laivamatka auton kanssa Turusta Tukholmaan maksaa ennakkovarauksena noin 80 € (sis. alv) ja syödäkin pitää jossain.

Palkoille ei pääse, mutta tuleepahan seikkailua. Ja halvempiakni meriyhteyksiä varmasti on.
Paalari
Viestit: 2032
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 3:36 pm
Paikkakunta: Satakunta, Köyliö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paalari »

Ruattista tuli klapisäkkejä DHL kyydillä.
1 lava, n.130kg, maksoi 150 € pihaan tuotuna.
Viritys voidaan katsoa onnituneeksi jollei teho laske enempää kuin 10%
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], juntunen, Mpaseppä ja 52 vierailijaa