Fordson Super Majorin täyttömäärät

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
E.E.J Ukkonen
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 8:06 pm
Viesti:

Fordson Super Majorin täyttömäärät

Viesti Kirjoittaja E.E.J Ukkonen »

Yritin haulla etsiä, mikäli tätä olisi jo aiemmin kysytty, mutta tuloksetta.

Minun tarvitsisi tietää Fordson Super Majorin täyttömäärät

-Moottoriöljyn
-Vaihdelaatikon
sekä perän osalta.


Kiitollinen olen jos joku viisaampi nämä osaa kertoa?
grani
Viestit: 3832
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grani »

Moottori 6,8 L + suod 1,1L
Vaihteisto 20,4L ja jos ei ole siivapyörää niin 19,3L
Takaakseli 41L
Fordson Super Major Roadless Manuel 590E
ARA, Temmes, Ducati, Olympia, Hatz
Ford Trader 590E teräsveneessä
Ford Trader 590E varavoimala, y.m.
Ihmeitä tehdään hetkessä, mahdottomuus vie hieman pidemmän ajan.
Manelius Steen
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Tammi 01, 2007 1:14 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Manelius Steen »

Moottori: 7,9 l (Suodatin mukaanluettuna)
Vaihdelaatikko: 20,5 l
Perä: 41 l
Fordson F, 1926
Fordson N, 1932 (irlantilainen)
Fordson Major E27N, 1951
Valmet 20, 1956
Fordson Super Major, 1963
Rally 10 hp, ruohonleikkuutraktori, 1988
BMW 530 dA M-Sport
Volvo Penta MD7B/120S
E.E.J Ukkonen
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 8:06 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja E.E.J Ukkonen »

Suuret kiitokset !
MAKESON
Viestit: 20
Liittynyt: To Marras 02, 2006 10:35 am
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAKESON »

Manelius Steen kirjoitti:Moottori: 7,9 l (Suodatin mukaanluettuna)
Vaihdelaatikko: 20,5 l
Perä: 41 l
nämä täyttömäärät tulivat minunkin tietotarpeeseen, olisinkin kysynyt vielä minkä vahvuista öljyä vahdelaatikkon ja perään?
oltzi
Viestit: 74
Liittynyt: La Elo 28, 2010 8:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oltzi »

-64 super major tuli ostettua. Tvh vanha eli hytillä.

Onko nyt aivan väärin jos laitan perään ja lootaan monitraa tms.?
grani
Viestit: 3832
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grani »

oltzi kirjoitti:-64 super major tuli ostettua. Tvh vanha eli hytillä.

Onko nyt aivan väärin jos laitan perään ja lootaan monitraa tms.?
Ei ole, minullakin on.
Fordson Super Major Roadless Manuel 590E
ARA, Temmes, Ducati, Olympia, Hatz
Ford Trader 590E teräsveneessä
Ford Trader 590E varavoimala, y.m.
Ihmeitä tehdään hetkessä, mahdottomuus vie hieman pidemmän ajan.
Manuel

Viesti Kirjoittaja Manuel »

oltzi kirjoitti:-64 super major tuli ostettua. Tvh vanha eli hytillä.

Onko nyt aivan väärin jos laitan perään ja lootaan monitraa tms.?
Sitähän ne öljy-yhtiöt haluavat myydä. Fotdsonin ohjekija sanoo 80W90 EP eli GL4 tai GL5.

Jos haluaa ettei laatikko tai perä rolise niin mieluummin sitä kun sinne kuuluu. Jos on ajettu muulla öljyllä niin ei se enää vaikene oikeallallaakaan öljyllä., jos menet valittamaan sanovat että ainahan ne vanhat vehkeet ääntä pitävät.
Major58
Viestit: 1991
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2015 12:07 pm

Viesti Kirjoittaja Major58 »

Argi marketin farmoilia oon laittanu, radiopeltorit päässä ajelee niin ei ahista. Eikait ne paljon kalliimpia olis laittaa ne oikeat öljyt, farmoili 3e/litra ja karvan verran alle vitosen litra saa oikeaa vaihteistoöljyä, pitääpä ens kerralla kokeilla onko eroa.
oltzi
Viestit: 74
Liittynyt: La Elo 28, 2010 8:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oltzi »

no nysse kusee jostain öljyä pihalle ku on nii notkeeta.. :?
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Custom_76, Google [Bot], sja ja 37 vierailijaa