L200 vs. Hilux

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Ajomies
Viestit: 28154
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

On ne lava-autot käteviä mm. huoltoautoina kun pitää vaikka öljyjä ja polttoaineita kuljettaa työkoneisiin, Ja sellaisissa sekalaisissa kuljetuksissa joissa epämääräistä tavaraa pitää kuljettaa. Mutta ei sitä voi "varastona" pitää. Tämäkin on ihan tarpeiden sanelema valinta. Onhan ne jatko-ohjaamolliset paremmin henkilökuljetukseen sopivia, mutta sitten pieni lava taas rajaa hyvinkin paljon kuljetuskapasiteettia.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Rami89
Viestit: 8
Liittynyt: To Touko 12, 2022 4:32 pm
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Rami89 »

Onhan se komiaa kun ramilla ajelee😊
Arpe
Viestit: 1552
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2014 10:35 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Arpe »

Mazaman kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:25 am On muuten mukava kuskata kaivinkoneen kauhaa avolavalla vs pakettiauto :D siistiä tavaraa kuskaa niin pakettiauto ja karumpaa niin lava hyvä ja helppo puhdistaa vaikka painepesurilla
Hiluxiinkin tulee takajouset, kun laittaa kauhan tai tiltin lavalle. :mrgreen:
Menee niin pehmeästi tyhjään lavaan verrattuna.
Mukavampi on tuo haiseva löpösäiliö on avolavalla, kun sisällä pakussa. Talvella toki kiusana tuo lumi, mut pakussa haittaa se katto.
Antsuko
Viestit: 1425
Liittynyt: To Maalis 17, 2016 9:55 am
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Antsuko »

transit kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 9:04 am Ei liity tähän , mutta en ole oikein ikinä ymmärtänyt noita avolavoja.
Pakettiauto on omasta mielestä niin paljon parempi.
Tavarat ei kastu eikä niitä varasteta.
Minulla on ollut kaksi avolavaa, Toyota Hilux ja VW Caddy. Lyhyttä bensa-Hilux'ia ei oo tullut ikävä, vaikka olihan siinäkin puolensa. Caddyn huonoin puoli oli kahden hengen ohjaamo, vaikka siihen aikaan mukuloita voi kuljettaa sen verran kuin kyytiin mahtui. Loistava työmatka-auto, tosi lysti ajaa mutkasta tietä näkymättömiin.

Pitkä Transporter T4 oli muuten hyvä, mutta kesäaikaan ikävän kuuma pätkäajossa varsinkin. Jousitus oli parempi kuin missään muussa omistamassani autossa ja muutenkin ajoltaan hyvä. Nykyiseen Pösö Expert'tiin valinta osui kohtuullisen hinnan ja kylmäkoneen ansiosta, tietysti myös vetokoukku oli vaatimuksena. Rouvimmat tai pitemmät tavarat kulkevat perävaunussa. Tällä kokemuksella umpipaku on ehdottomasti oma valinta.
Smirkelimies
Viestit: 1505
Liittynyt: Ma Kesä 10, 2019 3:12 pm
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Smirkelimies »

Rami89 kirjoitti: Ti Maalis 26, 2024 11:11 am Onhan se komiaa kun ramilla ajelee😊
Jaa joku tämmönenkö

https://beta.nettiauto.com/dodge/ram-2500/14205946

Jos paku on tommonen talon kokonen kevyt-ka, liekö vakuutus mimmonen? Kirjottaa tuossa että vuotunen vero 0 €. Mut 8 litran V 10 saattaa sitte kumota säästön aika tehollisesti.

Muok. Pensakone :o
Smirkelimies
Viestit: 1505
Liittynyt: Ma Kesä 10, 2019 3:12 pm
Viesti:

Re: L200 vs. Hilux

Viesti Kirjoittaja Smirkelimies »

Siinä

https://beta.nettiauto.com/dodge/ram-2500/13459855

Dodge Ram Tojotan dieselillä. Kevyt ka. Jenkkien rungot on kai helpompi varjella ruosteelta kun ne on yleensä avoimia U-palkkeja. Jarruosat ym halpaa jenkkiosaa ja moottori ikuinen Tojotan kone. Liekö heikoin lenkki jenkkisähköt. :?:

Oikiastaan ihan hauskan näkönen paketti.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] ja 44 vierailijaa