Tori.fi pilalla?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
hamsteri
Viestit: 2796
Liittynyt: To Elo 02, 2007 3:38 pm
Paikkakunta: keskisuomi
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja hamsteri »

kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Aulispoika
Viestit: 1866
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 6:48 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Aulispoika »

hamsteri kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:33 pm kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Kissanpentuja olet katsellut?
MF165SMP
Viestit: 658
Liittynyt: To Maalis 04, 2021 5:53 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja MF165SMP »

Aulispoika kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:39 pm
hamsteri kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:33 pm kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Kissanpentuja olet katsellut?
Ny menee kyl yli hilseen "kissanpentuja katsellu???" :?: "mikään ei ole muuttunut" :?: jne... mistä ihmeestä työ haastatte :shock:

Enemmän tutulta tuntuu tää: "Tori on kyllä ylittänyt kaikki odotukset, tähän mennessä. Vuodessa on hävinnyt ostajat, nyt saadaan hävitettyä myyjätkin :mrgreen:
Ei enää jatkossa tarvetta kyseisen alustan käyttöön, tarvii muuttua radikaalisti."
Construction King
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Syys 13, 2019 8:10 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Construction King »

Juice kirjoitti: La Maalis 16, 2024 5:49 pm Mistä betaversiosta te nyt puhutte? Mulle näkyy ihan kuten ennenkin, vaikka yrittää oikein mennä https://beta.tori.fi/ niin ohjautuu ihan sille normaalille sivulle vaikka käyttää tuota osoitetta.
Minua mietityttää sama. Miltä se "uusi sivusto" pitäisi näyttää? Olisko se ulkoasultaan kuten https://www.blocket.se/ Blocket:han ymmärtääkseni on Tori.fi:n ikäänkuin tuottaja, ja Tori.fi -on aiemmin seurannut muutoksissaan Blocket:ia. Blocket -sivusto näyttää uusiutuneen, ulkoasu minun silmääni vaikuttaa vastenmieliseltä.

Mutta paha sanoa, kun en tiedä mistä puhutaan. Mielestäni Tori.fi -sivusto näyttää samalta vanhalta mitä se on ollut vuosikaudet.
Case 580G (12/1985, David Brown 1390 -moottorilla), 4x4
Jömö
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2006 11:26 am
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Jömö »

Uusi beta.tori on aika lailla blocketin kaltainen, mutta ei minusta 1:1. Itselläni kävi siten, että kun toriin kirjautui kännykällä se meni uuteen versioon. Sen jälkeen vaikka kuinka yritti muokata osoiteriviä, niin aina mentiin uuteen beta toriin.

Kirjautumalla pihalle ja poistamalla evästeet pääsin taas vanhaan toriin.

Olen samaa mieltä useimpien kanssa että tämä uudistus saisi jäädä tekemättä.
boxer2000
Viestit: 605
Liittynyt: To Heinä 17, 2014 9:27 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja boxer2000 »

Aulispoika kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:39 pm
hamsteri kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:33 pm kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Kissanpentuja olet katsellut?
Minä kun tuosta klikkaan, niin Tori.fi tarjoaa seinäkelloja. Niitä taisin viimeksi katsella. No on se etusivu minulla muuttunut, mutta ei parempaan tai huonompaan suuntaan. Pidempään on ollut ongelmaa viestien laittamisessa. Puhelinnumeroita ei enää monissa ilmoituksissa ole ja kun viestiä ei saa lähtemään, niin loppuu mielenkiinto kauppojen tekemiseen.
Mitä tehdä, kun kursori on vielä keskellä näyttöruutua, vaikka hiirimaton reuna tuli jo vastaan... :shock:
Aulispoika
Viestit: 1866
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 6:48 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Aulispoika »

boxer2000 kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 7:11 am
Aulispoika kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:39 pm
hamsteri kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:33 pm kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Kissanpentuja olet katsellut?
Minä kun tuosta klikkaan, niin Tori.fi tarjoaa seinäkelloja. Niitä taisin viimeksi katsella. No on se etusivu minulla muuttunut, mutta ei parempaan tai huonompaan suuntaan. Pidempään on ollut ongelmaa viestien laittamisessa. Puhelinnumeroita ei enää monissa ilmoituksissa ole ja kun viestiä ei saa lähtemään, niin loppuu mielenkiinto kauppojen tekemiseen.
:D Ja minä katselin kissanpentuja.
boxer2000
Viestit: 605
Liittynyt: To Heinä 17, 2014 9:27 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja boxer2000 »

Aulispoika kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 8:48 am
boxer2000 kirjoitti: Su Maalis 17, 2024 7:11 am
Aulispoika kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:39 pm
hamsteri kirjoitti: La Maalis 16, 2024 8:33 pm kyllä joka koneella tulee näin
https://beta.tori.fi/?__rlg=1

eli alkusivu
Kissanpentuja olet katsellut?
Minä kun tuosta klikkaan, niin Tori.fi tarjoaa seinäkelloja. Niitä taisin viimeksi katsella. No on se etusivu minulla muuttunut, mutta ei parempaan tai huonompaan suuntaan. Pidempään on ollut ongelmaa viestien laittamisessa. Puhelinnumeroita ei enää monissa ilmoituksissa ole ja kun viestiä ei saa lähtemään, niin loppuu mielenkiinto kauppojen tekemiseen.
:D Ja minä katselin kissanpentuja.
Meillä katsellaan kissavideoita juutuupista, niin ei tarvii omaa kissaa hankkia! :wink:
Mitä tehdä, kun kursori on vielä keskellä näyttöruutua, vaikka hiirimaton reuna tuli jo vastaan... :shock:
Pyöränpyörittäjä
Viestit: 705
Liittynyt: To Loka 04, 2012 7:54 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Pyöränpyörittäjä »

Nyt minäkin lankesin ansaan kun puhelin tarjosi sovelluksen päivittämistä niin minähän ajatuksissani painoin päivitä.
Ensivaikutelmasta en tykkää mutta harjotellaan niin sittenhän sen näkee.
5Gator
Viestit: 668
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 8:51 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja 5Gator »

Puhelimessa beta versio, en löydä miten valita maakunta, enkä muutenkaan osaa käyttää.
Myynti-ilmoituksia ei mukamas ole yhtään ym
Avatar
rattori
Viestit: 11133
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja rattori »

Betaversio ei löydä esim traktoreita jos ei valitse ensin ajoneuvot, sieltä traktorin kuva ja sitten ylös mitä hakee. Pazka tsydeemi tämä.
------------
tractors
Construction King
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Syys 13, 2019 8:10 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Construction King »

No nyt se uusi sivusto ( kurja kyllä ) tuli tännekkin. :(

Sivulla lukee isolla: "Ohho! Nyt tapahtui valitettavasti tekninen virhe... kokeile hetken päästä uudestaan"

Pienemmällä lukee "Tervetuloa uudistettuun Toriin! Tuttu ja turvallinen Tori on nyt entistä helppokäyttöisempi, kätevämpi ja luotettavampi."

Useilla laitteilla koetin päästä sivustolle, ja ohjaa "Beta" -sivustolle.

Järkyttävää, jäätävää.
Case 580G (12/1985, David Brown 1390 -moottorilla), 4x4
Deippa
Viestit: 2147
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 7:24 am
Paikkakunta: Oulun laitamilla
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Deippa »

Kyllä
Ei (muiden) riemulla rajaa kun Deerellä ajaa :D
JD 6200 -97
Juice
Viestit: 2052
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 7:08 pm
Paikkakunta: Vindala
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Juice »

TV:n selaimella menee nyt beta-sivulle, toisin sanoen ei aukea enää ollenkaan kuin osittain.

Android-sovellus näkyy vanhalla tavalla, samoin tietokoneen selaimen kautta kun olen kirjautuneena. Ei uskalla kyllä kirjautua ulos.

Mitä nyt olen katsonut omien ilmoitusten katselukertoja niin on pudonneet valtavasti. Enää muutama katsontakerta päivässä, ennen oli sentään 20-30. Kertoo jostain.
2xford4000
Viestit: 6519
Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
Paikkakunta: 07560 pukkila
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja 2xford4000 »

ite tuli useinkin kateltua maatalouskoneita yms. mallia sulovileen et pikkuharrasteluun.. ja jonkun koneen ostanutkin, mut nyt en ekalla kerralla löytäny koko osioo.. sit jonkun muun linkkaaman linkin kautta kattomaan koneen ilmotusta et löyty se hakupolku jne.. en tykkää. paljon hankalampi käyttää ja selvästi vähemmän on ilmoituksiakin et vissiin moni samaa mieltä..
ford 4000 major vm66
ford4000 vm75
+paljon muuta
http://ford4000.kuvat.fi/kuvat
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7810
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

No,nyt aukesi täälläkin uusi näkymä,meni mielenkiino torin selailuun. :evil:
SPS1975
Viestit: 2249
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 8:52 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja SPS1975 »

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010306092.html
Nyt on Torissakin herätty huomaamaan, että kaikki ei pelaa kuten pitäisi, mutta silti väitetään käyttäjämäärien kasvaneen ja kaikki on pääpiirteittäin hyvin. Mikähän on käyttäjien määrän tilanne parin kuukauden päästä...
Juice
Viestit: 2052
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 7:08 pm
Paikkakunta: Vindala
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Juice »

Nyt muuttui minullakin betaversioon. Poistin samantien kaikki ilmoitukseni, kait se on muita myyntikanavia katseltava.

Findit on vähän erikoinen, en ole siellä saanut myytyä yhtään mitään. Nettivaraosa on aika kuollut paikka. Huutonettiin sopii tietynlainen tavara mutta ei kaikki. Vasepookkiin en kuulu enkä aio kuulua joten ne markkinapaikat ei ole käytettävissä.
mystinenmetsätyömies
Viestit: 169
Liittynyt: Su Helmi 23, 2014 5:24 pm
Paikkakunta: Multia
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja mystinenmetsätyömies »

Nyt ois iskun paikka vaikka jollekin ihan uudelle sivulle jossa kaupata tavaraa. Yksinkertaisuus ja helppokäyttöisyys on valttikortteja tässä pelissä.
Itse en voi käsittää tarvetta kehittää ja uudistaa hyvin toimivaa. Jos ei muuta keksitä, niin muutetaan ulkoasua kuten huutokaupat.com teki. Ei sielläkään tainnut mitään toiminnan kannalta ratkaisevaa tapahtua, vähän väriä vaihdettiin. Miksi?
Ymmärtäminen on lukijan vastuulla
-SS-
Viestit: 15657
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Minä olen käyttänyt alihankkijaa, joka viitsii seurailla erilaisia nettisivuja. Annan myytäväksi ja tilittää siten rahat jos jotakin omasta palkkiostaan yli jää. Yleensä on jäänyt.

-SS-
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], zukka ja 55 vierailijaa