Tori.fi pilalla?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
hamsteri
Viestit: 2796
Liittynyt: To Elo 02, 2007 3:38 pm
Paikkakunta: keskisuomi
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja hamsteri »

ja kännykällä ku katsoo alkaa selainrivi betaxxxxx eikä tori
jos katot omia viestejä en ymmärrä mistä pääsee etusivulle hakemaan
SPS1975
Viestit: 2249
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 8:52 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja SPS1975 »

Pikkuvalmet kirjoitti: Ke Maalis 06, 2024 8:32 pm Tämmöinen ilmoitus on ilmestynyt tori.fi -sivulle kirjautuneena:
"Hyvä torittaja! Pahoittelumme! Meillä on tällä hetkellä joitain ongelmia viesteissä ja korjaamme niitä. Kiitos kärsivällisyydestäsi!"
Tämä viestien ongelma ilmeni minulla ainakin siten, että kun laitoin tavaran myyjälle viestin ja hän vastasi minulle, niin sähköpostiini ei tullut ilmoitusta, että olen saanut torissa viestin, samaa valitteli myyjäkin kun pahoitteli sitä, että vastasi vasta reilun vuorokauden viiveellä viestiini. Kaupat saatiin tehtyä kun laitoin myyjälle puhelinnumeroni viestissäni ja hän soitti minulle, hain ostamani vanteet eilen, myyjä poisti ilmoituksensa saman tien kun olimme kaupat tehneet, nyt minulle oli tullut viime yönä 1.30 sähköpostiin ilmoitus toriviestistä, se koski sitä toissapäivästä myyjän laittamaa viestiä, eli pientä viivettä infon kulussa. Tämän ongelman kanssahan pärjää siten, että katsoo välillä torin viestit, mikäli on jotain myymässä tai on viestittänyt myyjälle ja odottaa vastausta.
SPS1975
Viestit: 2249
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 8:52 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja SPS1975 »

Nyt kävin selaamassa uudistunutta Toria, voi PRKLE sentään näitä muutoksia. Koitin katsoa autonrenkaita, ennen sai valita koot, pulttijaot, keskireiän koot ja kesä/talvirenkaat, nyt ei minun käsittääkseni saa valittua kuin maakunnan ja hintahaarukan sekä sen, että onko myyjä yksityinen vai yritys, etsi siinä sitten sopivia renkaita. Onko tämä homma oikeasti näin perseestä tässä Torin rengashaussa vai enkö vain osaa nyt käyttää tätä uutta versioita??
Harri S
Viestit: 1318
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 10:30 am
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Harri S »

Sama täällä. En tykkää. Ilmeisesti noi kaikki myyntisaitit menee samaan ulkoiseen formaattiin ja mainosta tungetaan sekaan niin paljon kuin saadaan mahtumaan.
Harrilla taitaa olla herkkä hipiä ;- ) t: Tietäjä
Pyöränpyörittäjä
Viestit: 705
Liittynyt: To Loka 04, 2012 7:54 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Pyöränpyörittäjä »

SPS1975 kirjoitti: Ke Maalis 06, 2024 9:56 pm Nyt kävin selaamassa uudistunutta Toria, voi PRKLE sentään näitä muutoksia. Koitin katsoa autonrenkaita, ennen sai valita koot, pulttijaot, keskireiän koot ja kesä/talvirenkaat, nyt ei minun käsittääkseni saa valittua kuin maakunnan ja hintahaarukan sekä sen, että onko myyjä yksityinen vai yritys, etsi siinä sitten sopivia renkaita. Onko tämä homma oikeasti näin perseestä tässä Torin rengashaussa vai enkö vain osaa nyt käyttää tätä uutta versioita??
Kyllä siellä hakuehdoissa voi valita kaikki nuo niinku ennenkin
Avatar
rattori
Viestit: 11132
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
Paikkakunta: Ylä-Savo
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja rattori »

Tänään etsin tietyllä hakusanalla tuotetta josta kuulin. Yhdellä puhelimella sain näkymään, toisella ei näkynyt eikä läppärillä. Tosi kiva uudistus näillä näkymin. Liekö päivitykset laahaa jollakin jossain.
------------
tractors
Avatar
ihmehitsari
Viestit: 18647
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja ihmehitsari »

Kuin se junan vessa. Mutta eihän sekään auta jos on vatsa kuralla.
:D

Kuva
säästellen sippiin
SPS1975
Viestit: 2249
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 8:52 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja SPS1975 »

Minä kun menen läppärilläni Torin rengashakuun, niin se näyttää tältä, miten tästä pääsee laittamaan noita kokoja hakuehtoihin?
https://beta.tori.fi/recommerce/forsale ... ade_type=1
U140
Viestit: 540
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 10:16 am
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja U140 »

Valitset ostettavaksi tuotteeksi renkaat ja vanteet niin hakukentät tulee näkyviin.
SPS1975
Viestit: 2249
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 8:52 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja SPS1975 »

U140 kirjoitti: To Maalis 07, 2024 7:15 am Valitset ostettavaksi tuotteeksi renkaat ja vanteet niin hakukentät tulee näkyviin.
En minä saa noita hakukenttiä näkyviin tässä versiossa millään, rastit on ruudussa renkaat ja vanteet sekä myydään kohdassa.

edit. Onkohan tilanne nyt niin, että tämä toimii mobiiliversiona, mutta ei läppärillä käytettynä ja minä käytän läppäriä..
Avatar
ETS
Viestit: 731
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2013 3:39 pm
Paikkakunta: L-virta
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja ETS »

Ihmehitsarilla on vielä vanha Tori eli ei ole vielä päivittynyt betaan. Betassa ei ole noita valikoita, pitänee kirjoitella siihen vapaa haku kenttään.
U140
Viestit: 540
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 10:16 am
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja U140 »

SPS1975 kirjoitti: To Maalis 07, 2024 7:24 am
U140 kirjoitti: To Maalis 07, 2024 7:15 am Valitset ostettavaksi tuotteeksi renkaat ja vanteet niin hakukentät tulee näkyviin.
En minä saa noita hakukenttiä näkyviin tässä versiossa millään, rastit on ruudussa renkaat ja vanteet sekä myydään kohdassa.
Koitas tyhjentää välimuisti tai toisella selaimella?.

Otitko sieltä ihan alhaalta sen ”Ajoneuvot ja koneet” alta sen Renkaat ja Vanteet?.
Avatar
ihmehitsari
Viestit: 18647
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja ihmehitsari »

ETS kirjoitti: To Maalis 07, 2024 7:48 am Ihmehitsarilla on vielä vanha Tori eli ei ole vielä päivittynyt betaan. Betassa ei ole noita valikoita, pitänee kirjoitella siihen vapaa haku kenttään.
Miten onnistuisi päivittäminen? Olen tyhjentänyt puhelimesta selaimen välimuistit, päivittänyt selaimen, käynnistänyt puhelimen jne.
Nettiselaimen ja apin kautta onnistuu edelleenkin renkaiden ym haku.
säästellen sippiin
Hsippe
Viestit: 961
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 10:01 am
Paikkakunta: Raasepori
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Hsippe »

SPS1975 kirjoitti: Ke Maalis 06, 2024 9:56 pm Nyt kävin selaamassa uudistunutta Toria, voi PRKLE sentään näitä muutoksia. Koitin katsoa autonrenkaita, ennen sai valita koot, pulttijaot, keskireiän koot ja kesä/talvirenkaat, nyt ei minun käsittääkseni saa valittua kuin maakunnan ja hintahaarukan sekä sen, että onko myyjä yksityinen vai yritys, etsi siinä sitten sopivia renkaita. Onko tämä homma oikeasti näin perseestä tässä Torin rengashaussa vai enkö vain osaa nyt käyttää tätä uutta versioita??
Tätä samaa ihmettelin itsekkin.
Arvaan ja pelkään että taas on joku nörtti-koodari päässyt toteuttamaan itseään ja tulos on tässä...
Tämä siis läppärillä / nettiselaimella, ilmeisesti kännykkä äppi toimii mutta kuka haluaa tihrustaa sillä?
MF165SMP
Viestit: 658
Liittynyt: To Maalis 04, 2021 5:53 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja MF165SMP »

LauriR kirjoitti: Ke Maalis 06, 2024 6:54 pm Miksi korjata sellaista, mikä ei ole rikki? Ainakin läppärillä vanha oli parempi. Mihin voisi antaa palautetta ?
Mulla läppäri ja ulkoinen näyttö, toria tullut vilkuiltua jonkun kerran viikossa. Mutta nyt kun avasin päivitetyn version, niin olipas sekava näkymä. Pitänee tuokin harrastus lopettaa, ei viitsi vaivautua mokomaa sotkua opiskelemaan. Vierailee torin sijaan vaikka masinisteissa :D tääl on sentään joku jämpti järjestys :lol:
ojaniitty
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe Huhti 09, 2010 10:01 am
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja ojaniitty »

Uutta kokeilin kun sitä tarjosi,huonompi kuin vanha. Alavalikossa oli jossain vaihtoehto palata vanhaan malliin,nyt pelaa taas niinkuin ennen.
apupoika
Viestit: 178
Liittynyt: Ke Marras 14, 2018 4:18 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja apupoika »

Kyllä se torin toiminta on tosiaan mennyt huonompaan suuntaan, vaikka osin toki parantunutkin. Jos nyt vaikka menen toriin ja haluan katsoa, millaisia traktoreita on lähialeilla myynnissä, niin menen läppärillä tori.fi sivustolle, jonka etusivulta valiten:
-> oman maakunta
-> ajoneuvot ja koneet
-> kuljetuskalusto ja raskas kalusto (näkymä muuttuu tori autoiksi)
-> traktorit
Niin lopputuloksena saan listauksena koko maan traktorilistauksen, vaikka tuossa kuljetuskalusto ja raskas kalusto kohdassa sijaintina vielä oli oma maakunta.

Vielä voisi toki ohi aiheen sitten kommentoida vaikka iltalehden nettisivuja, kun osa jutuista onkin pystyvideoita/diashowta. Ei ne toimi tälläiselle läppäriä käyttävälle sitten yhtään, kun välttämättä koko kuva ei mahdu läppärin matalalle näytölle kokonaan.
roplaaja
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti Loka 02, 2007 8:55 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja roplaaja »

Ja mun tietämyskone ei saa auki toria enää ollenkaan, pitäkööt tunkkinsa.
Kema
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2023 2:08 pm
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Kema »

Itselle valuu päiviä vanhoja viestejä uusina ja maili laulaa.

Asiakas testaa taitaa olla case.
Aulispoika
Viestit: 1866
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 6:48 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tori.fi pilalla?

Viesti Kirjoittaja Aulispoika »

No problems.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 310B, Harri S, rölli ja 44 vierailijaa