International 824
-
- Viestit: 226
- Liittynyt: To Maalis 30, 2006 9:55 pm
- Paikkakunta: Riihimäki
- Viesti:
Re: International 824
Ainakin nostokynkkien o-renkaat on helppo vaihtaa. Vaihdoin itse sellaiset 724 intikkaan, jossa on samanlaiset. Kynkissä on ensin sellaiset valkoiset muoviset suojukset, oisko jotkut likasuojukset, ja niiden jälkeen on se O-rengas. Ne kaikki tulevat ulos kun kaivaa jollakin terävämmällä koukulla, sitten vaan uudet tilalle. Ensin täytyy tietysti irrottaa kynkät booreistaan. Kannattaa merkitä kynkkien asento, että tulevat samoihin booreihin koottaessa.
-
- Viestit: 1529
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: International 824
Kun vaihdoit kippiventtiiliin tiivisteet niin vaihdoitko myös osaan mihin tulee paineputki pumpulta
ja on samoilla pulteilla kiinni kuin venttiilikin. Imuputki on kiinni myös sen venttiilin alla, joka
myös voi vuotaa, imusuodin on myös samassa paikassa, eli imuputken liittimessä, avataan
kuusiokoloavaimella ja vedetään kotelosta pois. (on pitkä putkimainen verkosuodatin)
ja on samoilla pulteilla kiinni kuin venttiilikin. Imuputki on kiinni myös sen venttiilin alla, joka
myös voi vuotaa, imusuodin on myös samassa paikassa, eli imuputken liittimessä, avataan
kuusiokoloavaimella ja vedetään kotelosta pois. (on pitkä putkimainen verkosuodatin)
-
- Viestit: 1640
- Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 7:33 pm
- Paikkakunta: Marttila
- Viesti:
Re: International 824
Vaihdoin myös sen tiivisteen, vuoto näyttäisikin tulevan kipin vivun vieressä olevasta isosta pultista, kuuluisko sen alle kuparirinkulatiiviste? Johtuukohan vuodot nyt siitä että kun kaikkein huonoimmat tiivisteet vaihdoin niin öljy ei pääse sieltä enää vuotamaan vaan etsi toiseksi heikoiten tiivistetyn raon jne.roopenpoika kirjoitti: ↑Su Kesä 30, 2019 7:43 pm Kun vaihdoit kippiventtiiliin tiivisteet niin vaihdoitko myös osaan mihin tulee paineputki pumpulta
ja on samoilla pulteilla kiinni kuin venttiilikin. Imuputki on kiinni myös sen venttiilin alla, joka
myös voi vuotaa, imusuodin on myös samassa paikassa, eli imuputken liittimessä, avataan
kuusiokoloavaimella ja vedetään kotelosta pois. (on pitkä putkimainen verkosuodatin)
Ferguson fe 35 diesel 1957
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
-
- Viestit: 1529
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: International 824
"iso pultti" taitaa olla tulppa, joka on tiivistetty kuparirenkaalla.
Tulpan alla on pääpaine venttiili.
Tulpan alla on pääpaine venttiili.
-
- Viestit: 1640
- Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 7:33 pm
- Paikkakunta: Marttila
- Viesti:
Re: International 824
Nyt vaihtamassa voa:n stefoja. Onko jotain keinoo, ruuvit lähtevät irti vetäessä ja koukkullakaan ei lähe. Hajoaa kyllä kovasti. Ei viitsis hajottamalla irrottaa, koska pohjalle jää muuten jämiä.
Ferguson fe 35 diesel 1957
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
-
- Viestit: 1640
- Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 7:33 pm
- Paikkakunta: Marttila
- Viesti:
Re: International 824
Otin sen laatan irti minkä läpi tumpit tulee, ei stefat irtoo. Neulalaakeri kyllä meni paskaksi koukkiessa
Ferguson fe 35 diesel 1957
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: Su Marras 02, 2008 5:19 pm
- Viesti:
Re: International 824
Mistä sait ostettua PTO :n stefat ?
-
- Viestit: 1640
- Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 7:33 pm
- Paikkakunta: Marttila
- Viesti:
Re: International 824
En oo vielä ostanut. Etrasta olen muut tiivisteet löytänyt, tämä laatta mistä voa:n tumpit tulee läpi lähti korjaamolle tänään, stefat ja laakeri vaihtoon.
Ferguson fe 35 diesel 1957
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Massey-Ferguson 165 MP 1971
Volvo 740 GL B230K 1988 projekti
Saab 900i 1989
Saab 9-5 2.0t 2003
Ford Transit 100 CL 1992
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Hanski66, jarikos, jokuvaan, mhaanpaa, Semrush [Bot] ja 54 vierailijaa