Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Tällainen kapistus tuli hommattua. Rekisteröity vuonna 90 mutta tässä on mittaristo viisarilla (ei digitaalinen) joten onkos tämä sitä 85-87 vuonna tehtyä mallia saksassa?

Mistä löytyisi sulakkeista tietoa (mikä sulake on mihin ja jne )

Eka korjattava kohde on vilkut kun ei toimi vaikka kokeilen hätävilkku napista... olisiko rele vikana?
Jarruvalotkaan ei toimi kun jarruja painaa...
lukke
Viestit: 2408
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja lukke »

Soon työ kone iliman vilkkujka! ei siinä pella ne valopuolet hyvä kone muuten jokainene värkkää itelle sopivaksi, mulla mettä ajossa on ja toimii,
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

On taas niin turhan päivästä shaissee tää vastaus et kiitos kiitos.... :mrgreen:

Odottelen vielä järkevämpiä vastauksia...
Ps. Joudun ajamaan jatkuvaan yleisillä teillä joten valojen toiminta pakollista..
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Jos siinä on pitkärivi lasisulakkeita niin vilkunsulake on 13 oikealta lukien, jarru on 15
natikkamiehet
kalvaana
Viestit: 7330
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

Saksassa tehtyjähän nuo 844:t ja 845:t on. Tosi luja raktori se on.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
Osmo_
Viestit: 8606
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Paitti voimansiirron ja nostolaitteitten osat on kiven alla, niinkuin muissakin saksmannien Natikoissa.
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Sulakkeen näyttää olevan kunnossa. Mittaritauluun ei tule mitään valoa kun kokeilee vilkkuja/hätävilkkuja..
Eli eikö mistään tule virtaa?

Mites toi hehku toimii tässä mallissa? (tähänkään ei tule valoa missään vaiheessa mittaristossa..
calix lohkolämmitin on myös laitettu...

Sulakerivin luona on 3kpl releitä. Onko muualla jossain myös sulakkeita?
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Viiksestä kun laittaa pitkät ajovalot päälle niin vasemman puoleinen rele naksahtaa kyllä ja tuntuu kun sormella painaa relestä samalla...
lukke
Viestit: 2408
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja lukke »

Katsoppa se rivi liitin liittimet kopi ulkopuolelta ja sen jälkeen eteen päin ! se on polosten keksintö tuossa järjästelmässä sssshheee :lol:
RistoA
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 23, 2013 7:09 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja RistoA »

Tarkista maadoitukset rungosta ja hytistä, itselläni sähköviat 845 ovat johtuneet maadoituksesta.
Moottorin päällä konepellin tukirautojen alla piilossa on yksi maadoitus, joka sekoittaa nelivedon ja valoja.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Löytyihän se vika... se oli releessä... huono kosketus....
Miten on pitäisikö se vihreä suunta valo mittaristossa palaa jos käyttää vilkkua?
Mulla se ei vilkkunut käyttäessä viikseä, hätävilkut päällä se kyllä vilkutti.

Mites toi hehku. Onkos se tuloilman lämmitys vaan . Missä asennossa pitäisi virta-avain olla et hehkuttaa??
Tumppi 865
Viestit: 8135
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

Kyllä sillä suuntavilkulla on merkkivalo.
Hehkulla ei ole valoa.
Hehku on virta päällä jousta vastaan eka ennen tarttia.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Kyllä tuossa mittaristossa on tuo hehkun merkkivalo... mut se ei vaan lähe päälle..

Mistä löytyisi öljyjen määrä taulukko. Pitäisi joka paikkaan vaihtaa uudet ja OIKEAT nesteet..
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

siinä on varmaankin automaattihehku johon kuuluu hehkurele joka sytyttää merkkivalon.
natikkamiehet
Tumppi 865
Viestit: 8135
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 »

roopenpoika kirjoitti:siinä on varmaankin automaattihehku johon kuuluu hehkurele joka sytyttää merkkivalon.
Eikös se sitten toimi vasta jossain pakkas asteissa?
Pitäskö sen merkkivalon kuitenkin hetken palaa laitettaessa virrat päälle, joka näyttää toiminta valmiuden?!
Noin se ainakin joissakin automaatti hehkussa toimii.
casella
Viestit: 187
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:58 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja casella »

Automaattihehku on kuuspyttysissä malleissa. Merkkivaloa hehkulle ei ole, vaikka paikka onkin. Ite kytkemään vaan.
KKA
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA »

Nyt tuli tähän hommattua etukuormain quicke 520 omilla sovitteilla..

Mutta mistä otetaan paine tähän kuormaimeen? Omia lohkoja en haluaisi käyttää joten johonkin putkeen haaroitus??
Mistä päin löytyisi ammattimiestä tähän hommaan?
roopenpoika
Viestit: 1516
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika »

Otetaan istuin ja matot pois ja istuimen alla oleva luukku pois avataan kannen yli menevän putken
liitin etupäästä auki otetaan paine putkesta ja palautetaan paine venttiilin päässä olevaan liittimeen, paluu vakka täyttö tulppaan, lisävettiilissä pitää olla sarjaliitin
natikkamiehet
Osmo_
Viestit: 8606
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
-Ozmo da Discovibrator-

Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
SauliS
Viestit: 139
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 6:57 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja SauliS »

Osmo_ kirjoitti:Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
Saa. Penkin alta/takaa putki poikki ja siihen väliin. Haulla löytyy ohjeita tältä palstalta. Mun ex koneeseen laitettiin trukin vanha 4 lohkoinen. Paluunkin sai sinne ja kaikki toimii kuten pitääkin
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Aakku, Google [Bot], korsteeni, Mauri Tähkä, Semrush [Bot] ja 49 vierailijaa