Nyt se myrkyn lykkäs!

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
Manuel

Viesti Kirjoittaja Manuel »

Saattaahan tuossa Sohvin toteamuksessa olla jotain perää. Minulle on käynyt välillä niinkin että kun on ollut tosi hauskaa, niin hetken perästä sanottu että tulos tai ulos. Ei riittänyt pelkkä hauska.
-SS-
Viestit: 15657
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -SS- »

sohvi kirjoitti:Jos seksi on loistavaa, niin mieheltä menee automaattisesti pää sekaisin.
Se mitään loistavasta tiedä sillon.

Kun nousee Foortilla pinkeän jankkoisen töyrään sivua vältit kunnolla maassa ja tempasee Dual Powerin vivun kilpikonnalle, ja voima naukasee siinä haarojen alla, se vain ja ainoastaan on loistavaa !

:mrgreen:

-SS-
ripa luisu
Viestit: 1691
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 9:48 pm
Paikkakunta: seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ripa luisu »

-SS- kirjoitti:
sohvi kirjoitti:Jos seksi on loistavaa, niin mieheltä menee automaattisesti pää sekaisin.
Se mitään loistavasta tiedä sillon.

Kun nousee Foortilla pinkeän jankkoisen töyrään sivua vältit kunnolla maassa ja tempasee Dual Powerin vivun kilpikonnalle, ja voima naukasee siinä haarojen alla, se vain ja ainoastaan on loistavaa !

:mrgreen:

-SS-
8) :!:
ford 4000 -75
Konekansa.fi
Manuel

Viesti Kirjoittaja Manuel »

kuussatanen kirjoitti:ja mie oon ihmetelly sitä iskelmää, jossa lauletaan "...kitara on mulle niinkuin nainen sulle..." .

Ei vissin pitäs ihmetellä joka asiaa.
Liekö kysymys siitä minkälaisia säveliä siitä saa.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 2xford4000, karir, korsteeni, m_kane, Matsikka ja 47 vierailijaa