Pölhöimmät ja fixuimmat eläintarinat

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

mikkiman
Viestit: 1852
Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 6:01 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkiman »

mulla on semmoinen tupakissa,joka välillä yöllä laittaa valot päälle tupaan. ja kun haluaa ulos,niin hyppää ovenkahvaan ja tönäsee oven auki. ulko-ovea se auki ei saa ,niin tulee mun kammarin oven taakse naukuu,et ny tarttis ulos mennä. onneksi itse herään samoihin aikoihin,niin se ei häiritse..... 8)
borg
Viestit: 6813
Liittynyt: La Elo 02, 2008 1:14 am
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja borg »

Tuosta valojen päälle laittamisesta: Meillä oli kotona suomenhevostamma Tähti melkein 40 vuotta sitten. Sen talli oli navetassa, entisessä sikalassa. Sikojen jäljiltä huoneessa sisäpuolella oli valokatkaisija, sellainen bakeliittinen musta vekotin, jossa kytkinosa oli kierrettävä ja syvennyksessä. Tarpeeksi monta kuukautta harjoiteltuaan hevonen oppi viimein pyöräyttämään katkaisimesta valot päälle. Sen jälkeen oli ihan turha laittaa valot pois, Tähti laittoi ne parissa minuutissa takaisin päälle. Valokatkaisija oli kuitenkin hieman sähköisesti epäilyttävässä kunnossa ja hevosen hengenmenoa alettiin pelätä. Siispä katkaisija vaihdettiin uuteen, keinahtavalla vivulla olevaan malliin. Vaikka uutta kytkintä oli perin helppo käyttää, vanha hevonen ei enää oppinut uusia temppuja. Jos valot sammutti, ne pysyivät pois päältä.
Wickström
Viestit: 873
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 7:07 pm
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wickström »

mikkiman kirjoitti:mulla on semmoinen tupakissa,joka välillä yöllä laittaa valot päälle tupaan. ja kun haluaa ulos,niin hyppää ovenkahvaan ja tönäsee oven auki. ulko-ovea se auki ei saa ,niin tulee mun kammarin oven taakse naukuu,et ny tarttis ulos mennä. onneksi itse herään samoihin aikoihin,niin se ei häiritse..... 8)
Meijän kissalla on aikapitkälti samat tavat, tulee omatoimisesti sisälle. Kerran talviaikaan sai jäädytettyä vesiputket kun aukoi takaoven. Aamulla ihmettelin kun ei tullut hanasta vettä, ja lattiakin oli kylmä. Onneksi ei ollut vahinkoa ehtinyt tapahtumaan, hiustenkuivaajalla sain putket sulateltua.
Harvoin on yötä, että elukka malttaisi pysyä oven samalla puolella. Ilmat kun kylmenee, niin rauhoittuu vähäksi aikaa. Totuttuaan kylmään ramppaaminen alkaa taas.
Ensin hypitään ovenkahvaan, siihen jos ei reagoi niin kiipeää katolle ja alkaa mölistä ilmastointitorveen :shock:
Ulosmenovalitus alkaa ensin ovella, sitten kisu siirtyy sängylle kiertämään ja aloittaa varovaisesti "kurn" "kurn", kävelee päällä ja nuuhkii naamaa.
Joskus oli vielä tapana se, että kun nousi laskemaan elukan pihalle niin sitten alkoi piiloleikki, mirriä ei näkynyt missään :evil: Maate kun meni takaisin niin sama rituaali alkoi alusta. :shock:
Änkyrä

Viesti Kirjoittaja Änkyrä »

..
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: RS, sköne ja 32 vierailijaa