Epäkiitollisin homma

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Avatar
Matsikka
Viestit: 16179
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

On pestä naisväen autot.
Koskaan ei kiitosta saa, vaikka kaivat pesurit ja pesuaineet esille vaan sen tähären.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
MOP
Viestit: 7483
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja MOP »

No vie pesuhalliin. En ole moneen vuoteen pessyt autoa kotona. Viimeksi Siilinjärven ABC:llä. Ja pesun tarpeessa olisi taas.
Avatar
Matsikka
Viestit: 16179
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

En oo koskaan vienyt pesuhalliin.
Olishan se yks vaihtoehto.
Toki pesuri on nyt valmihina jottei tarvitte ku hana aukaasta ja painaa nappia.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
poweri
Viestit: 3110
Liittynyt: Ke Loka 30, 2013 4:10 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja poweri »

Elä nyt Matsikka sinäkin, täällä on näitä kaamos kiukuttelijoita ihan tarpeeks :mrgreen:
Avatar
Matsikka
Viestit: 16179
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

poweri kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 3:54 pm Elä nyt Matsikka sinäkin, täällä on näitä kaamos kiukuttelijoita ihan tarpeeks :mrgreen:
Se on kyllä samat jutut kesää talavia...piretähän jotenkin ittestänsä selevänä jotta ukko pesöö autot.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Ajomies
Viestit: 28021
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Siinä samalla ne onnistuu sitten uunin-, WC:n- ikkunoiden pesutkin. :D
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
imppu
Viestit: 8699
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 4:15 pm
Paikkakunta: Cat shaisse Hill
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja imppu »

Länsisuomessa tuokin on nurinpäinperin. Meillä emännys intoilee pesuhommien kans.
..kesäaika on iltaharrastajan parasta aikaa...
jsj
Viestit: 405
Liittynyt: La Heinä 11, 2015 7:25 am
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja jsj »

Jos Matsikka joudut aina ruuat laittamaan, siivoamaan ja pyykkäämään niin sitten ymmärrän tuskailusi.
Avatar
Matsikka
Viestit: 16179
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

jsj kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 4:50 pm Jos Matsikka joudut aina ruuat laittamaan, siivoamaan ja pyykkäämään niin sitten ymmärrän tuskailusi.
Eipä oo emännyyden tarvinnut osallistua yhtään tuvan lämmittämiseen, eikä kovin moneen muuhun asiaan mitkä luonnollisesti kaatuu mun niskaan.

Jonkunverran oon tiskiä pessyt, ja pesukonetta/kuivausrumpua käyttänyt.

Ja kiittänyt oon aina sillointällöin, auton pesusta tai korjaamisesta ei oo koskaan kiitosta herunut.
Eipäsilti, vähän huvittuneena tätä hommaa seurailen...
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
jiba

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja jiba »

näyttäis siltä kun ei emännys olis auttanu vähään aikaan selänpesussa .
poweri
Viestit: 3110
Liittynyt: Ke Loka 30, 2013 4:10 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja poweri »

Matsikka kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 4:54 pm
jsj kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 4:50 pm Jos Matsikka joudut aina ruuat laittamaan, siivoamaan ja pyykkäämään niin sitten ymmärrän tuskailusi.
Eipä oo emännyyden tarvinnut osallistua yhtään tuvan lämmittämiseen, eikä kovin moneen muuhun asiaan mitkä luonnollisesti kaatuu mun niskaan.

Jonkunverran oon tiskiä pessyt, ja pesukonetta/kuivausrumpua käyttänyt.

Ja kiittänyt oon aina sillointällöin, auton pesusta tai korjaamisesta ei oo koskaan kiitosta herunut.
Eipäsilti, vähän huvittuneena tätä hommaa seurailen...
Et kai sä ole kouluttanu emäntää väärin, vielä noin kauan....meillä siivotaan vuorotellen ja ikkunoita pestiin yhdessä ymym pyykit levittää ketä kuulee piippauksen ekana...., ruokaa olen huono laittamaan, vähän sellainen puuronkeittäjä vaan.
Viime vkl kun oli pakkasta emäntä kysyi että lähetäänkö mettästä hakee pari kuivasta eli pärryyttää. Minä sitä jarruttelin että tarvii sahaa huoltaa ym tekosyitä. Että molemmat tekee molempien hommia saa sitte apuja itsekin :)
olliki
Viestit: 9524
Liittynyt: To Marras 08, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja olliki »

Kyllä se paljolti on mennyt siihen ettei ole enää naistentöitä ja miestentöitä.
On vain yhteisiä töitä ja miestentöitä.

Eipä silti, ei minulla ole valittamista, kun kumpikin tekee sitä, mikä parhaiten sujuu, enkä voi missään nimessä sanoa puoliskoa vähätöiseksi. Saisi joissakin asioissa pikemminkin vähän hellittää.
Ford 6610, -82
Ford 6640, -96
korjailija
Viestit: 5516
Liittynyt: Ke Syys 21, 2016 9:11 pm
Paikkakunta: Länsi-Suomi
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja korjailija »

olliki kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 6:27 pm Kyllä se paljolti on mennyt siihen ettei ole enää naistentöitä ja miestentöitä.
On vain yhteisiä töitä ja miestentöitä.

Eipä silti, ei minulla ole valittamista, kun kumpikin tekee sitä, mikä parhaiten sujuu, enkä voi missään nimessä sanoa puoliskoa vähätöiseksi. Saisi joissakin asioissa pikemminkin vähän hellittää.
Se on juuri näin. Ne entisajan miestentyöt, vaikka talon lämpimänä pitäminen tuntuu nykyään olevan itsestäänselvyys eikä ole mikään työ vaikka menisi kuukausi vuodesta siihen että talvella on lämmintä.
Samaten autojen korjaukset ja huollot, ne on ihan itsestäänselvyyksiä että mies hoitaa ne ilman erillistä ilmoitusta. Sitten jostain pienistä imuroinneista ja vastaavista voidaan pitää tarkkaa kirjaa että tulee varmaan tasapuolisesti tehtyä. Meillä ei ole noin, mutta mitä kavereita seuraillut :wink:
"Harrastelijan vika: halu oikopäätä yhdistää toisiinsa mielikuvitus ja tekniikka."
Johann Wolfgang von Goethe

Etiam si omnes, ego non
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7721
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

Mites näissä yhden hengen kotitalouksissa,kun ei ole kenen kanssa jakaa hommia,ulkoistetaanko kenties jotain hommia.
Eepee
Viestit: 6351
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Eepee »

Meillä kyllä puolisko vuolaasti kiittää auton pesusta ja jostain pienestä, mitä oon osannu tehä. Mutta nyt pittää olla hiljaa, hää imuroi, minä syön. Kiitän kyl sitte kun hää on lopettant.

Mut kyl ne aidosti epäkiitolliset hommat ovat aivan toisia. Niitä on maailmassa monia ja ne on vaan hoidettava, palkkiota, iloa tai vastapalvelusta odottamatta. Ne on vaan hoidettava.
The idea is to die young as late as possible
ranesepi
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 11:52 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja ranesepi »

Emäntä: " En avaa konepeltiä, miesten hommia"...eipä näitä nykyautoja tarvi välppis äijänkään tutkia... :D
Leilaukko
Viestit: 538
Liittynyt: Ma Loka 08, 2018 9:52 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Leilaukko »

Minua inhottaa sopia remonttihommia. Soittelet sähkömiehelle tai putkimiehelle, kysyt tarjoukset, sovit mitä tehdään ja millon..
Sitten soittelet perään ja kyselet mikä on kun ei ketään näy työmaalla :twisted:
Ja emäntä sättii kun pitäs olla jouluna valmista..
Autot pestään Teboililla sentään :D
Universal Four
Viestit: 1193
Liittynyt: To Maalis 20, 2014 6:14 pm
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja Universal Four »

olliki kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 6:27 pm Kyllä se paljolti on mennyt siihen ettei ole enää naistentöitä ja miestentöitä.
On vain yhteisiä töitä ja miestentöitä.
Kyllä täällä vielä ollaan sitte varomattomia. Hyi olkoon!

Eikö nykyään pidä muistaa myös henkilöt ja muut sukupuoliskontekeleet.

Tosin eihän nykyajan työpaikoillakaan ole kuin kahta laatua....poikia ja henkilöitä.
Sattuma on aina valmiina murskaamaan hienoimmatkin suunnitelmat.
OIU
Viestit: 3001
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 11:34 pm
Paikkakunta: satakunnan suur-Lappi
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja OIU »

Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: Ke Joulu 04, 2019 6:40 pm Mites näissä yhden hengen kotitalouksissa,kun ei ole kenen kanssa jakaa hommia,ulkoistetaanko kenties jotain hommia.
Vanhaksipojaksi jääneenä tekee sitten ihan kaikki itse.

Ja se naisen löytämisen yrittäminen onkin sitä kaikkein epäkiitollisinta ja turhauttavinta, kerta kaikkiaan voittamaton ongelma. Tindermätsit yleensä häviävät jo kun selviää työnkuva ja asuinpaikka, tai sitten rukkasia satelee, "musta ei kyllä maatilan emäntää tule". Pelastetaan ilmastoa ja asutaan kaupungissa, autoa ei hyväksytä. Tai sitten on 3 lasta isineen ja huoltajuusriitoineen ja lauma eläimiä sirkuksessa lisänä.
Tanssit, baarit ja laivat koluttu, elävässä elämässä ei ole vapaita naisia. Tavoiteltu ikäryhmä noin 30-40v, itse 35.

Joskus ennenkin valitin ja kuulemma itsestä johtuu, olihan kaikentietävä itsekin ollut jo 35 (tjsp.) vuotta naimisissa ilman ongelmia.

Näillä mennään
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten
hamsteri
Viestit: 2786
Liittynyt: To Elo 02, 2007 3:38 pm
Paikkakunta: keskisuomi
Viesti:

Re: Epäkiitollisin homma

Viesti Kirjoittaja hamsteri »

ainakaan kukaan ei valita kun murusia on pitkin lattioita ja sahanpuruakin kuulemma. :D
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 36 vierailijaa